Rasprava o ostalim automobilima

markan1000

Well-known member
Jel može malo dojmova oko tog Sportagea? Što to se najviše svidjelo, odnosno što je prevagnulo u odnosu na druge izbore? Ne znam za novu generaciju, ali o onom prošlom Sportageu nisam nikad ništa dobro čuo, čak i od ljudi koji su i prije i poslije njega imali neku drugu Kiu i vole tu marku
 

Pavel

Lepi™
Jel može malo dojmova oko tog Sportagea? Što to se najviše svidjelo, odnosno što je prevagnulo u odnosu na druge izbore? Ne znam za novu generaciju, ali o onom prošlom Sportageu nisam nikad ništa dobro čuo, čak i od ljudi koji su i prije i poslije njega imali neku drugu Kiu i vole tu marku
Došao pogledati xceed. Odmah na ulazu bili parkirani on i do njega Sportage. Vidio Sportage, vidio prostor, vidio cijenu. Razlika je bila minimalna u korist Xceeda. Međutim ovo je veći auto s više prostora.

Ja znam nekoliko vlasnika i novog i starog modela i svi su prezadovoljni. Nisam čuo nikad loše kritike. Kiu smo imali i prije i nikad problema sa održavanjem ili nekakvim većim zahvatima.

Nisam htio dizel jer mi se ne isplati i dosta je skuplji. Benzinac je bio super tih, izolacija je odlična. Mekan i udoban, vozio sam probni na 17". Očekivao sam sokove nakon C5 s hidroovjesom a sad onak, možda i taj hidro nije toliko brutalan koliko sam bio hypean oko njega. Da se razumijemo vozio sam i BMW1 sa M sportskim podvozjem i da, C5 je lada naspram onog tvrdog smeća. :)

Od opreme mislim da je bio Active, osnovni. Sve što mi treba. Viši paket je skuplji, dobio bi ono što imam u C5 a ne koristim. Sustave za parkiranje, LED dnevna itd. Osobno ne volim kombinacije jer mi to izgleda uzas. Uništava estetiku. Il' je full LED ili je halogen. Ono kad imam LED bijelo dnevno i halogeni kratki far, to mi je uzas.

Pozicija za sjedenje visoka, preglednost odlična. Čak i kroz zadnji prozor. U osnovnom ide kamera za vožnju unatrag tako da je super. Ja sam 188cm, kad namjestim sjedalo za sebe, iza mogu sjesti bez problema. Hrpa prostora za noge i glavu. Doista je glomazan auto. Lijepo vuče, lako je manevrirati s njime. Volan mekan i okretan. Nema govora o sportu ali to me ne zanima. Stvarno motor i mjenjač su super. Malo će mi trebati da se odviknem od automatike ali preživjeti ću.

Vrata zadnja su ogromna, doista ne sjećam se da sam negdje vidio takvu staklenu površinu. Izdužena su dosta, super za uci/izaci i drmnut auto do sebe na parkingu. Imam dojam da ima nešto manje pretinaca naprijed. Čak i onaj dio ispred suvozača, pretinac za rukavice mi je djelovao mali kad se stave njeni papiri tamo.

Prosječna potrošnja, frajer je rekao da računam oko 8l. Težak je, velik i to je oke. Ako ga umjerenom vožnjom na otvorenom dovucem na 7.2 - 7.3 super. Prosjek je 7.5 do 8. Grad i preko 8 al ja grada nemam. Ne živim u ZG i radim malu kilometražu.

Prosječno servis, prvi je jeftiniji drugi je skuplji (ili obratno). Ali da računam oko 1200 do 1500kn.
Mene je oduševio prostorom i voznim osobinama. Al ja vozim ko Penezić, preticem samo traktore a autoput vidim jednom godišnje i to od Sv Roka do Zadra.
 

markan1000

Well-known member
Benzinac je bio super tih, izolacija je odlična
Mene je oduševio prostorom i voznim osobinama.
zanimljivo kako sam ja od ljudi koji su imali prethodni model sve najgore čuo upravo o ovim stvarima koje su tebe oduševile :) pogotovo su kritike bile na ovjes, neudobnost, lupanje, izolaciju podvozja.. što upućuje ili na to da su kriteriji skroz drugačiji, ili da KIA kao marka (za razliku od nekih) osluškuje reakcije svojih kupaca pa pokušava ispravljati nedostatke na svojim modelima.
Nadam se da ćeš zatvoriti financije sad kad si se odlučio.
Osobno mislim da ga nikad ne bi kupio jer mi je taj prednji kraj tako ružan da to ne mogu prožvakati. Tucson bi mi recimo prije bio izbor.
 

