Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
u ništa posebno
naime Tiguan me i subjektivno i objektivno iživcirao pa sam ga prodao (faktor i mog nezadovoljstva uzrokovan nekakvim objektivnim okolnostima je prevagnuo)
evo kako baš nisam imao sreće ni s Kugom ni s Tiguanom, imam nekakav loš osjećaj
no, bez obzira što ljudi mislili o tome (bilo je svakakvih komentara koje dobrodušno nisam očekivao)
odlučio sam se na jedno jednostavno i pomalo skromno vozilo čini mi se dovoljnih gabarita - škoda scala 1.0 tsi koja je opremom i bojom prilično prilagođena meni u smislu da ni cijena time nije pretjerana (jer te scale znaju koštati too much)

u svakom slučaju:
- duboko razočaran u DSG (vozio sam ih prije, imam š čime usporediti) - uzeo sam scalu manualac
- duboko razočaran kvalitetom boje na današnjim autima uzeo sam scalu metalik bijelu
s time da je tu važno da sam ja osjetljiv na stanje laka i zaprljanost istoga, pa bijelom bojom želim svoje oko zavarati
- 1.0 tsi mi i inaće odgovara (vozio sam ga)
- oprema je tu negdje kao i tiguan, ništa specijalno, a svega dostatno
- duboko razočaran vožnjom u autima povišene karoserije (crossover/suv) htio sam nizak, normalan auto
itd. da ne idem u neke detalje

dakle, uvjet je bio: bijeli auto, manualac, da nije visok, da je skromniji po pitanju cijene, da je motor koji je uobičajen za taj model itd.


obzirom se poklopilo nekoliko negativnih iskustava sa zadnjim autima, da budem najiskreniji niti se ne radujem novom autu (kojeg bi nabavio neovisno o Hondi), niti ne vjerujem da ću ga preuzeti, niti da će s njim biti sve u redu

moguće će biti u redu, znati ćemo.....vraćam se pomalo filozofiji dragog Berlinga - ručna kočnica je mehanička, nema hill hold/auto hold i sl. stvari.....a opet s druge strane u biti je to (za scalu) bolji paket opreme s prednjim i stražnjim parking senzorima, stražnjom kamerom, onim staklom stražnjim povučenim prema tablici, boljim LED svjetlima, ugodnijim materijalima na sjedalima i unutarnjim plastikama...tako


iskreno, ako nije problem, obzirom me ovo s Kuga/Tiguan dosta ošinulo i mentalno a i po džepu...ja ne bi dalje komentirao buduće vozilo

uglavnom Tiguan je prodan u petak
u subotu je prodan njegov set alu felgi s zimskim gumama
danas vračam Hondu i ne uzimam ju kao 2. auto
a Scala ako bude Scala (obzirom na gore sve najiskrenije, iz duše, napisano) će biti tu za 10-15 dana

da mi ovaj forum nije drag ne bi to ni pisao jer kakve veze imaju vw/škode/fordovi s ovim forumom, zar ne
 

Cutac

Prèkaroš
A da vidiš neki Mondeo ST ako te tako nešto privlači?
Npr ovo
I found this offer on AutoScout24.

https://app.adjust.com/10r8c7lf_108xmz9s?campaign=android-share-detail-unknown&adgroup=Detail&creative=unknown&engagement_type=fallback_click&deep_link=autoscout24://vehicle/details?guid=2ea870e5-7651-4264-981b-294b131e2ae3&utm_source=android-share&utm_medium=unknown&utm_campaign=android-share-detail-unknown&fallback=https://www.autoscout24.de/angebote/2ea870e5-7651-4264-981b-294b131e2ae3?utm_source=android-share&utm_medium=unknown&utm_campaign=android-share-detail-unknown&redirect_macos=https://www.autoscout24.de/angebote/2ea870e5-7651-4264-981b-294b131e2ae3?utm_source=android-share&utm_medium=unknown&utm_campaign=android-share-detail-unknown&redirect_ios=https://apps.apple.com/app/id311785642?mt=8&ct=android-share-detail-unknown&redirect_android=https://play.google.com/store/apps/details?id=com.autoscout24&referrer=utm_source%3Dandroid-share%26utm_medium%3Dunknown%26utm_campaign%3Dandroid-share-detail-unknown

