C5 Servisni interval hidraulike?

hacti

made in france
Bog,

koji je serisni interval za hidrauliku na C5 iz 2004. te koliko kosta i što se mijenja?
poslusaj "majstore" iz autoslavonije!!! oni kazu da se nista nedira na hidraulici dok sve radi (a to je po njihovom 10godina!!!) a kad pocne nesto krepavat onda prodaj auto!!! tako su meni rekli za bx-a!
 

djtk1

New member
pozdrav, svaka cast takvim majstorima al nemre bit sistem narani svinje i nist ne diraj. okdeset godina nije isto imati100 000km i 200 000km.
 

hacti

made in france
pozdrav, svaka cast takvim majstorima al nemre bit sistem narani svinje i nist ne diraj. okdeset godina nije isto imati100 000km i 200 000km.
tako ti je malo-pomalo autoslavonija propadala!!! bx im ja bio nemoguca misija a da nepricamo o xantia-ma i xm-ovima!!!
 

Ivan7

New member
moj C5 ima 104 tisuce i 7god baš sam nekidan išao na kontrolu kugli kod saleta u zaprešići jedini u hr može puniti kugle za C5 i zadnje su bile na 18bara trebaju biti na 45b to sam i sam primjetio jer su kuckale na neravnini stoga pusti ti 10 godina za dest godina ti zadnje ziher mogu puknut a i udobnost ti pada nakon 5,6 godina stoga savjetujem kod saleta na dopunu zadnjih kugli 400 kn za obije, ulje bi bilo dobro poslje 6godina isto promjenit vidi se po boji da je tamno, litra je 125kn ja mogu nabaviti za 95kn pa se javi sretno
 

Lakii

Well-known member
Sta, ta nova kola nemaju onu knjizice s uputstvima? :D

pise 200 000 km.
200 000 je reklama. idealni uvijeti! srezes to na 150 000 uz redovitu provjeru razine.
A nakon recimo, max. 5 godina bi trebalo malo provjeriti sustav. ono, na sta ulje lici, tlak u kuglama...

Ionako nisu racunali da ce ti auti dozivjeti tu kilometrazu, osim ako nisu neke krstarice na autoputevima!
 

Marko

New member
Znaći to je neko fino ulje kad se koristi u Finskoj!
Pa kaj nisi nikad čul za finsku saunu / kupelj? E, tam ti se to koristi i ono kaj od ulja ostane ide v hidrauliku, doduše treba pubične i ostale dlake van pobrati jer ak ne pobereš to ti zjeb. hidrauliku. :cool:

Šalim se narafno...
 

jurapz

New member
LDS je ista tekućina kao i kočiona ulja koja se koriste u Finskoj recimo.
Malo mi je to sumljivo, to bi bilo pre agresivno za sustav, možda si ti pomješao sa LHS-om koji se koristio na prvim hidrauličarima koji je na bazi kočione tekučine, dok je LHM na bazi benzina, a LDS je neko sintetičko ulje
 

Hrvoje Marin

Active member
Hidraulika i hidraulični sustavi nisu rijetkost, kočioni sustav je isto takav.

Koncept ovjesa jest poseban, ali tekućina u njemu, nije.


Fluide DA npr. moram se ispraviti, ne u kočionom sustavu nego u servo sustavu.
 
Na vrh