XM Skače kao lopta

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

haro

New member
Za alkohol kažu da 0.5 litara se može dodati i da prestanu sitna curenja jer alkohol osvježi brtve. Ako već misliš mijenjati ulje onda probaj alkohol staviti u staro ulje pa voziti neko vrijeme i onda komplet novo ulje staviti.
Nekad su stavljali i benzin u ulje, ali benzin više nije isti kao nekad pa ne znam da li je to pametno.
A ovo što tebe muči sa dizanjem je problem u regulatoru protoka, on ti stoji sa prednje strane, na njega ide 5 cjevčica, cijev sa pumpe ide na njega pa na regulator tlaka. Ako imaš drugi, probaj ga zamijeniti, rastavljati ne vrijedi ako nemaš set za reparaturu.
mozda je regulator posto ne klikce nikako....nasuo sam danas alkohol i u boci mi se stvara pjena ili od alkohola ili od zraka prije nije bilo pjene nego kad sam usuo alkohol
 

Lakii

Well-known member
ne radi se o istoj stvari!

Regulator tlaka upravlja tlakom ulja u sistemu.

Razdjelnik protoka dijeli tlak u sistemu na servo i ovijes. On ti je eventualno problem.

Vec sam ti napisao zasto se stvara pjena u sistemu.
 

Adis

New member
Evo što ćeš napraviti:
1-Odmah ga prestani voziti.Hidraulične kugle su ti ostale bez plina što znači da nema pražnjenja sila koje se prenose sa podloge na ovjes,odnosno nema amortizacije i možeš ga sjebati ako već nisi.
2-Skini sve kugle koje imaš na automobilu i odnesi majstoru na provjeru i punjenje.Neka vidi da nije slučajno kojoj pukla membrana onda moras naći zamjensku.Ljepo ih vrati natrag kupi novi lhm odzrači hidrauliku i miran si pet godina.Kugla na citroenu ima ulogu apsorbiranja sila sa podloge kao i same sile hiodrauličnog ulja koje stvara pumpa,prema tome ako prednja kugla koja se puni na tlak od 50 bar dođe na 5 normalno je da više nema funkciju i auto ostaje bez amortizacije.
Znači skinuti sve kugle napuniti ih plinom.uliti novi lhm i to jeto:)

Nema nikakvog pregrađivanja limom to su čista sranja.
Ravno u dućan kupiti OBAVEZNO obe nove kape amortizera i miran si 10 godina.
To sranje što je vareno baci u pm to rade neznalice.
prije svega lijep pozdrav,kupijo sam citroena xm-a prije tri godine,bila je centrelna kugla otisla stavijo sam novu,kad ga upalim u jutro dize se za 4-5 minuta i kad se digne prednji kraj automacki padne i onma se digne i non stop se prednji kraj polako spusta i dize.i non stap stoi krivo u lijevu stranu,jel moze sve ovo biti zbog regulatora pritiska on ne klikce nikako.
 

ccccxm

New member
prije svega lijep pozdrav,kupijo sam citroena xm-a prije tri godine,bila je centrelna kugla otisla stavijo sam novu,kad ga upalim u jutro dize se za 4-5 minuta i kad se digne prednji kraj automacki padne i onma se digne i non stop se prednji kraj polako spusta i dize.i non stap stoi krivo u lijevu stranu,jel moze sve ovo biti zbog regulatora pritiska on ne klikce nikako.
Naravno da može meni je puknuo u vožnji, izbila opruga kućište i svo ulje van za sekund a prednji kraj samo potone.Gotovo sam siguran da je regulator, skini ga i stavi zamjenski polovni odzrači hidrauliku i vidi rezultat.Inače potrebno je utvrditi dali su ti ostale kugle ispravne dali pumpa ima dobar tlak i dali možda koje hidroaktiv crijevo pušta, ako je to ok onda je regulator sto posto on mora kliktati svakih oko 1min ako je sve u redu. ako ne klikće češće ali ipak mora se javljati kažem pokušaj sa zamjenskim prvo.;):thinking:
 

fullcool

New member
Ne može regulator ni kliktati kad negdje ima prevelik protok ulja.
Regulacija visine radi, jer ga uvijek vraća na zadanu visinu, treba naći gdje gubi ulje pa pada, a to se može vidjeti po povratnim crijevima koji element gubi ulje. Ja bi krenuo od amortizera, to je najjednostavnije pogledati povrate, pa regulator visine pa dalje redom.
 