Mileage: 50,660 km
First registration: 01/2002
Final price: € 14,950.-

Ili ovo
I found this offer on AutoScout24.

https://app.adjust.com/10r8c7lf_108xmz9s?campaign=android-share-detail-unknown&adgroup=Detail&creative=unknown&engagement_type=fallback_click&deep_link=autoscout24://vehicle/details?guid=18da500c-bb4e-4ac7-aa5c-8fddd1a6936a&utm_source=android-share&utm_medium=unknown&utm_campaign=android-share-detail-unknown&fallback=https://www.autoscout24.de/angebote/18da500c-bb4e-4ac7-aa5c-8fddd1a6936a?utm_source=android-share&utm_medium=unknown&utm_campaign=android-share-detail-unknown&redirect_macos=https://www.autoscout24.de/angebote/18da500c-bb4e-4ac7-aa5c-8fddd1a6936a?utm_source=android-share&utm_medium=unknown&utm_campaign=android-share-detail-unknown&redirect_ios=https://apps.apple.com/app/id311785642?mt=8&ct=android-share-detail-unknown&redirect_android=https://play.google.com/store/apps/details?id=com.autoscout24&referrer=utm_source%3Dandroid-share%26utm_medium%3Dunknown%26utm_campaign%3Dandroid-share-detail-unknown

Mileage: 167,000 km
First registration: 01/2003
Final price: € 5, 850.-
 

Colnago

Active member
Donator foruma
u ništa posebno
naime Tiguan me i subjektivno i objektivno iživcirao pa sam ga prodao (faktor i mog nezadovoljstva uzrokovan nekakvim objektivnim okolnostima je prevagnuo)
evo kako baš nisam imao sreće ni s Kugom ni s Tiguanom, imam nekakav loš osjećaj
no, bez obzira što ljudi mislili o tome (bilo je svakakvih komentara koje dobrodušno nisam očekivao)
odlučio sam se na jedno jednostavno i pomalo skromno vozilo čini mi se dovoljnih gabarita - škoda scala 1.0 tsi koja je opremom i bojom prilično prilagođena meni u smislu da ni cijena time nije pretjerana (jer te scale znaju koštati too much)

u svakom slučaju:
- duboko razočaran u DSG (vozio sam ih prije, imam š čime usporediti) - uzeo sam scalu manualac
- duboko razočaran kvalitetom boje na današnjim autima uzeo sam scalu metalik bijelu
s time da je tu važno da sam ja osjetljiv na stanje laka i zaprljanost istoga, pa bijelom bojom želim svoje oko zavarati
- 1.0 tsi mi i inaće odgovara (vozio sam ga)
- oprema je tu negdje kao i tiguan, ništa specijalno, a svega dostatno
- duboko razočaran vožnjom u autima povišene karoserije (crossover/suv) htio sam nizak, normalan auto
itd. da ne idem u neke detalje

dakle, uvjet je bio: bijeli auto, manualac, da nije visok, da je skromniji po pitanju cijene, da je motor koji je uobičajen za taj model itd.


obzirom se poklopilo nekoliko negativnih iskustava sa zadnjim autima, da budem najiskreniji niti se ne radujem novom autu (kojeg bi nabavio neovisno o Hondi), niti ne vjerujem da ću ga preuzeti, niti da će s njim biti sve u redu

moguće će biti u redu, znati ćemo.....vraćam se pomalo filozofiji dragog Berlinga - ručna kočnica je mehanička, nema hill hold/auto hold i sl. stvari.....a opet s druge strane u biti je to (za scalu) bolji paket opreme s prednjim i stražnjim parking senzorima, stražnjom kamerom, onim staklom stražnjim povučenim prema tablici, boljim LED svjetlima, ugodnijim materijalima na sjedalima i unutarnjim plastikama...tako


iskreno, ako nije problem, obzirom me ovo s Kuga/Tiguan dosta ošinulo i mentalno a i po džepu...ja ne bi dalje komentirao buduće vozilo

