Realna potrošnja PSA modela (by PSA)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Desila se jedna interesantna inicijativa od strane PSA, nešto što se moralo prije ili kasnije desit u autoindustriji.
Kao što je bilo najavljeno, objavili su podatke o realnoj potrošnji goriva u nekih tridesetak modela. Testiranje su vršile dvije nezavisne agencije, a kontrolu je vršila firma Bureu Veritas (koja djeluje i kod nas).

Testiranje je vršeno prema RDA projektu europske unije, koji zahtijeva 25km gradske, 39km vangradske i 31km vožnje na autocestama u realnim uvjetima. Ti uvjeti zahtijevaju putnika i prtljagu u autu, uz upaljenu klimu.

Sljede rezultati testiranja, i kako je to izgledalo u slučaju DS3ke.







*mada uz sve ovo lijepo što piše, ima par stvari koje kod mene dižu sumnju u testiranje, možda primjetite :D


edit:
sumnje u odagnane, evo ispravka

 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
sve je to ok i lijepo da se to odradilo iako u tablicama fali dosta motora. i nije mi jasno zašto na pugeotu piše koji je mjenjač bmv 5-6 a na citroenu skoro niti na jednom ?
i zanimljivo gume koje su testirali su od GoodYear a vozila koja prodaju Michelin?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koji motori? Jedino fale 1.0 i 2.0hdi od 150 kljusadi. Nije baš strašno...
Mjenjači... Zna se da su u većini Citraća 5 brzinski, očito je oznaka BVM za takve mjenjače, a ako je drugačije, tako je i navedeno. Nisu skrivali više mjenjača iza istog naziva.

A sa gumama žele bit valjda što realniji, znaju da većina vozača skida i baca Mišlenke prvom prilikom i stavlja poštenu gumu :D

Meni najviše smeta jedan apsolutno nepostojeći model, sa 99% sigurno krivo izraženom potrošnom. (riješeno :D )
 

ZlatkoC4

Well-known member
testirani citro motori su svi redom blu-hdi niti jedan hdi? a još su u prodaji i opticaju.

da bih bili realni sa gumama onda je i test trebao biti sa Michelinom a ne vlrr.:grin:

Nisam dokučio koji je ne postojeći model ali sve navedeno opet nije skroz čisto testiranje potrošnje ali je svakako približnije nego prethodna izmišljena potrošnja. :grin:

Mjenjači inače imaju u specifikacijama oznaku bmv5 ili 6 zašto ovdje nije izraženo ne znam ali nije isto voziti auto 120km na autocesti u 5 ili 6 brzini. niti je potrošnja ista. :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Važno je znati da 5 brzinska getriba u 3. i 4. Brzini ima manje okretaje na 120kmh nego 6 brzinska getriba sa identičnim motorima..
raspon brzina je nebo zemlja..
toliko o 6 brzinskim getribama..
dobije se nešto, ali daleko od očekivanog, samo kaj imaš više posla i obaveze prešaltati u još jednu višu brzinu, i oko par iljada puta više stisnuti kuplunga u tih 5 godina koliko ga misliš gonit..
 

markan1000

Well-known member
i nije mi jasno zašto na pugeotu piše koji je mjenjač bmv 5-6 a na citroenu skoro niti na jednom ?
ako malo bolje promotriš zlatko, primijetit ćeš da je kod citroena princip da su za 5 brzince stavljali samo BVM, a za 6 brzince BVM 6.
uglavnom inicijativa za svaku pohvalu, nadam se da će i drugi početi slijediti taj primjer.
istina je da svih motora nema, ali vjerojatno su za testiranje odabrali one koji su im s tržišne strane najzanimljiviji. a činjenica je da će npr. svi dizelski osim blue hdi lagano otići u povijest i zaborav...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Hočeš reči da moj hdi nije blue? :D
i da ga bu vreme pojelo? :D
A ak počnem u njega točiti blu dizel, da li bi prošlo to kao blue hdi? :rolleyes::rolleyes::D:D
Da mi ne ode auto u zaborav :D:D
 

La Marche

Iskreni optimist
Na dva Citroena koja ja pratim,
C3II 82 nakon 12.000 km i
C4II nakon 140.000 km (ali 90, ne ovaj novi koji su oni testirali)
odgovara prosječna potrošnja u desetinku ovoj koji su oni izmjerili.
 

liberty

Well-known member
ok su to oni izmjerili
baš gledam ujutro po mom BC u berlingu - zadnjih cca 2.600 km, prosječna brzina 33 kmh, potrošnja 6,1 litara/100 km (a ne štedim ga)
 
Na vrh