Servisni intervali C4 II

liberty

Well-known member
Talijan možda? ;)
nije, ford, ali ima 266 tkm i neprofesionalno odrađenu polu/generalku;)

do sada nisam nikad vozio talijane
pretežito njemce, a oduševljen sam od kad sam prešao na citroen tj. od kad sam probao jedan dosta uščuvani primjerak xare (2003- godište)
 

deda

New member
Auto koji ne troši ulje nije auto,isto kao muškarac nije muškarac ako ne cuga.
(naravno u granicama normale).
 

deda

New member
Zavisi od gazde.Recimo do 10 000 km da potroši od maximuma do minimuma.Uz neku normalnu vožnju.E sad što je nekome normalna vožnja?
 

ledolomac

New member
Nemoj biti naivan;u servisima se toči svašta,ali nisu zato krivi mehaničari,bačva je jedno i oznake na njima,kao da je teško u nju prepumpati INA Super 3 ili 5,Valvolin Turbo 5 i prodavati pod Total.
Opet teorija zavjere.Došlo je pet bačava i sve su bile neotvorene.Samo sam pročitao štaje pisalo na etiketama.

Mislim da se treba držati servisne knjižice i preporuke navedene u istoj.Dakle za dizel je 20000 km ili dvije godine a u otežanim uvjetima 15000 ili 1 godina ovisno šta prije nastupi.Crono servis je bio 80 kuna pa kod Bacckinga i nije drugo promjenjeno osim filtera peludi kojega s obzirom na starost auta i prijeđenu km i nije trebao mnjenjati, pa je isti rezultat mogao dobiti i Crono-servisom i uštediti 500 kuna.Za provjeru vode za brisače preskupo.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ulje se najviše uništi gradskom vožnjom.A ako su velike relacije i veće brzine,onda se i više troši,pa ga više nadoljevaš,tako da ima više friškog ulja u motoru,nego ako ga u 10 000 km ni ne treba nadoljevati.
To kaj ti se ćini da je ulje rijetko je zbog multigradnog viskoziteta,tj kad je hladno nije zgusnuto kao ona nekad monogradna,pa si po zimi morao stavit manje gradacije jer je hladno bilo tolko zgusnuto da ga je motor jedva okrenuo i teško je tako gusto dolazilo do svih mjesta koje treba podmazati.Velika je razlika u tehnologiji ulja nekada i danas,u materijalima i obradi dijelova,svaki puta se menja i filter,nekada nije,a neki auti ga nisu ni imali, nema više toliko prašine na cesti,prema tome ništa se neće desiti ako menjaš po preporućenim intervalima,ovako samo trošiš novce,ali ništa se bolje na motoru neće dogodit zbog toga ni sačuvati ako ga menjaš ranije,ali neće ni štetit,daleko bolje nego ne menjati na vrijeme.
Ovo potpisujem u potpunosti !
Bravo deda !
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pozdrav svima!
6645 km dolio 0.3dcl 5W40 TOTAL ulja (100kn/L) da bude do pola između dva brežuljka na naranđastoj gumici mjerača ulja. Troši ulje - NE troši puno. Mogla bi otići litra, do servisa nagodinu :confused:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
6645 km dolio 0.3dcl 5W40 TOTAL ulja (100kn/L) da bude do pola između dva brežuljka na naranđastoj gumici mjerača ulja. Troši ulje - NE troši puno. Mogla bi otići litra, do servisa nagodinu
Mene čudi da novi auti troše ulje. Moj Focus iz 2005. naprosto ne troši ulje. Koliko ga ulijem, doslovno ga toliko izlijem.
 

1587 VTS

New member
Mene čudi da novi auti troše ulje. Moj Focus iz 2005. naprosto ne troši ulje. Koliko ga ulijem, doslovno ga toliko izlijem.
Isti slucaj i s mojom fiestom mk6 1.25. Peri-deri i skripi po zavojima :D :palacgore:
Nije mi ni Saxo 1.0 trosio ni kapi. C2 nesto sitno, al vrlo malo, mozda 0.1L/2000 km. Vidjet cemo jos kako ce se C3 pokazat :whistling:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Eto danas dodao na hladno još 1 dcl ulja da bude cca 4mm od maksimuma. Sad ću vidjeti što će biti dalje.