uglavnom Tiguan je prodan u petak
u subotu je prodan njegov set alu felgi s zimskim gumama
danas vračam Hondu i ne uzimam ju kao 2. auto
a Scala ako bude Scala (obzirom na gore sve najiskrenije, iz duše, napisano) će biti tu za 10-15 dana

da mi ovaj forum nije drag ne bi to ni pisao jer kakve veze imaju vw/škode/fordovi s ovim forumom, zar ne
Sve navedno se odnosi prvenstveno na mene.
Svijet se mjenja sve brže a njime i automobili - nema više malih(a ni veikih) sportskih auteka , cijene su sve apsurdnije.
Ja se mjenjam sve sporije :) a problem adaptacije je sve veći.
 

liberty

Well-known member
Ta honda je taman za mene. Ali potražit ću ipak nešto mlađe kad bude vrijeme. Je li Scala rabljena ili nova?
ako te ta Honda zanima - javi se meni ja ću ti podrobno sve opisati vezano uz nju, povezati te s vlasnikom iste i pružiti ti šansu da ju dobiješ što povoljnije za razliku od drugih koji eventualno zovu kupiti ju....bilo bi mi drago pomoći


Scala je nova....imam u Istri dobar servis Škode (isključivo Škode) oa nisam mislio kupovati ništa drugo novo osim nje
činjenica je da su se drugi ovlašteni servisi srozali
što sam itekako osjetio na Tiguanu.....oni su bar 1/3 razlog zašto je prodan, preostale trećine su: 1/3 - pojava nekih stvari koje su me smetale, a što nisam očekivao (motor/mjenjač, ovjes), i preostala 1/3 - moj subjektivan doživljaj tog auta - nepovjerenje nakon servisa, ni po ćemu dojam kvalitete, nekakvih nedostataka u proizvodnji (estetske naravi) itd.
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
ako te ta Honda zanima - javi se meni ja ću ti podrobno sve opisati vezano uz nju, povezati te s vlasnikom iste i pružiti ti šansu da ju dobiješ što povoljnije za razliku od drugih koji eventualno zovu kupiti ju....bilo bi mi drago pomoći


Scala je nova....imam u Istri dobar servis Škode (isključivo Škode) oa nisam mislio kupovati ništa drugo novo osim nje
činjenica je da su se drugi ovlašteni servisi srozali
što sam itekako osjetio na Tiguanu.....oni su bar 1/3 razlog zašto je prodan, preostale trećine su: 1/3 - pojava nekih stvari koje su me smetale, a što nisam očekivao (motor/mjenjač, ovjes), i preostala 1/3 - moj subjektivan doživljaj tog auta - nepovjerenje nakon servisa, ni po ćemu dojam kvalitete, nekakvih nedostataka u proizvodnji (estetske naravi) itd.
ne mogu zamisliti ovakav post na nekom vw forumu
 

Pavel

Lepi™
Ne znam što bih ti rekao na sve. Čitam i na forum.hr komentare od ekipe vezano za T-Roc/T-Cross/Tiguan i čitam uglavnom razočarenja. Ja se sjećam da je Kamiq kvalitetom interijera bio debelo iznad navedenih a iz istog koncerna su došli.

DSG doslovno ne znam osobu koja mi nije savjetovala da ga izbjegavam u širokom luku. Kamiq mi je uletio neočekivano jer je bio top opremljen i kupio sam ga bez da sam auto ikad vidio uživo. I dalje smatram da je to brutalno dobro sklepan auto koji sam prodao bratu samo zbog prtljažnika. A ruku na srce nakon C5 sve me vuklo prema limuzini. Zacrtao sam da idući mora biti limuzina. Tu je krenula kalvarija..

Toyota je uletila u tu jednadžbu jer je bila praktički jedina limuzina ispod 30.000€ koja mi se sviđala. Iskreno samo u filter cijene je većina modela otpala. Čitajući ovo za Hondu, skroz mi je jasno o čemu pričaš. Toyota fino potegne ali u visokim okretajima (jer je atmosferac) na koje ja nisam navikao.

Nekad je kupnja automobila bila užitak, problem su bile pare.. Danas je to postala muka. Pola modela koji su mi se sviđali su preko noći nestali. Ona polovica koja je ostala je poskupila a da ne govorim koliko su ružni. A u kombinaciji svih mogućih mild hybrid, pure hybrid, eco hybrid, full hybrid, electric, half hybrid half electric modela, premija je upiknuti čistog trocilindraša. Četverocilindraši su postali lagano mokri san, tako da kad vidim da je nešto čisti benzin, točno se obradujem pa taman i dva cilindra da ima.
 

diegos

Well-known member
ako te ta Honda zanima - javi se meni ja ću ti podrobno sve opisati vezano uz nju, povezati te s vlasnikom iste i pružiti ti šansu da ju dobiješ što povoljnije za razliku od drugih koji eventualno zovu kupiti ju....bilo bi mi drago pomoći
Hvala lijepa. Ali kažem, ipak pikiram na nešto mlađe (cca 2017+ i automatik) jer to bi mi bio jedini auto u tom slučaju. Tražit ću aktivnije za nekoliko mjeseci, ali da bi si mogao priuštiti ovu hondu kao drugi auto vjerojatno ne bih puno razmišljao :)
 

liberty

Well-known member
ne mogu zamisliti ovakav post na nekom vw forumu
istina
ali kažem, ja uvijek nastojim objektivno prenijeti
bez obzira što se nešto na neki način odnosi negativno ili na štetu mene ili mog auta
objektivno je jedino relevantno

u situaciji s Tiguanom smo "zaštekali" i Tiguan, i servis i ja
a to je kod mene stvorilo nekakvo dodatnu negativnu energiju - nezadovoljstvo

moglo se poklopiti drukčije, da sam zadovoljan i da na miru taj Tiguan vozim dalje (meni je ok auto po pitanju mnogih stvari, čak mislim da nema boljeg - preglednost, praktičnost, prostranost, opsluživost). Tada bi to bilo manji financijski udar na moj džep. Ali evo nije.

U svakom slučaju - mislim da sam sam doprinio svemu tome jer sam se pretjerano orijentirao na auto....razrađivao ga, nanosio vosak (vada jedno 12 puta barem), pazio da ne parkiram tu ili tamo, nemoj s autom ovo ili ono.....u konačnici se desilo da s njim nisam zadovoljan upravo po pitanju ponašanja DSG-a (u nekim rubnim situacijama) i po pitanju motora koji je totalni high tech s brdo posebnih stvari s kojima se naši servisi ni ne susreću (jer ljudi voze diesele, a ne te veće benzince)

Nisam više mogao izdržati to nezadovoljstvo koje je s moje strane 50% subjektivno (smeta mi što vrata vire iz bočne linije, smeta mi što poklopac benzina viri iz linije - to sve dosta viri), ne mogu vjerovati da nešto lupka naprijed na ovjesu povremeno, ali i 50% objektivno - ne mogu vjerovati koliko DSG trzne u nekim situacijama (vozio sam i prije DSG znam da to nije regularno), itd.

ajmo reći da ja s većinom auta nisam u potpunosti zadovoljan
Ali da želim biti zadovoljan s uslugom servisa (što nisam bio) u smislu dijagnostike problema a ne rješavanja nećeg što to nije - to mislim da bi svi trebali biti
Teorije - vozi ga pa ćeš vidjeti što dalje jer ima 6 godina garanciju kod mene ne drže vodu - šta je to 6 godina garancija ako servis nije na razini.....lako je promijeniti npr. parkirni senzor ili obaviti zahvat na limariji, daj ti meni reci zašto DSG trzne - jer trznuo zbog e-brake ili zbog ne dovoljnog preselect ili zbog čega

Evo, ja vam objektivno iznosim, možda neki drugi vlasnici Tiguana imaju bolja iskustva, ja se nadam da imaju

