Reparacija zadnjeg trapa - isplati li se?

mastplayer

New member
Pozdrav, prije svega ako moze molba za admina da mi dopusti da ovdje saopstim skup problemcica, te da koristim jedan topic za sve.

Kupio sam Saxica prije 3 mj, al posto vlasnik ne zna kad je sta mjenjao, a ni njemu prvi vlasnik nije znao reci kad je mjenjano sta tako da...ako mi mozete pomoci da vidim sta bih mu prvo bilo potrebno promjeniti
Na oci ne bi rekao da mu ista fali, super radi, osim sto mu je zadnji trap malo oronuo, a na to sam mu i oborio cijenu.

Ja sam mu promjenio uljni filter i ulje, uzeo 2 prednje zimske gume

Mislio sam mu uraditi mali servis, a posto sam pocetnik nisam siguran sta spada u mali servis, a sta u veliki?

Dalje sta mi na prvu smeta jeste zvuk njegove sirene, mislio sam je promjeniti, pa ako moze neko pomoci kako je promjeniti, ako nije komplikovano?

Reparacija zadnjeg trapa da li se isplati, pojedinci su mi rekli da se moze to kvalitetno uraditi, al nakon toga da treba svake godine piksne podmazivati, sta vi mislite?

Ako vi imate jos neki prijedlog, savjet, sugestiju, misljenje javite se
Unaprijed hvala!
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Pozdrav.

Mali servis obično podrazumijeva zamjenu ulja i filtera ulja, te po potrebi zamjenu drugih filtera, te provjeru nekih opstih stvari. Koje druge filtere treba mijenjati zavisi od kilometraze na kojoj se radi mali servis, preporučenih intervala zamjene i ličnih preferencija. Pošto ne znaš šta je i kada mijenjano, savjetujem da promijeniš i sve ostale filtere (goriva, vazduha, kabine, i eventualno još neki ako postoji).

Veliki servis podrazumijeva zamjenu remenja (obično su to dva remena: mikro/pk/poly-v remen i zupčasti remen, zavisi od motora do motora), zamjenu svih rolera i španera od tog remenja, te zamjenu pumpe vode. Moguće je da se mijenjaju još neke stvari, zavisi od slučaja do slučaja.

Opet, pošto ne znaš kad je šta radjeno, treba na neki način saznati ili u svakom slučaju uraditi veliki servis. Stanje remenja se može donekle vidjeti (treba iskusan majstor).

Takođe, treba provjeriti i po potrebi zamijeniti kočiono ulje, servo ulje, antifriz. Provjeriti stanje kočnica.

Nisi napisao ni koji je motor u pitanju, ni koje je godište ni kilometražu, a to su sve bitne stvari.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

quadrolg

Member
osim sto mu je zadnji trap malo oronuo
Dal mu zadnji kotači ovak stoje / \ , i jel zadnji kraj jako pal? mislim da je za saxa reparacija mosta cca 200e, kad se most reparira nema se tu kaj više podmazivat, jedino ako majstor ugradi mazalice.
 

mastplayer

New member
[email protected] Citroen Saxo, 2001g, 1.5D
ja s njim presao vec 7.000km

a inace predjeno vec ukupno 220.000km


[email protected] malo jest oronuo, al to se najvise primjeti kad pozadi sjednu najmanje dvije teze osobe i stane ono kuckati, a kad je skoro prazan skripa pozadi samo taka?
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh