Sito uljne pumpe

vlado7

New member
piše na fr forumu da su zbog možebitne špene na 1.6hdi stavili filc u cijev kojom ulje dolazi do turbine. Pa ako špene bude i previše nije dobro.

Ima slika po netu.

Naravno da nakon 20.000km bude suvišan.
daj stavi ovdje koju sliku molim te,ja nisam vidio nikaki filc,odnosno neznam gdje to stoji

sad ste me bas zabrinuli!!
kako sad crijevo prema turbini se zacepi??

i to mijenjanje zagrijanog ulja prvi put cujem

bas me zanima koliko bi kostalo ciscenje tih kanala i sveg ostalog???????????????

laky sta ti kazes na ovo??
 

Olaf

New member
Nije toliko stvar u ulju jer znam par stranki sta imaju preko 200 tkm i nikad nista a ulje mjenjaju na 20 tkm a znam par auti sto su mijenjali turbinu a ulje svakih 10 tkm. No kad rikne turbo treba zamijeniti cijev podmazivanja koja dovodi ulje u turbinu, sito zamijeniti i vozi. Covjeku je na c4 3 put krepao turbo a ulje mijenja svakih 7000 km, cijevi i sito je svaki put zamijenio, uljni kanali su cisceni zadnji put jer se motor rastavio i cijeli cistio tako da je bio ko nov i opet je turbina kihnula iako je imala podmazivanje...i sta tu sad na tom autu zakljucit??? A opet kazem ima ih koji se gaze svaki dan ali doslovce ih vozaci gaze i nikad nigdje nisu poceli slinit s uljem a kamoli da je nesto riknulo.

Evo primjer jednog testnog auta, 80 000 ga je jedna osoba vozila i nije ga se stedilo, samo gas bez obzira jel hladan ili zagrijan, kasnije ga druga osoba pocela vozit i auto poceo rikavat...ima puno raznih slucajeva
 

Dalibor

Dado Tornado
daj stavi ovdje koju sliku molim te,ja nisam vidio nikaki filc,odnosno neznam gdje to stoji

...
pravilo je da pravila nema, a ekipu se bezveze straši sa kojekakvim filcevima...
jedini filc koji je vrijedan pažnje je onaj na čuturici s vodom u sahari!

a ulje mjenjaj na 10 000, ak se ne varam citroen u različitim državama ima različite intervale zamjene ulja... nije isto njemačka i hrvatska...

kaj se tiče mjenjanja ulja, ulje se ispušta kada je topao motor... valjda tako prakticiraju i svi majstori...



vidim sad kako se na onom pežo forumu preporuča purflux filteri. i ja bi rekao kako se radi o najboljim uljnim filterima. na mom ZXu jedan je bio 5 godina i 40 000km.
radi se o tome što u večini purflux filteri imaju veću površinu filriranja jer mu je materijal za filtririanje stavljen u oblik ševrona, a ne ravan kako ga prakticiraju drugi
 

Hrvoje Marin

Active member
pravilo je da pravila nema, a ekipu se bezveze straši sa kojekakvim filcevima...
jedini filc koji je vrijedan pažnje je onaj na čuturici s vodom u sahari!
Filc je promašen termin tu, ali filter u cijevi kojom dolazi ulje do turbine na 1.6HDI postoji. Na 2.0HDI ne.
 

vlado7

New member
Filc je promašen termin tu, ali filter u cijevi kojom dolazi ulje do turbine na 1.6HDI postoji. Na 2.0HDI ne.
znaci kada se skine karter, pa se skine taj sklop gdje je i ona cijevcica u koju ide mjerac ulja,e tamo sam vidio to metalno ne previse sitno sito-jel to to ili??????:whistling::confused:
 

deda

New member
Zato na 2,0 nikad ne krepa turbina,ja još nisam ćul da je nekom crkla.Što više prtljaju to su veča sranja.
 

vlado7

New member
Nalazi se u cijevi koja podmazuje turbo
koliki je to posao da se promijeni ili ocisti i sta kosta, mislim ruke jel

neznam sad laky sta bi meni preporucio na 82tkm jel bi trebao to raditi?:weeabooface::weeabooface:

naravno i ostali forumasi

laky na forum.hr si napisao da im je mana turbo koji odlazi,jel uzrok ta sita ili je bas turbina u banani
 