Mogao bi ja na dugo i na široko o njegovim pozitivnim osobinama, ali zbog istih ga nisam prodao, već zbog njegovih negativnih osobina
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
Scala 1.0 tsi 110ks, 6 stupnja manualni mjenjač

preuzeta u utorak
jako dobri dojmovi nakon prvih 700 km
u fazi razrade je znate da ja odradim prvih 1.500 km unutar 7 dana vozeći auto samo da ga postepeno razradim sukladno uputama proizvođača
jednostavan auto, dovoljno snažan, prilično ekonomičan na otvorenoj cesti (vožnja po propisima bude 5,0-5,5 litara
po gradu nešto ekonomičniji od tiguana - nekih 1 litru ekonomičniji na kratkim relacijama
overall prosjek u prvih 700 km mislim da je oko 5,6 litara

onako, pametna oprema.....jer inaće scala i njezina cijena može otići u nebesa.....gotovo sve ima što je imao i tiguan
- full led svjetla naprijed (bolja verzija)
- led iza svjetla s dinamičnim pokazivačima smjera
- stražnji spojler
- automatska klima
- veći (ne najveći) infotainment
- potpuno podesiva prednja sjedala
- ljepša tkanina na sjedalima
- ljepše uređena unutrađnjost (nekakve imitacije aluminija, bakra, ambientalno osvjetljenje)
- prednji i stražnji parking senzori
- stražnja kamera
- ima tipku ta pokretanje motora

što je bolje nego na tiguanu (čudno ali istinito):
- bolja prednje svjetla, i kratko i dugo
- udobnija na udarnim rupama i ležećim "policajcima"
- ima stražnju kameru
- iako nominalno manji prtljažnik, isti je jednako dobro iskoristiv, a uz to auto ima i rezervnu gumu
- nominalno manji infotainment ima veće slova, okomitiji je i pregledniji

što je lošije:
- na valovitim lokalnim cestama ovjes radi više "gore-dolje"
- visina od tla je manja, ali srežem ne kao kod većine auta od kojih je scala viša
- nešto slabija bočna zvučna izolacija
- klima koja se dijelom namješta na 1 a dijelom na 2 ekranu


napokon klasičan auto s klasičnom ručnom kočnicom, bez auto holda, hill holdera, s ručnim mjenjačem
s motorom koji je manje kompleksan
koji ima dovoljno snage a može se i što manje štediti

za ručne mjenjače od vw/škoda su mi svašta govorili - ovaj je ugodno iznenađenje, onako kako sam navikao, stupnjevi prijenosa su dugi, a opet gusto nanizani, auto se i u 6. brzini može voziti na 50 kmh, u 6. se na 90 kmh vrti na 2.000 okretaja, vrlo je elastičan motor (200 Nm) - začuđujuće, ali baš je.....mislim da mu je samo 1. eventualno 2. brzina kratka, ostale su duge

čekam da prođe prvih 1.000 km pa da u idućih 500 km dalje idem po uputama proizvođača (malo je naporno sjediti dnevno toliko u autu ali ja sam i dalje uvjeren da je razrada bitna i zasad sam razrađivao sve aute osim fieste
estetski što mi se ne sviđa:
- felge alu sive 16 zolla
škoda u ponudi za naknadno kupiti (ne u konfiguratoru) ima lijepe 17 zolla kombinacija crno/brušeno)
ali mi se ne da za njih dati 5% cijene vozila

što se tiće guma, dolazi na nexen....hmmmm, neću komentirati, odrađuju posao ajmo reći.....razmišljao sam da ovaj put ne nabavljam dodatan set felgi s zimskim gumama (čelične + gume = 850 EUR, alu + gume bar 1.050 EUR, govorimo o dobrim gumama).....i teško je naći lijepe felge za taj auto jer je auto bijele boje - upravo crno + brušeno a da nisu male najbolje stoji.......pa sam mislio da te nexen gue prodam, a na auto stavim cjelogodišnje dobre gume obzirom da snijeg vidim 1-2 puta godišnje i živim u primorju
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
Jbt sad i na gumama štede, pa automatski moraš računat +500€ nakon što kupiš ganc novi auto... Sretno s vozilom, daj koju sliku :)
Budem stavio sliku kad operem auto, padala je kiša

ma na gumama su i inaće štedjeli, te nexen su neko vrijeme stavljani na pasate
trecimo na tiguanu je bila jako dobra hankook

ok, ovo je nezahtjevan auto snagom i nekakvim overall perfomansama jer je i inaće low cost model
bi recimo da bi bilo bolje da su stavili barum gume nego ove Nexen

