Saxo 1.5 d zasto se gasi kad je hladan?

Aki

New member
imam Saxo 1.5D i autic je sa 265 000km. Medjutim, pocelo mi
desavati nesto cudno. Kad auto stoji oko 2 dana i upalim ga prvi puta najnormalnije, auto pali na zub ali nakon oko 300 m se pocne gasitii nema mu spasa. Dajem mu gas ali se gasi. I onda jako teško pali. Najmanje tek iz 2-3 pali, a danas negdje iz desete. Dakle, u prvih 300 m autic radi normalno. Kad se pocne gasiti, to traje mozda nekih 3 sekundi i onda se ugasi. Tada ga upalim dosta teško i auto dalje radi koda ništa nije bilo. I radit će tako i dalje ako nebu stajal 2 dana bez paljenja. To mi se dogodilo već 3 puta.

Znači auto stoji najmanje 2 dana, upalim ga normalno, za 300 metara se ugasi i dosta teško ga upalim i dalje radi normalno.

Ima li netko ideju kako da rijesim problem i gdje bi bio problem?
 

igor

New member
Vjerojatno ti na kučištu filtera ne radi nepovratni ventil pa ti se svo gorivo iz sistema vrati u rezervar i bosch pumpa ti ostane bez goriva pa se zato gasi dok ne navuče gorivo provjeri i onu ručnu pumpu za gorivo koja se ručno pumpa kao ona na tlakomjeru ako je ima, ona ima nepovratni ventil u sebi kod starijeg modela nisi napisao godište pa neznam točno. Provjeri dal ti radi čok tj dali se uključuje.
 

Aki

New member
Hvala ti na odgovoru. :) Godište je 1999. i ima pumpicu, koristil sam ju nedavnn jer mi je puko dovod nafte pa mi je zrak u sistem navuklo. Kako mogu provjeriti čok dal radi. I jel možda znaš zašto se to događa samo dok auto dulje stoji? Ako koristim auto svaki dan onda mi se to ne događa.
 

Lix

New member
upravo iz tog razloga kako je igor rekao, podtlak je slab na tom autu, računajmo da više ventili gumice boš pumpa i ostalo nisu 100% pa malo gubi tlak i nafta pada nazad u rezervar i onda mu treba da ju navuče i zapali, a opcenito ako dizel ima zraka u sistemu dovoda goriva muči muku dok ne upali, moj prijedlog je da staviš nepovratni ventil na dovod goriva, trebao bi ti riješit problem a nije skup i možeš ga sam instalirat ne treba bit znalac za to
 

Aki

New member
Hvala vam puno. Baš sam naišao na jedan post koji je imao sličan problem na 1.9 D. Ali njemu ni prvo paljenje nije išlo. Meni prvo paljenje pali bez problema. Njemu je riješil problem na kučištu filtera goriva neki ventil za štelanje. I onda je skinuo kučište filtera i taj ventil zablindirao nekim plastičnim kitom za čamce.
 

ZlatkoC4

Well-known member
reko si da si mjenjao crijevo od goriva onda bih trebao sve provjeriti ili dati netkom tko se kuži da ti provjeri crjeva spojeve i ostalo negdje vuče zrak. i mislim da ugradnjom drugih ventila bez provjere postoječeg sustava nečeš ništa postiči.
 

Aki

New member
Danas mi ni iz prve nije htel upaliti, pa sam išel pumpat pumpicu i dok sam pumpal onda je na spoju počela sliniti. Očito je tu vuklo zraka. Sad sam stavil novu šelnu i valjda je problem riješen. :grin::grin::grin::grin::grin:
 

Automatic

New member
Ocigledno se gorivo vraca u rezervar a ono sto se provozas to je ono sto je u pumpi.Imao sam isti problem gasenja na oeugeotu i mucilo me kuciste filtera goriva.Kad odstoji nije htio upalit i nije bas imao snage.Mjenjao sam i ventil u kucistu alinista.Jednostavno sam spojio bez tog kucista na obicni fulter od goriva i auto zivnuo.Moguce da na spojevima vuce zrak a i provjeri povrat slafice da nisu popucani te da ne pustaju
 

kybohr

New member
Ja sam na kraju trebao blindirati onaj otvor na kučištu filtera zraka sa običnim sanitarnim silikonom bez da sam vadio nepovratni ventil, i stvar je meni šljakala. Ipak nam mora biti jasno da je saxo u prosjeku star 15+ godina i sve redom dolazi na red.
 
Na vrh