C5 Skidanje čepa na hidroposudi pri podizanju na dvostupnoj dizalici

Automatic

Well-known member
E dečki samo da javim da sam ga dignul na dizalicu i probal uvuči kotače ---od toga ništa visli ko ku...ci,samo poslije mu trebalo minuta da bi ga dobil u najviši položaj.Mislil sam da bu pumpa nakon toga riknula jer je pumpala a auto ni da se malo odigne.Spustil auto sa dizalice a on sel do kraja bez obzira kaj sam ga del u najviši položaj dok je još bil u zraku i onda ono sran...e sa pumpom .Kad se to poriktalo odvrnul čep od hidra i par put ga digel i spustil ,---nisam kasnije primetil razliku ni bolje ni gore,osim kaj sam namiril svoju dušu i zamalo zaje..al auto..Išel skinut branik radi vađenja balasta ---trebam balast.Usput otpajal đekove i vadil osigurače(akumulator odpojen),ali đubre ima nekekvo još malo napajanje jer mi nije posle htel upalit---Computer fault.Nakon teškog sr....nja uspio ga zapalit i sve radi normalno.Strgal sam si jedan poklopac od dizni za pranje farova (kasnije sam to složil ,jer ga več neko prije strgal i samo naslepčil)
Na kraju---trebam balast.nadelal se ko konj a postigel kur...inu.Sad još moram preko lexie pobrisat sva sra...a koj je zabilježil.Ne treba kopat po autu dok radi kak treba.:hm:
 

AX-ja

èudo jedno
E dečki samo da javim da sam ga dignul na dizalicu i probal uvuči kotače ---od toga ništa visli ko ku...ci,samo poslije mu trebalo minuta da bi ga dobil u najviši položaj.
kad je auto dignut na dizalicu ni ne mozes uvuci kotace jer ce ti se objesit.to je nemoguce napravit.
uvijek kad ga dizes na dizalicu ce ti se kasnije malo duze dizat,to ti je normalno
ne mora te to brinuti
 

Automatic

Well-known member
Sad znam.Negde sam na internetu videl kak si auto sam i uvlači pa sam mislil da i ovaj ima takav sistem.Nema veze bitno da nisam nekakvu veču štetu napravil a opet sam malo bolje upoznal hidrauliku.Gledal sam i izmjenu ulja u hidroaktivi i ipak bum to prepustil majstoru da napravi(rekel bum mu da mi pokaže ako bu htel).

Znači ovi noviji hidrauličari rade sasvim drugačije od Žabe i GSa i BXa?
Nažalost da kad sam pogledal kak se mjenja ulje odlučil da peme k saletu .Mislil sam ma bum ja to mogel ali rađe bum čoveka prosil da mi pokaže kad bu mjenjal nek da za:cenzura::cenzura::cenzura:em neke kaj nisam delal.Kad se domognem love onda bumo to rešavali.
 

Automatic

Well-known member
To što si vidio na jutubu,mislim da se radilo o Xantii Activi,i ja sam to vidio prije dosta vremena.
A C5 je ipak "običan" auto. :D
Ne baš na c5 diesel.Lik je imal ventil na čepu i pumpal posudu sa kompresorom,lexia bila na sicu u autu i prikopčana , a na kraju je na zadnjoj srednjoj kugli odzračival.
 

fullcool

New member
Postoji servisni čep preko kojeg se zrakom podigne tlak u posudi tako da pumpa lakše povuče ulje, to se radi nakon izmjene ulja. A na hidroblokovima su odzračnice koje mogu poslužiti za odzračivanje ako lexia nije pri ruci ili se želi potpuno ispustiti ulje, da iziđe i ono malo što je ostalo u crijevima.
A točkove ne mogu dizati ni stari ni novi, osim active, barem ne preko hidraulike, točkove podigne balans štanga. ili djelomično seleni (naprijed) jer su oni u napetom stanju kad je točak dole pa se nastoje vratiti prvobitni položaj.
 

AX-ja

èudo jedno
misli na to da ne moze uvuci kotace jer sistem tako ne radi,kao sto sam vec gore rekao.
ti ispustas tlak iz cilindra,prema tome kotac se ne moze uvuci,samo se moze objesit
 

Automatic

Well-known member
Postoji servisni čep preko kojeg se zrakom podigne tlak u posudi tako da pumpa lakše povuče ulje, to se radi nakon izmjene ulja. A na hidroblokovima su odzračnice koje mogu poslužiti za odzračivanje ako lexia nije pri ruci ili se želi potpuno ispustiti ulje, da iziđe i ono malo što je ostalo u crijevima.
DAj mi sad reci ako izvadim ulje iz posude i natočim novo ulje te auto ostavim na grabi da bude u najnižem položaju ,onda stavim čep sa ventilom nadrukam pritisak i samo na odzračnicima pustim staro ulje van dok ne počne ić novo,in to je to ,malo okrenem volan na lijevu i na desnu stranu tak da i iz njega istočim staro ulje. Ili da kad je auto spušten naj prije odšarafim lajtung sa svakog hidro cilindra i pustim tamo staro ulje a kad počne ić novo samo zašarafim a kasnije samo na odzračim još na odzračnicima.
 

fullcool

New member
Ne moraš se zamarati sa ostacima tog starog ulja osim ako nije neko sipao nešto drugo unutra pa želiš u potpunosti očistiti sistem. Spustiš auto dole, sa lexiom odtlačiš sistem, promijeniš ulje i to je to. Odradiš gimnastiku poslije, pregledaš nivo ulja i teraaaj.
 

Automatic

Well-known member
Super ,ja sam mislio da to ima neke veće kemije.Da li imaju neki filteri u posudi ili negdje koje treba očistit ili zamjenit.
 

dijabolik

New member
Nisam cuo za skidanje čepa, ali nakon sto mi se auto nekoliko puta poslije dizalice naglo spustio, prakticiram prije dizalice dizanje u najvisi položaj
 
Na vrh