Reparacija mjenjača (sinhrona) u Zagrebu?

ghorvat

Active member
Donator foruma
Imam poteškoća s mjenjačem, pa me zanima koliko bi to koštalo i kod koga otići.

U drugu mi ponekad zapinje ručica. Rijetko kad se čuje da zastruže, zapravo je to više jedan kratki KR! Iz prve u drugu se to događa. Moram malo gasa dodati dok je kuplung stisnut i onda uđe. Nije svaki put tako. Iz treće se to ponekad događa, ali bitno rjeđe. Kada se ugrije, uglavnom problema nema. Neki put mi u prvu teško ide, kao da su "dva zuba". Isto ponekad. Što mi je činiti?
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je zapinjalo u treću na VTS-u, ubijen sinkroni.
Kod mehanirača skinuo mjenjač, ubacio u c4, ostavio kod Franca, za tri dana i 1500 kuna bio gotov, ubacio u Pandu, odvezao mehaničaru drugi dan, on složio taj isti dan i gotovo.
Recimo 5 dana, ponedjeljak-petak i oko 2000 kuna. 1500 Franc, mehaničar 500, 150 ulje, 60 aditiv i gotov si.

Brzine idu u setovima. Tebi će najvjerojatnije i prva i druga ići zajedno pa ćeš riješiti oba problema.
 

toma

New member
Donator foruma
Meni je Franc za 1500 napravio, set treće i četvrte.
Kada uzmeš u obzir cijenu novog mjenjača, bagatela
nemoj me uzet za riječ ali kada sam provjeravao za prvu i drugu brzinu cijena je bila cca 4000 kuna (za mjenjač sa 6 brzina)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Prvo bih promijenio ulje. To vjerojatno nikad nije urađeno, a prije toga bih pogledao sajle mjenjača da se nisu rastegnule/olabavile. Znam da pojedinačna iskustva govore suprotno, ali sinhroni nisu baš tako slaba komponenta. Pogotovo na C5, osim ako ga je prijašnji vlasnik tjerao kao da je C2. :cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
ako mu auto ima puno kilometara s vremenom se hoće čuti sinkron druge, posebno kad se na hladno prebacuje, jer je on momentom najopterećeniji. tako se npr. znalo čuti i na novim korejskim autima prije 20 god.
kad je getriba hladna treba probati prebaciti na način da iz prve stavi ručicu u položaj lera, i onda iz lera lagano u drugu, ne direktno u drugu. ako se i onda čuje može biti da je pri kraju taj sinkron.

može raditi probleme i ako su prijašnji vlasnici radili nešto vezano uz mjenjač i stavili ulje neprimjerene gradacije za taj mjenjač, ali onda bi zafrkavao od prve zime.
 
Na vrh