Posljednje uređivanje:

vlado7

New member
evo opet ja o situ!!

sta treba napraviti preventivno da turbo nestrada????

ipak ovo mi je prvi novi auto i to jos na kredu,pa mi netreba i taj trosak a nisam ga jos ni otplatio.

sace 5 god i 82tkm

bolje sprijecit nego lijecit!!!!!!



jel to problematicno sito
 

Olaf

New member
Ovo na C4 owners- kazu da treba kod zamijene turba zamijeniti cijevi za podmazivanje i s tim se slazem.
Ali ovo za ispustanje starog ulja i da mora zagrijat, sta mislite da se to radi ili da itko brine za to ili uopce zna? Auto dode ujutro i stoji 4-6 sati ako je guzva u servisu i kad dode na red ovome se zuri da sto prije makne auto i uzme drugi jer je guzva i zbog tog se desava to da ulje nije zagrijano, ne ceka se dovoljno da sve iscuri, netko kao npr ja prvo skida filter da se ulje iz nosaca filtera ocijedi a netko ga kasnije ocijedi (desi se kao kod benzinaca samo sto oni imaju ventil s oprugom koji nakon skidanja filtera treba pritisnut lagano da se sesiric digne i ulje ocijedi u karter) a sve to skupa upucuje da je servis kriv za stradanje turba, zar ne? A stranki se odbije garancija jer nije postivala proceduru za izmjenu ulja, pa tko je tu lud ****te? (neznam kak bi se drukcije izrazio)
I taj njihov filc u cijevi, on skuplja spenu??? Pa spene nesmije biti u motoru a on skuplja spenu i po tome se zacepi pa nema protok ulja kakav bi trebao biti nakon nekog vremena,
Jesam samo ja ovako skuzio tekst ili jos netko?
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

deda

New member
Znaš tko se najbolje vozi i kome su auti najbolji? Onom koji nema pojma o ničemu i kome auto služi samo kao prevozno sredstvo.Taj ne brine,ni o intervalima,ni sitima,ni plinu klime,ni ičemu,jednostavno odpelja auto na servis,plati kolko košta i vozi.I potpuno mu svejedno koja je marka,svi su mu dobri,jedino kupuje skuplji auto zbog prestiža u susjedstvu ili da nekoga zadivi snjime,ali samo zato da može reč kolko košta.Moje je mišljenje,a ne mora ga nitko uvažit,da previše komplicirate i petljate,danas auto ne predstavlja ama baš ništa,da je neznam koji,iskljućivo koristi za vožnju i svejedno koji je,zato kaj vas sve to briga,toči i vozi.
 

Hrvoje Marin

Active member
evo opet ja o situ!!

sta treba napraviti preventivno da turbo nestrada????

ipak ovo mi je prvi novi auto i to jos na kredu,pa mi netreba i taj trosak a nisam ga jos ni otplatio.

sace 5 god i 82tkm

bolje sprijecit nego lijecit!!!!!!

http://www.peugeotforums.com/forums/attachments/407-41/1144d1306338654-peugeot-407-blown-turbo-greenshot_2011-05-25_16-49-52.jpg


jel to problematicno sito


piše ispod slike:

NAPOMENA : Provjeriti da nema sita u "c" u vijku (4b). Skinuti (Po potrebi) ; Pomoću odvijača.
 

vlado7

New member
piše ispod slike:

NAPOMENA : Provjeriti da nema sita u "c" u vijku (4b). Skinuti (Po potrebi) ; Pomoću odvijača.
sam se neusudim cackati po tome a da odem kod mog mehanicara sigurno bi me cudno gledo,tako da ce biti kako je laky reko svakih 15-tak promjena ulja i teraj misko!!!
 

IvanDs

New member
Uh koliko ste napravili buke oko tog sita...bit ce da ti 1.6 hdi nisu bas previse pouzdani....necu da se puno mjesam posto vozim megana za svaki dan ali ja mjenjam ulje svakih 30 tkm i vec 220 tkm nemam problema s motorom a kamoli turbinom :whistling:
 
Na vrh