Reparacija zadnjeg mosta Xsara

sLi

Dr. Xsara
ja znam jednog provjerenog ali je u zapresicu...doduse odradi reparaciju za mozda 4 sata, sad neznam da li ti se isplati, ako oces mogu ti dat broj pa ga zazoves...
 

Štrkiæ

New member
Jel zna netko posjećuje forum kolega sLi Dr.Xsara poslao sam mu poruku i nejavlja se već neko vrijeme neznam ima li netko saznanja dali je još uvjek prisutan na forumu.
 

Volanðija

New member
probaj malo nazvat ovaj broj: 091/797-9991 decko ti ima otpad na orehovici pa vidi ako mu je ostao koji...inace ih rjesavao po 100€

ja inace repariram mostove i moj savjet je radije reparacija nego drugi polovni koji se opet moze raspast za 20k km...ovako kad stavis nove lezaje/osovine/semeringe/mazalice imas prakticki nepoderiv most...u citroenu je reparacija oko 3600kn, a citropolis na pulcu ti odradi za 2000kn, ja radim jos nesto niza cijena koja ovisi o tome da li treba mjenjat osovine...u principu oko 200€ ako idu nove osovine...

takoder ako treba mozemo malo i podignut zadnji kraj
Daj mi molim te reci koliko košta ugradnja mazalica na berlinga 2.0hdi volio bi mu produžit život dok je vrijeme:angel:
 

ivan1202

New member
molio bih za savjet, nabavio sam u italiji most od peugeota 306 sa diskom i absom , a ja imam xsaru sa bubnjem i absom, koje su komplikacije za ugradnju, oko kočnica, šta sve dodatno trebam mjenjat, i dali se može naknadno ugradit mazalica ili se treba most rastavit
 

MARKO2.0HDI

New member
pozdrav momci :)
na ljeto sam radio zadnji most dao sam tokaru koji je stavio piksne od bronce,ugradio mazalice sve pregledao i kao to je to
sada opet imam probleme tj u zadnjem mostu mi nesto nabija klepece,
covijek prihvaca reklamaciju ali ga nikako nema u Rijeci tj stalno je po nekim broogradilistima-to cu ja vec sa njim rijesit
uglavnom konkretno me zanima tko,gdje,koliko novaca moze to rijesit naravno sa nekom garancijom (netkoo pouzdan ) pozeljno bi bilo u Rijeci
hvala unaprjed
P.S sretna nova,svako dobro ;)
 

AX-ja

èudo jedno
ako ti se cuje kao da udara metalni tupi zvuk pogledaj da ti se centralna torzija nije odvidala,ili da nije pukao vijak (kljuc 13)
onda ti se cuje kao da klapara lupa.
za to vidjet moras skinut zadnje kotace samo.
mozda je samo to,a to nije strasno sredit
 

MARKO2.0HDI

New member
ma nije bio sam kod majstora koji mi je skidao most a tokaru smo ga nosili/vozili da ga napravi ,majstor je pregledao sve i nije torzija nesto je opet u mostu i to u desnom dijelu :confused::twisted:
 

AX-ja

èudo jedno
aha onda ok..
a najbolje ti je onda proci kod gogija na pulac,citropolis.
on jedini to radi i garantira za posao,sto ja znam.
 

zox

New member
Podrav...imam problem sa zadnjim mostom desna strana se malo naherila i vidim da u mojoj blizini sLI (dr.xsara) to radi...ima li tko broj od njega da mi proslijedi da to riješim jer mi dobar dio vožnje struže guma po limu...?! :hmmm:
 

Leo

Member
Jedno pitanje...
Uglavnom se vozim solo u Xsari i lijeva strana je uvjek par cm niža od desne, iako kotači imaju samo lagani negativan nagib i nigdje ne stružu. Ako se na suvozačkom sicu vozi osoba sličnih gabarita kao što sam ja (čitaj XXL), po izlasku iz auta, obje strane sjede otprilike jednako.

Kakva su vaša iskustva po tom pitanju - kako procjeniti kada je most sazrio za reparaciju ?
Približavam se 200tkm pa pitam usput...
 

Dalibor

Dado Tornado
moj je dojam da su do 200 tkm mnoge xsare zamjenile igličaste most/ruka.
to je takva konstrukcija na koju utjeće opterečenje tijekom radnog vijeka, grubost po policajcima i rizolima, vlaga...
možda su citroen i peugeot zamislili zamjenu tih ležaja na nekoj kilometraži, pa da se vozi idućih 100 tkm, samo što se auti voze dok se sve ne raspadne pa onda stvar košta 2000 kn.
2 ležaja nisu neka prevelika investicija, jedino što treba koliko mi je poznato, skinuti zadnje ruke, a to znači odpojiti bubnjeve, odmakunti ruku, izvaditi stare ležaje, i obrnuti proces... tak da bi veći trošak mogao predstavljati broj radnih sati majstora nego sam materijal...
ali ako ne čekaš da se skroz raspadne možeš proći i 50% povoljnije...
ali ne mora biti neobično ovo što ti pišeš da kotači povremeno čudno stoje, jer je to takva konstrukcija... parkiraš ga na malo neravnu površinu i lako stekneš dojam da su zadnji kotači skroz otišli, a ono sve OK...
 

Leo

Member
Da, nekad stvarno mislim da je most u klincu, ali fakat kada dvoje sjedi naprijed, to otprilike izgleda kako treba.
Inaće, torzionke mi nisu nepoznanica, imam staru vw bubu i isto sam imao radova na trapovima, samo što tamo postoje mazalice, pa mostovi traju i preko 40 godina bez nekih investicija (ako se održavaju).
Èak razmišljam da kod reparacije mosta na xsari ugradim mazalice od vw bube koje se posebno mogu kupiti i išle su na prednji most.
 

AX-ja

èudo jedno
ako kotaci ne stoje ravno nema se tu sta mislit.
most je dobio po pi...

sve se zna tek onda kad se izvade obje ruke van i vidi se kakve su osovine i centralana tuba.
mazalice mnogi ugradjuju naknadno to je vec poznata stvar.
 

deda

New member
Od mazalica nema nikakve koristi.Bolje paziti kak se sa autom postupa pa most nikad neće krepat.Ljudi ne paze,nego jekaju po rinzolima i rupama sa natovarenim autima.Isto tak da je neznam kakav ovjes ,sve će se s vremenom raspast,nije ni Buba niš bolja,našljakal sam se nekad tih mostova,koji je saćuvan ,to je samo znak da ga vlasnik nije bezobzirno trkeljal po rupama i na bubi je most napred,koji nikad nije mogao biti preopterečen,pa se mora kad tad reparirati..
 

deda

New member
Jednostavna je logika:ti ležajevi se ne vrte,nego se samo djelomićno gibaju i trpe velike udarce koji se prenose sa kotača i stalno udaraju po istoj maloj površini i zato se rastuču i dobivaju luft,a što je veči luft,udarci postaju sve veči i jači i sve više se drobe,dok na kraju sve ne ode ukoso i razdere i osovine.Malo tu može pomoći mast koju guraš kroz mazalice,da ima koristi od njih,onda bi ih i ugrađivali.Nekad su auti imali mazalice na takvim mjestima i skužilo se da od toga nema niš,pa su odustali od toga,dok traje,traje.U ležajeve uđe voda upravo zato jer se poderu zaštite od ukošavanja,a kad se to dogodi,onda je svejedno,pomoći više nema,samo reparatura.Svako pretovaranje i udarci još i pretovarenog auta,nepovratno oštećuju ležajeve.
 
Na vrh