ok, dimenzija je popularna 205/55 16, tako da izbora ima napretek
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
čekam da prođe prvih 1.000 km pa da u idućih 500 km dalje idem po uputama proizvođača (malo je naporno sjediti dnevno toliko u autu ali ja sam i dalje uvjeren da je razrada bitna i zasad sam razrađivao sve aute osim fieste
Liberty, jesi čuo za Hällered? Ja bi tebe ravno tamo poslao da radiš...prevrijedan si i neiskorišten ovdje :D Oni bi bili najsretniji ikad sa tobom...:)
 

Pavel

Lepi™
Ja sam pitao za Toyotu ima li nekakav poseban režim vožnje, razrade, rekli su da nema. Čak niti u uputama (dobio sam 3 knjige od 400-500 stranica koje ne stanu u pretinac, nema govora o tome). Nisam ga nabijao u crveno ali od prvih 1500 kilometara me potrefilo da je 1200km bilo autoceste.

Scala je inače brat blizanac Kamiqa, slažem se gotovo sa svime što si napisao. Klima ako je na automatskom načinu rada, sve možeš odraditi bez infotainmenta. Ako ideš na manual onda je to glupo složeno gdje je pola na prekidače, pola na ekranu.

Ovo za gume mi je kriminal. Moja Škoda je bila na GY F1 Asymmetric. Iako je premium to je uvjerljivo najgora guma koju sam ikad vozio. Jebeno nestabilna i klizava. Cutac ce znati ali u Sisku na toboganu, pri svakoj brzini je proklizala na zavoju. Spuštao se toboganom, penjao, suho, mokro, svaki šugavi put. Skinuo sam ih prvom prilikom i više nikad ih stavio gore.

Sretno s novim autićem. Mene je srce vuklo na Corollu i dočekao sam priliku da ju uzmem, pogotovo jer sam bio nezadovoljan prtljažnikom na Kamiqu, ali taj Kamiq je jebeno dobro složen auto. Vjerujem da je i Scala na istom tragu.
 

liberty

Well-known member
uffff, da puno ja tome pažnje pridajem
iskreno ta razrada je naporna - sve sukladno uputama proizvođača
ali iziskuje nekakvu vožnju od oko 1.500 km, tako da prvih 7 dana provedem u automobilu - tako ga i bolje upoznam
- šaltanje, mijenjanje režima vožnje, kočenje motorom, postepeno pojačavanje tempa, vožnja iz niskih okretaja
ima tu i izazova jer izabirem poznate dionice ceste, vozim po noći da ne ometam promet (evo danas sam bio u 4 ujutro) - pokušavam u komadu napraviti 50-150 km, da ima što manje hladnih paljenja
a ima i tu izazova - divljači na cesti (danas zec), stolica na cesti (s tiguanom)....susreta s policijom, pa jučer iznimno jake kiše itd.

uglavnom sad je auto na 770 km, do 1.000 km kaže proizvođač ne više od 3/4 max okretaja tako da je sve u režimu do 3.500 okretaja
zavrti se tek kad je ulje na radnoj temperaturi
onda kaže proizvođač od 1.000 do 1.500 km postepeno pojačavati tempo.....dakle tada će razrada ići u fazama do 4.000 okretaja, do 4.500 okretaja i do 5.000 okretaja (tamo mu je snaga) - taj dio nakon 1.000 km brže prolazi jer ga odrađujem na autoputu kako bi se motor kvalitetnije opteretio u smislu konstantnijeg režima vožnje a i sigurnije mi je po noći nego po lokalnim cestama

uglavnom - za 4-5 dana auto će odraditi tih 1.500 km
proveravam razinu ulja i rashladne tekućine
ulje nije na max od kad sam auto preuzeo već nešto niže od max (rekao bi na 3/4 do max)
rashladna je nešto preko max

od nedostataka na autu - neki sitni cvrčak po meni u suvozačevim vratima, ali ja nisam relevantan jer imam iznimno dobar sluh....tako kad bi nabrajao što još čujem u ovom autu bi me savili u ludnicu....jbg....kad si sam u autu u noći s tako izraženim sluhom, sve čuješ


