Saxo - usis (primjeri)

gox

New member
SPi - Single Point injection

Vaš izgled motora, serijski:



Izgled motora nakon "izmjene" usisa (filtera zraka):

1) Zamjena serijskog filtera zamjenskim na istom mjestu gdje je bio serijski filter u kutiji (npr. Pipercross):



2) Kompletno micanje crijeva od usisa i samo stavljanje filtera na usis (npr. K&N 57i):

3) Micanje serijskog filtera iz kutije i stavljanje nastavka + inox cijevi sa "gljivom" do prednje maske:



4) "Nastavak" na usisu (npr. od corse 1.2 8v) + inox cijevi do fara sa "gljivom":



5) Silikonska cijevi ili kombinacija sa serijskim dijelom na usisu + inox cijevi + filter u zatvorenom kućištu smješteno odmah do maske (Cold Air Intake) - po meni najbolja opcija:









MPi - Multi Point injection

Vaš izgled motora, serijski:



1) Inox cijev + gljiva + dovod hladnog zraka:



2) Inox cijev + gljiva do maske:



3) Inox cijevi + gljiva do branika:



4) Zatvorena gljiva na usisu + dovod hladnog zraka:





5) Zatvorena gljiva na sredini:





6) Zatvoren usis kod maske:








Opcija: zamjena manje gljive u "kitu" koji dolazi većom

 

Dalibor

Dado Tornado
nisam otvorio sve slike (na sporoj sam vezi), ali vidio sam onu drugu sliku "1) Zamjena serijskog filtera zamjenskim na istom mjestu gdje je bio serijski filter u kutiji (npr. Pipercross):", i nisam baš siguran što se željelo postići sa gljivom na mjestu gdje je najvreliji zrak :shock: bolji zvuk :confused:
 

gox

New member
Najčešće zbog toga ili zbog neznanja o tome da je bitno gdje se gdje se filter treba postavit zbog topline. S druge strane, jedan član drugog foruma ima tako složen usis, samo sa dovodom hladnog zraka i kaže da čak nije tako loše kako je mislio da je, u smislu da nije okolo toliko toplog zraka. To on kaže, a sad kako je, ne znam :)
 

1587 VTS

New member
nisam otvorio sve slike (na sporoj sam vezi), ali vidio sam onu drugu sliku "1) Zamjena serijskog filtera zamjenskim na istom mjestu gdje je bio serijski filter u kutiji (npr. Pipercross):", i nisam baš siguran što se željelo postići sa gljivom na mjestu gdje je najvreliji zrak :shock: bolji zvuk :confused:
Ja sam u svakom slucaju za airbox-ove, bar su kako-tako bolje izolirani od topline, a cijev za dovod zraka izvlacis sam. Na svom sam primjeru vidio da tu ne treba puno izmisljat toplu vodu, kod mene je najbolji ucinak kad je cijev pozicionirana na tvornickom mjestu dobave zraka. Ja sam je prvo vukao skroz dole kod maglenke misleci da tu ima bolji dovod hladnog zraka, pa sam brzo odustao, skratio cijev i fiksirao je na tvornickom mjestu.
 

Marko

Well-known member
Znas di ima za kupiti?
Ima jedan:

http://www.njuskalo.hr/tuning-snage/bmc-cda-carbon-filter-1600ccm-oglas-4416494

Kupi ga, ali prvo vozi auto bez njega da se malo "navikneš" i onda stavi to čudo i vidi razliku. Ja ga koristim i za taj filter imaš moj :palac-gore:
S stajališta performansi gledano, motor će ti prestat bit "astmatičar". :D Neko će uvijek napisat da nema smisla, da su gluposti ali ak ovoga za 500 kupiš onda je to čist okej (s ekonomskog stajališta gledano novi filter zraka vulgaris za tvoj 8v motor košta cca 100 kunića) - i ja sam bio skeptičan prije stavljanja ali sam se jako ugodno iznenadio, taj filter preporodi 8v motor. S time ne mislim da motor s tim filterom dobije 20 ks, nego da jače vuče i brže ide u okretaje.
 
Na vrh