Lakii

Well-known member
ne mora znaciti da regulacije visine radi ispravno! moze biti da se ne podudaraju rucna i automatska regulacija visine. Moze biti da je samo mehanizam malo zapekao pa radi probleme. Moze biti da mu pusta koji amortizer. Ali, da pusta amortizer onda bi cijevcice od povrata iz amortizera izbilo van. jer to bi bilo jako propustanje kada ga naocigled vidis.
Moze biti da ima propustanje u anti-sink modulu (ako ga ima!).

Znaci, mali test:

Spusti auto na najnizu visinu. Dali se kliktanje prorijedi?
Podigni auto na najvisu visinu. Dali se kliktanje pojaca ili smanji?
Sto je sa STOP lampicom? dali se pali ili je stalno ugasena?
kakav je servo? mekan ili tvrd? ravnomjerno radi?

javi kakvi su ti rezultati pa cemo dalje koje ces cijevcice povrata gledati!
dali ti auto ima Hydractive?

I prije svega prvo napravi ovo ispod!


dalje: kape amortizera!!!!!
Posto sumnjam da ti auto ima Activa ovijes razlike u nagibu prednjih kotaca nebi smjelo biti!! molim te, ovo provjeri sto prije jer postoji opasnost da ti amortizer izbije kroz haubu!!!

Evo ti tema, molim te, procitaj ju cijelu:

http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/izletio-prednji-amortizer-kroz-haubu-778/
 

Adis

New member
kad ga spustim regulator ne klikce i kad ga dignem opet ne klikce,lampica je non stop ugasena ,volan je dobar a kad ga smotam u desnu stranu onda stoi nikako se ne spusta i kad ga ugasim za 2-3 sekunde prednji kraj se spusti,
 

xantia

New member
neispravne si hidrulicne kugle, odnosno bombe, regulator bi trebao d se cuje na svakih 25 sekundi ili 30 nemogu se setiti, probaj da proveris bombe tako sto se naslonis na jedan amortizer, nasvakom amortizeru proveri, i pocni da pritiskas prema dole ako ide lako onda su bombe uredu ako ide tesko onda su neispravne, ako su neispravne mozes ih dopuniti samo ako nije pukla membrana onda moras polovne ili nove, dal ti fali Lhm ulja u posudi.
 

Adis

New member
drugovi,pritiskao sam ga prama dole mehko ide nije tvrd,LHM-a ima u posudi jer ga ne pusta nigdje.Kad ga ugasim ispod njega negdje oko sredine se cuje neko kliktanje kao naprimjer ck,ck,ck ja vise neznam sta da mu radim.
 

xantia

New member
Prljav prednji konektor visine.
Ocisti ga.
a to sto se spusti kada ga ugasis neznam, mozda losa akumulatroska bomba.
 

Lakii

Well-known member
Adise, imas nekoliko tema u kojima vec pise to sto pitas i koje bis trebao procitati prije nego sto se upustas u bilo kakve radove i pitanja.

Za pocetak:

http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/dijelovi-hidraulike-360/

Sa slika bis trebao prepoznati o cemu govorimo.

Onda, jako dobra knjiga za upoznati rad hidraulike:
http://citroen.tramontana.co.hu/system/files/guide/CitroenGuide.pdf

Dalje, jako jednostavnja stranica za upoznati XM
http://citroen.tramontana.co.hu/
Idi po rubrikama i odaberi XM...

Uzivaj u citanju, cujemo se!
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh