Kao sto sam vec napisao prijasnji vlasnik sigurno nije nista dirao, da je nesto bilo u kvaru bilo bi popravljeno/zamjenjeno u ovlaštenom servisu i ja bi znao za to prije nego sam uzeo auto.
Prvog vlasnika poznam osobno i sigrno nista ne skriva 100 %. Ovi mjenjači nemaju klasične brtve da bi se nešto moglo zamjeniti nego je blok iz dva dijela i spaja se u sredini samo diht masom odnosno tvornički sa nekim posebnim ljepilom. Za to srediti odnosno prebrtviti je posao od puno kuna, mjenjač mora vani iz auta na stol, otvoriti ga kompletnog i prebrtviti, samo slini i to se ne isplati raditi nikako.
Ulje je zamjenjeno i mjenjac radi uredno ali je diran u ovlaštenom bez znanja vlasnika što oni negiraju. Na niti jednom redovnom servisu nije prijavljeno da mjenjač slini, a nemožeš ne vidjeti kad skineš zaštitu motora!
								Prvog vlasnika poznam osobno i sigrno nista ne skriva 100 %. Ovi mjenjači nemaju klasične brtve da bi se nešto moglo zamjeniti nego je blok iz dva dijela i spaja se u sredini samo diht masom odnosno tvornički sa nekim posebnim ljepilom. Za to srediti odnosno prebrtviti je posao od puno kuna, mjenjač mora vani iz auta na stol, otvoriti ga kompletnog i prebrtviti, samo slini i to se ne isplati raditi nikako.
Ulje je zamjenjeno i mjenjac radi uredno ali je diran u ovlaštenom bez znanja vlasnika što oni negiraju. Na niti jednom redovnom servisu nije prijavljeno da mjenjač slini, a nemožeš ne vidjeti kad skineš zaštitu motora!
 
				 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		