Servis laže ili... (mastan mjenjač)

darko1307

New member
Kao sto sam vec napisao prijasnji vlasnik sigurno nije nista dirao, da je nesto bilo u kvaru bilo bi popravljeno/zamjenjeno u ovlaštenom servisu i ja bi znao za to prije nego sam uzeo auto.
Prvog vlasnika poznam osobno i sigrno nista ne skriva 100 %. Ovi mjenjači nemaju klasične brtve da bi se nešto moglo zamjeniti nego je blok iz dva dijela i spaja se u sredini samo diht masom odnosno tvornički sa nekim posebnim ljepilom. Za to srediti odnosno prebrtviti je posao od puno kuna, mjenjač mora vani iz auta na stol, otvoriti ga kompletnog i prebrtviti, samo slini i to se ne isplati raditi nikako.
Ulje je zamjenjeno i mjenjac radi uredno ali je diran u ovlaštenom bez znanja vlasnika što oni negiraju. Na niti jednom redovnom servisu nije prijavljeno da mjenjač slini, a nemožeš ne vidjeti kad skineš zaštitu motora!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A jbga... tipični ovlašteni. Al ja bi se na tvom mjestu držo one ''samo ti to teraj'', ili ako već nemreš to iz glave izbacit, prodaj ga i bok. Nemaš baš nekih opcija.
 

vborovic

C5 modifikator
Najbolje bi to bilo ako (veliki AKO) dobiješ potvrdu od nekog drugog Citroen ovlaštenog servisa da je na mjenjaču ipak nešto rađeno (a oni u sustavu mogu vidjeti koji su radovi prijavljeni da su odrađeni na autu), da onda s time ideš do Savske (ili gdje je već redovno bio servisiran do sada), i probaš ih uvjeriti da priznaju grešku, ili ideš s time do Citroen Hrvatska i medija ... pa nek uživaju u anti-reklami ... ne bi bilo prvi put (nažalost) da neki servis nešto zezne, pa se prave blesavi, ono, nismo mi ...
 

vborovic

C5 modifikator
Èudno je što negiraju a po vidama se vidi ako je diran.
Zašto bi bilo čudno, znaš koliko dođe popravak mjenjača ... možda servis ko servis ni nezna, ako je samo do jednog čovjeka koji je zaribao, a nije prijavio ... kontrola kvalitete kod nas je relativno slab dio odnosa prema kupcima
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zašto bi bilo čudno, znaš koliko dođe popravak mjenjača ... možda servis ko servis ni nezna, ako je samo do jednog čovjeka koji je zaribao, a nije prijavio ... kontrola kvalitete kod nas je relativno slab dio odnosa prema kupcima
Servis takvih mjnjača je skup to mi je poznato ali i auto je u višem rangu od tud i troškovi.
Lako je moguće da je neki meštar neš zbrljo pa sam na svoju ruku sredio a to nije prijavio.
 

Automatic

Well-known member
spaja se u sredini samo diht masom odnosno tvornički
Ako je ZF4hp20 ide dihtung nikakva diht masa i u samoj getribi je jedan limeni dihtung.Ako je na toj getribi diht masa sigurno je otvarana ali mora ići dihtung radi same distance konusnih ležajeva jer se ne štelaju več su u polutkama uprešane vanjske košuljice ležaja i bez tog dihtunga bi ležaji imali manji zazor a sam mjenjač prenapregnut zbog unutarnjeg limenog dihtunga koji ide na pumpu.Možda su mjenjali filter pa sa,o dihtung namazali masom ili su ga slomili .dihtung polutki je oko 150 kuna a limeni 47 kuna ali se moraju uzeti dva jer tak dolazr u pakiranju(ja sam to kupio u PA).Mislim da na slikama imate te dihtunge vidljive (zelene boje)i limeni
 

vborovic

C5 modifikator
Ako je AM6 mjenjač, onda je sigurno AW TF-80SC ... ovo je stariji mjenjač koji navodiš, koji se na X7 modele ni ne ugrađuje (osim ako nisam pobrkao šifre/oznake) ...
 

darko1307

New member
Nije zf nego aisin warner tf80 6 brzina

Kad stignem do cib servisa ili ark u rijeci cu obaviti kontrolu pa javim sta su rekli. Za sada se vozim i sutim, a vozim se udobno:cool:
 
Na vrh