Danas dobio poruku na ekranu ICE FROSTED (nešto mu se zaledilo) cca 2 sekunde a onda blinkalo cca 15 sek : CHECK DIPPED BEAMS . (Google prevodi: provjeri umočenu gredu) :hm:
Temperatura je bila viša od O stupnjeva.
 

macola

New member
Mene čudi da novi auti troše ulje. Moj Focus iz 2005. naprosto ne troši ulje. Koliko ga ulijem, doslovno ga toliko izlijem.
ne mogu da ne komentiram sry
nema motora na svijetu ma koliko god Vi njega hvalili da ne "potroši ulja ni kap" ulj se jednostavno tlačenjem i udarcima pod VISOKIM pritiscima mora makar malo ( cca 2-5% na 10.000 km )potrošit . dakle ,ako Vam i NIŠTA ne troši ipak troši

o.k. malo je uvijek dopušteno ( osim onima koji voze njemačke limuzine pa to ne smiju - ne mogu priznati) hondnin motor 1.6 iz crx ( 1996-1999) , kasnije i civica imao je potrošnju po knjižici ( dozvoljenu) 1lit/1000 km ****te , a meni reno troši 5-6 deci na 10000 pa
na 15000 servis i ko je tu lud??

Kad smo kod ove teme :
kupim ja tako vw lt 35 koji kako kaže prijašnji vlasnik ne da ne troši ni kapi nego ima i viška kad ga mijenja ( ne mijenja filter to je bedasto ne??) i danas idem na teh.pregled ( btw mamu im jebem dostavno vozilo 2700 kn tehnički + osiguranje 2100) i kaže mi frend ( KONTROLOR) ma sve je u redu samo i pokaže mi rukav kapa ti ulje jebiga
rekoh ma neeeeee nije moguće pa nije to smrdljivi francuz ili talijan to je Gosp. njemac eee kaže oni inače imaju spužvu ispod motora debelu cca 5 cm i auto uvijek suh ko barut ( moš mislit)
 

Konrad

New member
Eto danas dodao na hladno još 1 dcl ulja da bude cca 4mm od maksimuma. Sad ću vidjeti što će biti dalje.

Danas dobio poruku na ekranu ICE FROSTED (nešto mu se zaledilo) cca 2 sekunde a onda blinkalo cca 15 sek : CHECK DIPPED BEAMS . (Google prevodi: provjeri umočenu gredu) :hm:
Temperatura je bila viša od O stupnjeva.
Ice ti je upozorenje da postoji mogucnost poledice a Diped beams su kratka svjetla
 

liberty

Well-known member
potrošnja ulja........kažu da je normalna 0,2 do 0,6% potrošnje benzina
tj. ako auto troši npr 5 litara na 100 km znači da je potrošio 500 dcl na 1000 km i da bi za njega normalna potrošnja ulja na 1000 km bila 1 do 3 dcl

meni svi auto koje sam imao do sada su imali potrošnju ulja cca 5 dcl na 10000 km, s time da bi više trošili kad bi ulje u njima bilo starije, tj. kad bi se približavalo granici od već pređenih 10000 km od zadnje izmjene.

nije normalno da auto ne troši ulje...
 

Marko

Well-known member
eee kaže oni inače imaju spužvu ispod motora debelu cca 5 cm i auto uvijek suh ko barut
Ova ti vrijedi! Da takav bez spužve parkira na livadi napravil bi Ekocid!

Vezano uz sivik kaj si napisal - Lancia Dedra također po knjižici i u stvarnosti mahne 1 litru ulja na 1000 km... Tak da sam nadoljevaš i onda zaista ne vidiš poantu mjenjanja ulja kad dođe vrijeme za servis! :) Pravi auti! Respect!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ice ti je upozorenje da postoji mogucnost poledice a Diped beams su kratka svjetla
Opla! i što da shvatim iz poruke "check..." Istina imam aktivna dnevna svjetla. Sad bi citrać kao trebao znati da moram upaliti i oborena. A možda i zna. Jučer sam na semaforu čekao da ventilator u kabini proradi skoro 20 sekundi. Malo zamaglilo je ga na 4 a on ništa. Već sam pomislio crklo kad on zavrti. Ima ovaj auto neke svoje šeme. Pravljen za Nizozemsku a tamo to mora tako valjda :)
 

Matija

New member
Inače, i dobro je da auto malo, ali vrlo malo troši ulje. Tipa do maksimalno par deci na 1000km.

Zašto? Zato što se tak manje haba motor. Kad bi ona karika, što briše uljni film sa cilindra, tak dobro brisala da ulja ništa ne ostane u gornjem dijelu, gdje se događa sagorijevanje, onda bi habala i sebe i košuljicu cilindra. Budući da ostane malo ulja, vrlo, vrlo, vrlo malo, gotovo neprimjetno, to svaki put izgori. No kad se pomnoži to sa brojem puta kad klip prođe kroz svaki takt itd itd skupi se. ;)
 
Na vrh