mali osvrt na potrošnju - overall od preuzimanja auta 5,7 litara
u iščekivanju sam overall nakon 100 sati rada - tu me zanima koliko će biti
naime ja pretežito vozim grad/prigradski udaljenosti od 5-15 km i na tiguanu je ona bila oko 8,5 litara
iskreno, na ovoj škodi u istom režimu očekujem da bude 7,0 litara
nije to ni neka razlika obzirom da tiguan ima cca 300 kg viška, 40 ks više i DSG i viši je....ali veseli

jel mi manje udobno nego u tiguanu - možda ulazak u auto, ali uz dobru visinu sjedenja ni to ne smeta jer nije scala tako niska

ono što mi je dodatni fetiš - zaštita laka.......e to nisam odradio jer pada kiša
jučer me ubilo u pojam što su ga price potpuno zasrale, srećom niska temperatura, kišica.....nije ostavilo traga
a dodatno toj mojoj "bolesti" ovaj put ipak pomaže bijela boja - kad se očisti je lijepa, a nekakvi nedostaci se ne vide (namjerno je kupljena ta boja, ta ne ****im svaki put zbog nećeg na laku + da se auto manje zagrijava ljeti)
ono što dodatno veseli:
- škoda kao da ima drukčiju filozofiju nego vw
ima bolje stranice vezano uz dijelove, opremu, ima više toga na zimskoj akciji/proljetnoj akciji
čak je i aplikacija skoda connect nešto bolja

zaista kupiti vw pored škode nema smisla
npr.
tiguan je imao slijedeeće nedostatje iz tvornice:
- vozačeva vrata su dosta virila van - moguće ih je podesiti na onom za što se zakače na B stupu
- plastike oko vjetrobrana su bile malo izvitoperene
- vratašca spremnika za gorivo su dosta virila vani

ovo sve gore nije vidljivo samo meni picajzli već svima i to je katastrofa

kod scale koja je prilično jeftiniji auto nisam primjetio nedostatke

ali npr. kiša se u scali po krovu jače čuje nego u tiguanu

s druge strane, materijal na sjedalima scae je ljepši i kvalitetniji (ova je Inspire verzija, to je po tom pitanju najbolje)
infotainment scale ima nešto manje (zasad bugova) - npr. zvuk radija, pa je onaj od tiguana kod odabira vezanih uz potrošnju stalno inzistirao da se pogleda tlak u gumama
kučišta ključeva su im identična
pokretanje na tipku mi je odlično, šteta to scala nema i otvaranje vrata kad im se približiš (doplata, auto je uzet s lagera)

koje bi mu felge lijepo stajale - 17 zolla original stratos, ali one crne s poliranim rubovima.....to bi jako diglo cijeli auto obzirom da iza ima produljeno stražnje staklo (crno), i jer je metalik bijeli....ali 1.000 EURsamo za felge....pa da mi se još naruši udobnost po kojoj vw/škode i nisu poznati


scala u odnosu na kamiq.....uf na papiru su toliko slični, a u vožnji meni drukčiji - ne kužim kako scala ima više mjesta na stražnjoj klupi za koljena i ne kužim kako to da ima toliko veći prtljažnik + očito je kamiq popularniji i on u biti više košta....između kamiqa i scale biram scalu jer je u biti nešto veća

ovo za klimu.....hmmmm da, na redizajnu su to popravili i biti će svo namještanje dolje (logično)
iskreno, ja nisam od onih koji koriste mnogo klimu
ali sam primjetio da mi na scali jako dobro odgovara u automatskom načinu rada i najnižoj razini "invazivnosti" od 3 koje se mogu izabrati....taman se stakla ne magle, a ugodno je
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Cutac ce znati ali u Sisku na toboganu, pri svakoj brzini je proklizala
A vidi, ja na VTS recimo imam isto GY Asymmetric 6 i namjerno ga provociram na toboganu jer jako lijepo izbaci guzicu, ali ispod 50 na sat jedva da je nervozan.
Dok recimo T005 na c4 izbaci prokliže na 45.
 
Na vrh