Saxo 1.0 Problem

bosko9

New member
Postovani,
novi sam na forumu pa bih Vas za pocetak zamolio za pomoc.
Nedavno sam kupio Saxa 2000g 37kw od poznatog prijatelja. Cim sam ga dopeljao napravio sam kompletan servis te stavio nove svjecice.
Bivsi vlasnik je takoder imao problem s tim a ja trenutno nemogu dokuciti sta se dogada.
Auto kada stanem radi na 1500 okretaja, i kada hocu krenuti kao da se zagusi pa ja stanem i drzim mu 1/4 gasa a okretaji mu sami skacu 200+ i -, nakon toga napumpam gas i okretaji padnu na normalu ispod 1000 te mogu normalno krenuti ali nakon sto opet stanem oni se opet vrate te se ponovno pocne gusiti.
Unaprijed hvala na pomoci.
 

Ax boy

Well-known member
Hmm imao sam sličnu situaciju sa ax spot 98,promijenili brtvu glave i sve, i malo bolje. Na kraju drugi vlasnik, stavio drugi ajnšpric i kaže ko vurica sad. Ti 1.0i imaju taj motorić ler gasa zeznut, možda je to, teško je reći?!
 

bosko9

New member
Uredu decki hvala na odgovoru :)
Mozda glupo pitanje ali dali zbog ler gasa bi se tako gusio kod kretanja i naravno dali gabse isplati cistiti ili da kupim drugi?

Evo 2 video zapisa pa ako je netko slobodan pogledat. Sad se pocelo dogadat i u voznji.. Najvise u prvoj brzini na tim niskim okretajima kasnije je ok. Svjecice su nove.
[ame]https://youtu.be/at5XVBcR5lM[/ame]
[ame]https://youtu.be/MClQpJgvq1M[/ame]
 

Ax boy

Well-known member
Da biti će da je oko tog motorića ler, barem 10% problema al treba vidjeti sve točno , najbolje kod pravog majstora.
 

Dalibor

Dado Tornado
problem je u potenciometru položaja leptira/gasa, poznatoj greški tog monopoint ubrizgavanja. potrebno je zamijeniti kučište ubrizgavanja. on se nalazi na desnoj bočnoj strani kučišta, gdje je onaj dugački konektor na plastičnoj pločici, i dio je kučišta odnosno leptira.
sve ostalo od starog ubrizgavanja, dizna, "motorić" ler gasa, mogu se prebaciti..
ne pomaže popravak, jer se otvaranjem još više uništi
 

bosko9

New member
Postovani Dalibor,
zante li mozda tko bi mi to mogao promjeniti i cijenu takvog popravka posto se sam u to nebi upustao.
Hvala puno na odgovoru
 

Dalibor

Dado Tornado
zamijeniti može svaki meho, veći je problem na otpadima naći rabljeni koji je ispravan, jer su to sada već stari auti, a to je dio koji odlazi.
no, možda ni nov dio ne bi bio skup, vrijedi pitati... sve ostalo se prebaci sa starog kučišta. u trgovini neka traže prema broju karoserije
 

fenian

New member
Pozdrav,

Da li ti je netko potvrdio da je to taj dio?

Ako stvarno možeš novo kupiti iz Njemačke, ja bih isto bio zainteresiran za to.

Imam slične probleme na svom Saxu 1.0. 1999. (no nikako da uhvatim vremena da napišem malo više na forumu, no evo jutros me jedan autoelektričar "odje*ao" u vezi Saxa, pa mi jedino preostaju dobri ljudi tu sa foruma) - meni je unazad dva-tri mjeseca počeo sam od sebe raditi na većem broju okretaja - a kada mu dam gas i pustim, vrati se na normalu.

Plus što imam probleme očito sa prebogatom mješavinom (osjeti se intezivan miris iz auspuha) i povećanom potrošnjom, te gašenjem dok je motor hladan. Obično kada stoji vani preko večeri - kao da ga vlaga nekaj je*e...

Klapne gasa mi je čistio mehaničar, nije se gasio jedno mjesec dana, ali je ubrzo opet počeo.

Motorić ler gasa je mijenjan dva puta, tako da sumnjam da je sad problem u tome - znam kako se čuje i kako radi kad ima problem sa time. No opet...

Svjećice sam zamijenio prije nekih 2 mjeseca - nije bilo neke veće promjene, a stare su bile čađave na vrhu - što bi trebalo značiti da je iz nekog razloga mješavina prebogata (tako sam našao u jednom članku o svjećicama)
 
Na vrh