Quickshi(f)t za Saxo

Marko

Well-known member
Pozdrav!

Tko ga pravi i ugrađuje u našoj okolici?
Ako se sjećam dobro - jel istina da to radi dečko/mldaić/gdin za pugove iz Sv. Ivana Zeline?

Ako je, imate li kakav kontakt uz naravno mišljenje ako netko od vas to ima ugrađeno... Merci!
 

gox

New member
To ti radi dečko iz Ivanića, zuby mu je nick na forumu, cijena je 350kn s ugradnjom.
To je ovakav (ili jako sličan, oblik pravokutnika):



Video na 206, prije:

Poslije:



Svi koji su ga stavili su oduševljeni razlikom, osobno ga nemam na saxu pa ne bih znao reći razliku, ali sam ga probao na pgu-u 206 i razlika je velika u dužini hoda.

Ali ima još jedan, "pravi" quick shift (skuplji):

 

set69

New member
ja na 106 imam oba

prvi http://www.griffiths-engineering.co.uk/

ima ga u ri za 200kn

drugi ti je compbrake i dode ti 1xxeura - ja ti ga donesem u hr za 130eura ali taj je sa visokom rucicom, ako treba poblize ti objasnim

plus jos mozes stavit polugice sa metalnim zglobovima i rjesio si sve, to sam stavio na svog puga, odlicno na kraju ispalo
 

set69

New member
to mi prijatelj radi...kad bi doso po to? danas ga nazovem pa cu vidjet dal ih ima jos ili ne...ujutro ti javim ovdje
 

Ciki vts

New member
Igor Zubak 091/7807322

Ja sam to imao na svom autu kratko vrijeme >300 km, veliki je problem sto su te FR getribe jako lose i nemaju mogucnost tolikog razvrtavanja.
Meni se dogadalo da ako bi ga saltao pred pred samom blokadom auto jednostavno nije htio uci u vecu brzinu jer mu okretaju nisu bili doboljno pali i uskladili se da ude u neku brzinu + sto lamela nije uspjela toliko brzo odvojiti se koliko sam ja njega brzo pokusao presaltati.
Znaci od ganjanja je bila banana jer razvrtiti auto i cekati da okretaji padnu da on moze uci u vecu brzinu je bio kaos, brze je islo sa normalnim mjenjacem. Kod okretaja ispod 6800 je sve ok radilo.
 

set69

New member
trebalo bi pasat, sve je to isto, naci cemo se i provjerit

a sta se tice ne ulaska u brzine to nebi znao jer meni svakako upada u brzine, u crvenom na minimumu :D kako god...ovo skrati hod i normalno da ces vidje/osjetit sve nedostatke mjenjaca
 

Marko

Well-known member
Igor Zubak 091/7807322

Kod okretaja ispod 6800 je sve ok radilo.
Znači da ja ne bih trebao imati problema! Tak daleko u te okretaje mašina niti ne ide... :D

Hvala svima, ako bude netko još išao ugrađivat nek mi se javi pa napravimo neki mini-susret pri meštru! Ako bu poslje ugradnje sve ok qs će ostat gore ako ne vidjet ćemo kaj ćemo.
 

zuti

New member
ne bi ti baš preporučija da ovo ugrađuješ.
mjenjači su preloši i preneprecizni i lako bi se moglo desit da mjenjač ubrzo završi na reparaciji.
ako ti je baš napeto, skrati ručicu mjenjača, dobiješ isti k....!
 

Vedran

New member
ne bi ti baš preporučija da ovo ugrađuješ.
mjenjači su preloši i preneprecizni i lako bi se moglo desit da mjenjač ubrzo završi na reparaciji.
ako ti je baš napeto, skrati ručicu mjenjača, dobiješ isti k....!

Nije problem u mjenjaču nego u štangicama koje dobiju lufta s vremenom....

Stavite originalne štangice od 106 rallye 1.3 koje nemaju gumeni dio unutra i trajat će vječno, nemojte šaltat iz ramena nego iz ručnog zgloba.
Prv model QSa gore je najpogrešniji na svijetu jer mijenja poglugu tak da sa prevelikom silom djeluje na ukapčalice i tu se stga getriba drugi je puno bolji (i skuplji), ali treba paziti kod ugradnje da se omjeri poštuju i posloži kak treba.

P.S. Ciki C2 ima potpuno drugačiji sistem od saxo/106/ax tak da nije ista problematika, a ti si jedini čovek na svijetu brži od MA menjača:grin:
 

zuti

New member
he he he, sta da ti kažem:whistling:

moja ručica je tako kratka da kad vozim po noći moram upalit svjetlo u kabini da nađem mjenjačROFLROFLROFL
 
Na vrh