Saxo - most?

gox

New member
Kad skrećem u desni zavoj, cvili mi lijevi (vjerovatno) strašnji kotač. Da li je u pitanju most ili nešto drugo što se da sredit? Da ne moram na reparaturu mosta jer mi se trenutno ne isplati kad kroz godinu dana bi trebao ići drugi...:whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
trebaš prvo pronači kaj cvili...
što se tiče torzija opčenito, problem je u igličastim ležajima, koji stradaju uslijed vlage i mehaničkog naprezanja.
ovo je sa saxa:


pod 7 i 8 je ono što strada.

probaj zanjihat stražnji kraj pa viditi čuje li se što.

ali ako ti se čuje samo kod skretanja tada može biti i neki drugi ležaj, ležaj glavčine nekog kotača. ako se čuje kada skrečeš ulijevo često je to ležaj prednjeg desnog kotača.
 

gox

New member
Pretpostavljo sam da je ležaj. Èuje se isključivo kod skretanja u desno sa stražnje lijeve strane (koliko čujem), prilikom trešnje auta ništa. Ne čuje se uvijek, ponekad samo. Bitno mi je da znam da li se moze to ovako zamijenit kao obični ležajevi ili se mora skidat cijeli most. Budem to napomenuo mehaničaru na servisu pa ćemo vidjet. Tnx! :)
 

Dalibor

Dado Tornado
ima za kupiti ležaj i ostalo što ide za reparaturu. ako kotači nisu prejako otišli / \ ne treba recimo mjenjati cijeli most.
u srbiji nije ni preskup taj "kit" za popravak... možda kakvih 2500 njihovih dinara... ne znam koliko je to kuna, nekih 300 možda, znači kod nas bi to koštalo oko 400,500... i još 500tinjak za rad...

a sam most navodno nije teško skinuti, drže ga nekih par šarafa, 4 ili koliko... imaš na jubitou filmove kako ekipa to kod kuće radi
 

sax

New member
ja sam dao reparirat most i doslo me 2000kn
materijal dode oko 700kn
a ostalo su ruke i strojna obrada osovina ili cak treba izradivat nove osovine ako su stare jako pojedene
most nije problem skinut,imas 4 vijka
samo ne znam kako reparirat ako to prvi put radis
 

gox

New member
Sranje! Više mi se onda isplati stavit zadnji most od VTS-a nego ovaj reparirat? Onda moram i prednji dio..jao :whistling:
 

sax

New member
mozes ti stavit bilo koji most,samo je pitanje sta ces kupit i koliko ce trajat
a pogotovo sto ne mozes vidjet na oko jel most kriv
 

Dalibor

Dado Tornado
ima nekih razlika u tvrdoči torzije i naštimanoj visini auta, ovisno o modelu...
ali možeš si popravit ovu svoju, spustiti na torziji zadnji dio auta, pa vidjeti... možda još i koji amortizer prema svom ukusu...
i onda znaš da si miran idučih barem 100,150 tisuća...
 

gox

New member
Znam, zuby (dečko koji servisira peugeote na pug forumu) mi može to vjerovatno složit. Budem ga pitao za cifru. Amortizere sam već naručio :)
 

vradojicic

New member
Ja kad uzmem ovaj deo oznacen pod 70 rukom on trese gore dole kao da unutra nema nista. Auto podignem kod desnog zadnjeg tocka na dizalicu i skinem tocak.

Sme li to tako? Ili tu uopste ne sme da ima lufta?
Kad se auto zanjise gore dole pozadi cuje se da nesto cvili.

E sad moj Saxo je presao 250000km, gledao sam zadnje amortizere i oni nisu procureli ali su losi.
Kad vozim pozadi lupa, da li je to do mosta ili do amortizera, sta mislite?

Nasao sam problem!
Na desnom zadnjem tocku mi je ispao sraf pod brojem 70 koji drzi svoj deo zategnut. NA levoj imam sraf i nema lufta niti lupa.
Sraf je M8 medjutim kada sam nategao viljusku da ga zavrnem, video sam na je navoj unutra oblajznuo i ne mogu da navrnem M8. Sad moram to da razbusim i da urezem navoj za sraf/vijak M10.
Kako to uraditi, imam nareznicu, znam da rupu moram da razbusim burgijom od 8.5mm pre urezivanja.
E pitanje je koji je to materijal, hoce li to ici?

Moze li, takodje, neko da mi objasni sta su delovi na slici pod odredjenim brojevima?
Brojevi su:
2
3
4
14
Hvala.
 
Na vrh