Nono
Èlan
Èitam neke stare rasprave o tome da li se proizvodnja auta za npr. hrvatsko tržište razlikuje od proizvodnje za npr. njemačko.
Kako me oduvijek zanimalo kako se organizira proizvodnja u tvornici automobila pa sam malo razmislio i evo što sam smislio.
Nešto malo što znam plus malo logike i mislim da to ide ovako:
Do nekog dana u mjesecu skupljaju se narudžbe i onda se do kraja mjeseca slaže plan proizvodnje za slijedeći mjesec. Plan se radi na temelju narudžbi, ugovora itd, nije bitno.
I dođe 1. u mjesecu i krećemo. Prvih 7 dana radimo samo C4. Po planu imamo 100 komada s najslabijim paketom opreme i dva benzinska i jedan dizelski motor.
Tih 100 auta se rade 1. i 2. u mjesecu. Narudžbe su bile od kuda su bile. Možda sve iz Poljske, možda 50 iz Mađarske, 30 iz Austrije i 20 iz Èeške.
Slijedeća tri dana radimo 50 komada exclusive opreme + HIFI + Xenon. Narudžbe su bile od kuda su bile. Onda dva dana radimo razne modele ali svi imaju automatski mjenjač. I tako dalje i tako bliže. Gotovi auti idu na parking.
Stiže transportno-logistički odjel i uzme 5 nekakvih i vozi u Pariz, 3 takva u Berlin i 1 u Zagreb. Normalno nije sigurno tako jednostavno ali nije važno. Evo tako to meni izgleda po logici stvari. Baš bih volio ako netko zna kako je to u stvari pa da me ispravi. Ako to tako funkcionira onda se zna da je proizvodnja za Hrvatsku dok se radi poseban paket opreme kao što je Medveščak. Ako se, pak, radi paket npr. exclusive + stakleni krov onda se u principu ne zna (iako i tu može biti razlika). Zanima me da li puno griješim? :thinking:
Kako me oduvijek zanimalo kako se organizira proizvodnja u tvornici automobila pa sam malo razmislio i evo što sam smislio.
Nešto malo što znam plus malo logike i mislim da to ide ovako:
Do nekog dana u mjesecu skupljaju se narudžbe i onda se do kraja mjeseca slaže plan proizvodnje za slijedeći mjesec. Plan se radi na temelju narudžbi, ugovora itd, nije bitno.
I dođe 1. u mjesecu i krećemo. Prvih 7 dana radimo samo C4. Po planu imamo 100 komada s najslabijim paketom opreme i dva benzinska i jedan dizelski motor.
Tih 100 auta se rade 1. i 2. u mjesecu. Narudžbe su bile od kuda su bile. Možda sve iz Poljske, možda 50 iz Mađarske, 30 iz Austrije i 20 iz Èeške.
Slijedeća tri dana radimo 50 komada exclusive opreme + HIFI + Xenon. Narudžbe su bile od kuda su bile. Onda dva dana radimo razne modele ali svi imaju automatski mjenjač. I tako dalje i tako bliže. Gotovi auti idu na parking.
Stiže transportno-logistički odjel i uzme 5 nekakvih i vozi u Pariz, 3 takva u Berlin i 1 u Zagreb. Normalno nije sigurno tako jednostavno ali nije važno. Evo tako to meni izgleda po logici stvari. Baš bih volio ako netko zna kako je to u stvari pa da me ispravi. Ako to tako funkcionira onda se zna da je proizvodnja za Hrvatsku dok se radi poseban paket opreme kao što je Medveščak. Ako se, pak, radi paket npr. exclusive + stakleni krov onda se u principu ne zna (iako i tu može biti razlika). Zanima me da li puno griješim? :thinking: