hostovbreg
New member
Pozz svima.Zoveme se Dario iz Rijeke sam.
Nedavno sam saznao za ovaj forum te sam odlučio potražiti pomoć i savjet.
Naime ponosni sam vlasnik Citroen Saxa 1.1 (1999 god) prvi i jedin vlasnik.
S vozilom sa prešao 168 000 km,vozilo je uredno servisirano svake godine i do prošlog svibnja (2014) nije bilo nekih većih problema sa vozilom.
Od tad počinju moji problemi sa paljenjem vozila.S obzirom da sam ubrzo imao godišnji servis vozila pored uobičajenih zamjena filtera ulja,zraka,zamjene ulja,stavio sam novi filter goriva i nove svjećice,al to nije riješilo moj problem.
Vozilo je palilo po 7-8 dana normalno i onda bi došao dan kad apsolutno nije htio upaliti na ključ.Tad bi ga upalio na guranje i onda bi opet upalio na ključ.
Došla je i jesen 2014 auto je prvi put odvežen kod autoelektičara koji nije uspio detektirati kvar.
U međuvremenu stavljen novi akumulator i rađen popravak anlasera,međutim ni to nije bitno popravilo situaciju.
Odlazak ponovno autoelektičaru te mjenjaje senzora temperature i senzora radilice nije otklonio problem.
Auto i dalje,ali sad sve češće neće da upali bez obzira na uredno verglanje.Èim se upali na guranje,opet poslije toga se može upaliti i ključem.
Ostavljan auto u više navrata kod "provjerenog" autoelektičara,spajan na tester (nije pokazao nikakav kvar),koji prema vlastitoj izjavi je probao sve (mada sam malo sumnjičav u tu izjavu) ali nije uspio detektirati uzorak problema kod paljenja.
Stavlajna druga centrala ali bilo je još gore..
Uglavnom sadašnje stanje je ovakvo (malo sam si dao truda i pratio):
Auto nakon dužeg stajanja,preko noći,ili kad ga se pusti po 4-5 sati u mirovanju u više od 75% slučajeva neće da upali niti nakon 4-5 verglanja.
Kada ga nakon toga upalim na guranje i ponovno ugasim,pa opet okrenem ključ auto pali bez beda..
Auto se u vožnji ponaša najnormalnije bez ikakvih oscilacija i trzanja motora.Radi sasvim dobro.
Dal je moguće da je problem (u koji i sam sumnjam) kontakt brava,mada je moj vrli autoelektričar otvarao i provjeravao i kaže da je sa njom sve u redu.
Napominjem da je u autu dva puta mjenjan motorić minimuma zbog problema sa broj obrtaja.
Sada nemam problema sa tim.
Ljudi pomozite sa dobrim savjetima osobito ako je itkoo imao sl.problem..
Unaprijed zahvaljujem.
Nedavno sam saznao za ovaj forum te sam odlučio potražiti pomoć i savjet.
Naime ponosni sam vlasnik Citroen Saxa 1.1 (1999 god) prvi i jedin vlasnik.
S vozilom sa prešao 168 000 km,vozilo je uredno servisirano svake godine i do prošlog svibnja (2014) nije bilo nekih većih problema sa vozilom.
Od tad počinju moji problemi sa paljenjem vozila.S obzirom da sam ubrzo imao godišnji servis vozila pored uobičajenih zamjena filtera ulja,zraka,zamjene ulja,stavio sam novi filter goriva i nove svjećice,al to nije riješilo moj problem.
Vozilo je palilo po 7-8 dana normalno i onda bi došao dan kad apsolutno nije htio upaliti na ključ.Tad bi ga upalio na guranje i onda bi opet upalio na ključ.
Došla je i jesen 2014 auto je prvi put odvežen kod autoelektičara koji nije uspio detektirati kvar.
U međuvremenu stavljen novi akumulator i rađen popravak anlasera,međutim ni to nije bitno popravilo situaciju.
Odlazak ponovno autoelektičaru te mjenjaje senzora temperature i senzora radilice nije otklonio problem.
Auto i dalje,ali sad sve češće neće da upali bez obzira na uredno verglanje.Èim se upali na guranje,opet poslije toga se može upaliti i ključem.
Ostavljan auto u više navrata kod "provjerenog" autoelektičara,spajan na tester (nije pokazao nikakav kvar),koji prema vlastitoj izjavi je probao sve (mada sam malo sumnjičav u tu izjavu) ali nije uspio detektirati uzorak problema kod paljenja.
Stavlajna druga centrala ali bilo je još gore..
Uglavnom sadašnje stanje je ovakvo (malo sam si dao truda i pratio):
Auto nakon dužeg stajanja,preko noći,ili kad ga se pusti po 4-5 sati u mirovanju u više od 75% slučajeva neće da upali niti nakon 4-5 verglanja.
Kada ga nakon toga upalim na guranje i ponovno ugasim,pa opet okrenem ključ auto pali bez beda..
Auto se u vožnji ponaša najnormalnije bez ikakvih oscilacija i trzanja motora.Radi sasvim dobro.
Dal je moguće da je problem (u koji i sam sumnjam) kontakt brava,mada je moj vrli autoelektričar otvarao i provjeravao i kaže da je sa njom sve u redu.
Napominjem da je u autu dva puta mjenjan motorić minimuma zbog problema sa broj obrtaja.
Sada nemam problema sa tim.
Ljudi pomozite sa dobrim savjetima osobito ako je itkoo imao sl.problem..
Unaprijed zahvaljujem.