Pavel

Lepi™
zanimljivo kako sam ja od ljudi koji su imali prethodni model sve najgore čuo upravo o ovim stvarima koje su tebe oduševile :) pogotovo su kritike bile na ovjes, neudobnost, lupanje, izolaciju podvozja.. što upućuje ili na to da su kriteriji skroz drugačiji, ili da KIA kao marka (za razliku od nekih) osluškuje reakcije svojih kupaca pa pokušava ispravljati nedostatke na svojim modelima.
Nadam se da ćeš zatvoriti financije sad kad si se odlučio.
Osobno mislim da ga nikad ne bi kupio jer mi je taj prednji kraj tako ružan da to ne mogu prožvakati. Tucson bi mi recimo prije bio izbor.
Vozili smo se s isključenim radiom, moj zahtjev. Doista nikakva buka, potpuno tih i miran. Ne znam jel do motora ili do izolacije. Vozili smo se po zitnjaku, tamo je sve nešto pregrađeni zbog radova tako da nije bila idealna cesta i ne mogu reći. Jako je udoban. Znam da je i Juraj Šebalj u recenziji rekao da je izrazito udoban u odnosu na prethodnika. Koliko sam vidio u papirima radi se o plinskom ovjesu (ne znam šta to znači). Ali doista je bio ugodan za vožnju s udobnim sjedalima. Dobro su profilirana, volan mekan.

Prednji kraj je i meni onak, naviknes se 🤣. Tucson je vizualno atraktivniji ali je i puno plastičniji. Općenito mi interijer bilo koje Kie djeluje više europski i kvalitetnije od Hyundaia. Ne znam zašto.

Infotainment je isto odličan, sad kad sam radio spomenuo. Gledao sam i Eclipse Cross, Tucson, Kadjar..Grafika je naspram navedenih 4K. Stvarno kristalno čisto. Zamjerka su samo boje. Kontrast je slab i sve boje su ustvari dosta isprane. Nema onako intenzivno crvene ili sličnih boja. Sve su blijede. Plus prednji naslon za ruku, taman je podešen za nasloniti ruku ali stavit nešto u njega u vožnji, ili izvući van..ja bez rotacije tijela nisam uspio a sjedalo je bilo gurnuto dosta nazad. Malo je mutavo dizajnirano. Dosta je dubok pretinac ali uzak
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Čestitam. Paralelne Kie su i meni uvijek imale bolju unutrašnjost od Hyua. Tucson je konzervativniji izvana, al nemogu reć da mi je Sportage ružan... zanimljiv mi je.

Prethodni Sportage je jako tvrdo podešen i dosta je klaustrofobičan iznutra. Novi je stvarno napravio veliki pomak naspram njega po tim pitanjima.
Ja sam vozio 2.0crdi automatik na 19 cola felgama, bilo je vrlo podnošljivo čak i po Zg lokalnim cestama.

Kolikogod ja te korance volio ili ne volio, pokazali su se ko ok auti, bar što se pouzdanosti tiče. Stari je na svom četvrtom po redu, nedavno mu je Sorento napunio 10g i 200tkm. Osim redovnog održavanja je problem da sada bila samo špula volana. Pošto su Kia ovlašteni gori čak i od Citroena, na kraju sam preko eBaya naručio orginal komad iz Koreje i sam zamjenio.
Čak je i koža u odličnom stanju s obzirom na stalne ulaske izlaske i puno vožnje u gradu. Volan još ne treba tapecirati, sic nije puko...
Viđah puno mlađe Mercedese sa puno gorom situacijom :)
 

Pavel

Lepi™
Čestitam. Paralelne Kie su i meni uvijek imale bolju unutrašnjost od Hyua. Tucson je konzervativniji izvana, al nemogu reć da mi je Sportage ružan... zanimljiv mi je.

Prethodni Sportage je jako tvrdo podešen i dosta je klaustrofobičan iznutra. Novi je stvarno napravio veliki pomak naspram njega po tim pitanjima.
Ja sam vozio 2.0crdi automatik na 19 cola felgama, bilo je vrlo podnošljivo čak i po Zg lokalnim cestama.

Kolikogod ja te korance volio ili ne volio, pokazali su se ko ok auti, bar što se pouzdanosti tiče. Stari je na svom četvrtom po redu, nedavno mu je Sorento napunio 10g i 200tkm. Osim redovnog održavanja je problem da sada bila samo špula volana. Pošto su Kia ovlašteni gori čak i od Citroena, na kraju sam preko eBaya naručio orginal komad iz Koreje i sam zamjenio.
Čak je i koža u odličnom stanju s obzirom na stalne ulaske izlaske i puno vožnje u gradu. Volan još ne treba tapecirati, sic nije puko...
Viđah puno mlađe Mercedese sa puno gorom situacijom :)
Ja sam onime što sam odvozio i prostorom jako zadovoljan. Od opreme ima sve što ti treba. Klima, 7" zaslon u boji, AUX, USB, kamera za vožnju unatrag, Bluetooth, limitator, tempomat, 7 zvucnika itd. Ne znam kako mirroring radi, nadam se da će sljakat.

Za ovlaštene sam čuo dosta loših stvari. Pogotovo Žitnjak. Nemam nekog izbora, vidjet ću komentare po netu ali planiram ga održavati u ovlaštenom zbog garancije.
 

Pavel

Lepi™
Dosta sam razgovarao tako o autima sa poznanicima i tražio savjete i slično. Nikad jednu lošu riječ za novu generaciju Sportagea nisam čuo.

Jedino su tenzije oko prednjeg kraja. Jebiga, izgleda da je više ovih kojima je prednji kraj strahota..Meni je na prvu onako..Za zažmiriti na jedno oko..Uostalom kad sjedneš unutra ionako taj prednji kraj ne vidiš. :D Problem solved. Nisu baš svi oduševljeni s tim novim dizajnom al, realno meni niti jedan iz te klase SUV-ova ne iskače. Možda malo Tucson sa oštrijim linijama al realno svi su mi onak, meh..Nema tu baš nekakvog dizajnerskog wow efekta. Al eto, kažem..Bok i zadnji kraj su mi mrak, prednji..Prednji je eto..Tak :)
 

Pavel

Lepi™
I zaboravio sam na ovaj dio ovdje. Ništa od Sportagea, upikao sam Kamiqa. 😂 Svi hejteri VW koncerna, ujedinite se :D
 

Pavel

Lepi™
Bezveze uletilo. Jedan od prvih primjeraka koji su došli u RH, napucan opremom za promotivne svrhe. Vrijednost 207.000, ja ga uzeo za 145.000 od Zubaka. Razdužuju ga u 12. mjesecu, imat će manje od 30.000km. 1.0TSI 115ks, 6 brzina, Style oprema + hrpa dodatne. Nema panoramski krov i nema kožni paket (kožna, električno podesiva sjedala s grijanjem).
Manji je po pitanju dimenzija i gabarita ali me šokirao prostorom. Kako naprijed tako iza. Ne kužim al eto..Ima manji prtljažnik nego Sportage i možda koji cm manje prostora iza jer nisu ista klasa ali..Stvarno je glomazan iznutra. A i popis opreme je odradio svoje. Sportage je bio gol za 160.000 (vulgaris oprema).

Nemam djece, a realno da ih i imam..Za obiteljske potrebe mislim da je pristojan.
 

Pavel

Lepi™
Style oprema 151.000,
4000 - metalik boja
3000 - 18" alu felge
3000 - adaptivni tempomat sa kamerom i senzorima
1500 - KESSY sustav pokretanja i otključavanja bez ključa
3500 - Side Assist
1500 - ambijetalna LED rasvjeta
2200 Phone Box (bežično punjenje mobitela)
1500 dekoracije, imitacija aluminija
1000 vanjske krom dekoracije
7000 LED AFS glavna svjetla
3800 Virtual Cockpit
3000 Škoda Sound System
i još tih ****arija i gluposti..
Nakupi se :)
Ja osobno ne bih nikad al dobra ponuda na kraju za te pare.
 
Na vrh