Servisni intervali C4 II

Cutac

Prèkaroš
Jel zna netko koja je minimalna debljina prednjih diskova za 1.4 VTi?
Prvi set je trajao 40k km, drugi 40k, a ovaj je sad na cca. 60000 kilometara i ponekad zacvili. Na prst je zub pošten, ali htio bih izmjeriti. TRW diskovi su gore.
 

Milosh

Test
Ne znam kako je na tvojima, vjerujem da bi to već primjetio, ali na mom Focusu je na diskovima pisala minimalna debljina, bilo ugravirano na dosjedu felge. Ali ne znam jesu li to bili oem diskovi.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moja topla preporuka ide Textar PRO disku (92111503). Prebacio se konačno sa ATEa i ne žalim :)
Uz Q+ pločice.
 

Brruno

Well-known member
Moja topla preporuka ide Textar PRO disku (92111503). Prebacio se konačno sa ATEa i ne žalim :)
Uz Q+ pločice.
Jesi bio zadovoljan sa ATE? ja nisam bas s prednjima zadovoljan. Pocele skripat nakon 10000km i pocele tresti na vecim brzinama. Imaju sad vec 50000km i sve gledam da mijenjam prednje i zadnje ali ne ATE
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja jesam, prije već ohoho godina sam imao problema sa kočnicama na Citraću koji su bili riješeni sa ATE kompletom. Prije jedno četri godine isto starom stavili njihov komplet i sve super.
No iskreno, čuo sam već da su se pokvarili, slično kao što i ti pišeš, tako da sam proširio izbor ove godine, dragoj su trebale nove prednje na autu.

Odluka je pala na kombinaciju koju sam gore spomenuo i ja sam za sad oduševljen kako koče.
Nemogu govoriti o tome kako se ponašaju nakon više kilometara pošto tek imaju par tisuća
 

DS9

Active member
Jesi bio zadovoljan sa ATE? ja nisam bas s prednjima zadovoljan. Pocele skripat nakon 10000km i pocele tresti na vecim brzinama. Imaju sad vec 50000km i sve gledam da mijenjam prednje i zadnje ali ne ATE
Na mom c3 1.4 hdi 70 je već (nakon 7 godina) drugi komplet Ate diskova (neventilirajućih) i pločica. Nakon prvog odličnog iskustva sa njima odlučeno je da se i drugi put stavi identično. Povremeno zacvile pri parkiranju, inače kočenje sasvim efikasno, trešenje pri većim brzinama nam nije poznato (inače c3 nije vožen iznad 150 km/h).
 

DS9

Active member
U vezi cviljenja lako može biti uzrok samo npr. nakupljena kočna prašina...

Ko je neurozan po tom pitanju rešenje je uglavnom lako, samo treba spremiti pare pedantnom majstoru pa da lepo sa sprejem za održavanje kočnica opere/oduva ostatke od kočenja, aplikuje visokotemperaturnu (npr. bakarnu) mast na odgovarajuće delove i posebnu mast za klizače kočnih klešta.

***

Sad, trešenje prilikom kočenja na velikim brzinama - ne znam, nikad video/čuo. Ne deluje kao da je do samih pločica i diskova više do montaže, eventualno provera ostalih delova kočnica.
 

Brruno

Well-known member
Provjereno, skinute plocice, diskovi ocisceni, klijesta ociscena zajedno s plocicama, provjerena tekucina, vraceno sve natrag, cim sam izasao iz autokuce zacvililo i probam krug na autocesti,osjeca se tresnja. Vidit cemo s drugim diskovima kad iz izmjenim.Nije neka sila [emoji16]

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

mirko007

Member
Jesi bio zadovoljan sa ATE? ja nisam bas s prednjima zadovoljan. Pocele skripat nakon 10000km i pocele tresti na vecim brzinama. Imaju sad vec 50000km i sve gledam da mijenjam prednje i zadnje ali ne ATE
što se trese volan prilikom kočenja na velikim brzinama to ti je do mehaničara koji je mijenjao diskove, kod svake promjene diskove ležište diskova na vozilu obavezno očistiti čeličnom četkom a nakon toga i šmirglom, mora biti recimo 100% čisto i onda se takve stvari ne događaju, vjeruj zbog takvih stvari mijenjao sam diskove nakon cca 15 000 km, a stvar bizarna
 

dinko1981

Well-known member
Počinjem sa laganom pripremom za veliki servis na svom c4 vti, to bi uključivalo set razvoda i set vodene pumpe. E sad šta odabrati i gdje?
 

Cutac

Prèkaroš
Razvod u originalu u PA-dijelovi, mene izašlo 1000 kn ravno. Osim originala imaš Febi kao opciju...
A pumpu vidi šta ima, INA, SKF, Dayco, Saleri i tak ta ekipa.
Brtve Corteco, kanalni remen Conti.

Lanac, vodilice, španer, lančanik radilice, vijci vodilica, semering radilice, mislim da je to to oko lanca, ako se dobro sjećam. Vijci lančanika sva tri isto jer su torque to yield.
Španer obavezno da ima rupu na strani matice u sredini, da nije puni metal, to je revizija.
 

dinko1981

Well-known member
Razvod u originalu u PA-dijelovi, mene izašlo 1000 kn ravno. Osim originala imaš Febi kao opciju...
A pumpu vidi šta ima, INA, SKF, Dayco, Saleri i tak ta ekipa.
Brtve Corteco, kanalni remen Conti.

Lanac, vodilice, španer, lančanik radilice, vijci vodilica, semering radilice, mislim da je to to oko lanca, ako se dobro sjećam. Vijci lančanika sva tri isto jer su torque to yield.
Španer obavezno da ima rupu na strani matice u sredini, da nije puni metal, to je revizija.
Jel imaš kakvu sliku tog revidiranog španera da znam točno šta da gledam?
 
Na vrh