Saxo 1.0 ili 1.1

dkicin1

New member
Tražim za tatu auto pa bi najvrerovatnije pala odluka na saxo.Zanima me koji je bolji 1.0ili 1,1? Jel ima opče razlike osim u kubikaži?
 

platon

manijak
1.1 prije....optimalni motor u odnosu na kilažu. super živahan i manje troši od 1.0 jer je pod manjim opterećenjem...
 

1587 VTS

New member
Re: Saxo 1.0 ili 1,1

1.1 prije....optimalni motor u odnosu na kilažu. super živahan i manje troši od 1.0 jer je pod manjim opterećenjem...
Bas ovako kako kolega kaze. Zapravo, gledaj konkretan primjer koji je u boljem stanju i novijeg godista.
Jer, nije ni 1.0i promasaj, ja sam ga imao, dovoljno je zivahan, ali u gradu bi mi bez greske znao potrositi do 8.7L/100km sta nije bas malo. Ja bih zato razmislio i o 1.5D ;) Malo je bucan, ali je besmrtan i ekonomican, a moze ici i na iskoristeno suncokretovo ulje ;)
 

dkicin1

New member
Mislim da diesel nema smisla pošto ne radi neku kilometražu.Dnevno dućan i doma ,mjesečno dvaput u zg. Mane? Ima kakvih ili ne?
 

1587 VTS

New member
Mane? Ima kakvih ili ne?
U pravilu nema. Moj je radio ko singerica, i jos uvijek besprijekorno sluzi susjedu koji ga je kupio od mene. Ima 189 tkm.
Mozda od tipicnih boljki zadnji lonac koji tesko izdrzi vise od 50 tkm i raspodjela sile kocenja naprijed-nazad pa se prednje plocice ubrzano trose. U kombinaciji toga i relativno uskih guma ne treba ocekivati neke rekordne zaustavne puteve, ali ok je kad se naviknes, nista alarmantno. Ionako 1.0i i 1.1i nisu za voznju utrka.
 

Vedran

New member
1.1 obavezno, jer je MM, a 1.0 Bosch (pa se nevjerojatno za Švabe- oće pokvarit), neki modeli imaju i drukčiji ovjes (zadnji most sa balans štangom ima 1.1, 1.0 nema nikakvu)...opet, s obzirom da se radi o sad već starom autu radije vidjeti ukupni dojam nego motor, pogotovo što vjerojatno tati nije važno
 

gox

New member
Također moj glas za 1.1, ali gledaj i opće stanje auta kao što ekipa kaže...Boljke: stražnji most, da mu kotači ne stoje baš ovako /\, trulež kod zadnjih muldi (ako ima tepih u gepeku, ispod njega s lijeve i desne strane), od ostalog ako je redovno servisiran nebi trebalo bit problema. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
1.1 obavezno, jer je MM, a 1.0 Bosch (pa se nevjerojatno za Švabe- oće pokvarit)
nemoj me uzet 100%, ali mislim da ne može pobječ od boscha, da ide u oba.
MM je išo u 1.4 serije 1, nakon redizajna u 1.4 možda nije ni boš ni MM.

bolje ubost 1.1, 1.0 je slab šta ima oko 50KS.
 

Zmix

New member
Ja imam Saxo 1.1 i auto je za svaku preporuku. :)
Živahan, startan, povoljan za održavanje, ne troši gorivo uopšte... :cool:
 

Vedran

New member
nemoj me uzet 100%, ali mislim da ne može pobječ od boscha, da ide u oba.
MM je išo u 1.4 serije 1, nakon redizajna u 1.4 možda nije ni boš ni MM.

bolje ubost 1.1, 1.0 je slab šta ima oko 50KS.
Točno druže, potpuno si u pravu! 1.4 novi je MM
 

kosi

New member
Saxo 1.1 je zmaj.
Imao sam pre njega Xantiu 2.0, ali ovaj mališa me oduševio kako ide


Jučer vozim doma dvojicu kolega s posla i jedan me pita
"koja mašina je unutra 1.4?"
"ne - 1.6" kažem mu ja uz lagani smješak
"ahaaa" kaže on

Priznao sam 10s kasnije da je 1.1 :D

Inače taj kolega ima astru clasik (ili kako se već zove) i ne može vjerovati da 1.1 tako vuče :)
 
Na vrh