PureTech 180 ili BlueHDI 130?

Charles

Active member
Donator foruma
Ekipa,

Zadnjih 5 godina vozim Talismana 130 EDC, koji ima deklariranu mješovitu potrošnju od 4.2L/100km, ali stvarna potrošnja umjerene vožnje van grada (uglavnom autocesta i lokalne ceste) nikad nije bila ispod 5.5L, bliže 6.
Fuel consumption (economy) - urban 4.8 l/100 km
Fuel consumption (economy) - extra urban 3.9 l/100 km
Fuel consumption (economy) - combined 4.2 l/100 km

Kako sam u procesu kupnje novog auta i trenutno imam nedoumicu izmedju DS4, DS7, te PureTech180 i BlueHDI 130 opcija u oba. U igri je jos i Megane E-Tech ali dok ne dodje u salone kroz koji tjedan ne mogu donijeti odluku.
Jel imao netko iskustva sa navedenim motorima? Konkretno zanima me stvarna potrošnja.
 

Scorpyo

Active member
Tvornički deklariranu potrošnju ne budeš nikada ostvario sa niti jednim autom/motorom.

Razlog je jednostavan, oni ju mjere u laboratorijskim i idealnim uvjetima pod kojima ti nikada ne budeš vozio.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Spritmonitor.de
Po nekim mojim iskustvima i prijasnjim autima, prosjecna vrijednost na ovoj stranici dosta odgovara mojoj prosjecnoj potrosnji. Znaci mogu racunati na cca 30% vecu potrosnju puretecha 180 u odnosu na bluehdi 130
 

diegos

Well-known member
Po nekim mojim iskustvima i prijasnjim autima, prosjecna vrijednost na ovoj stranici dosta odgovara mojoj prosjecnoj potrosnji.
Kod mene isto, ovo mi je nekako najtocnije pa ako treba, ravnam se po ovoj stranici...
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ekipa,

Zadnjih 5 godina vozim Talismana 130 EDC, koji ima deklariranu mješovitu potrošnju od 4.2L/100km, ali stvarna potrošnja umjerene vožnje van grada (uglavnom autocesta i lokalne ceste) nikad nije bila ispod 5.5L, bliže 6.
Fuel consumption (economy) - urban 4.8 l/100 km
Fuel consumption (economy) - extra urban 3.9 l/100 km
Fuel consumption (economy) - combined 4.2 l/100 km

Kako sam u procesu kupnje novog auta i trenutno imam nedoumicu izmedju DS4, DS7, te PureTech180 i BlueHDI 130 opcija u oba. U igri je jos i Megane E-Tech ali dok ne dodje u salone kroz koji tjedan ne mogu donijeti odluku.
Jel imao netko iskustva sa navedenim motorima? Konkretno zanima me stvarna potrošnja.
Ja glasam za DS4, BlueHDi!
Kad već ne postoji New DS5 (a DS7 je yet another SUV)…
😎
 

Charles

Active member
Donator foruma
Da... svakako izbjegavati suvove ako je potrošnja bitna
Vise mi je bitna unutar istog modela, ne toliko apsolutno. DS7 koji razmatram je HDI, ali redizajn koji bi se mogao naruciti u 9.mj, a isporuka do 12. Ljepsi je od aktualnog modela.
 

Prilozi

dinko1981

Well-known member
Ja da kupujem novi auto za 40+ tisuća € nebi se previše opterećivao sa time jel troši 5 ili 7 litara... Probao bi sve i kupio ono što mi više paše
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za 3008 je po spritmonitoru 2l litre razlike u korist dizela… benzinac je na 8l/100.
Po meni su dosta realne potrošnje tu
 

szahtila

Well-known member
meni su dosta realne potrošnje tu
Ne znam baš koliko su realne. Gledam za svoj auto(c3, 2017 adblue 75 ks), moj orosjek je oko 5.Tamo likovi navode prosječnu potrošnju od 3.2 litre, volio bi znati kako to uspiju postići?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mali je uzorak za C3 i jedan ekstremniji podatak dosta povuče prosjek na svoju stranu, pa nije baš najbolji primjer.
Ali ako ručno zbrojiš ostale prosjeke i izbaciš tog sa 3.2, dobije se prosjek 4.44l/100... bratski 208 sa istim motorom je na 4.54l.
Tako da vjerujem da se normalnom vožnjom da uhvatiti taj prosjek od 4,5l.

Dobra stvar je što možeš i malo više ući u detalje, pa se vidi da ovaj 'ekstremni' C3 hdi nema uopće gradske vožnje... pa ako vozi laganini po otvorenim cestama i njegovo bi moglo biti realno, koliko god hebe prosjek.

Na starom C3 sa benzincem sam i ja imao po podravskoj magistrali prosjek oko 5... ali pošto se ne vozim isključivo tuda, realno je bio na 7l.
Za staru generaciju C3 je puno veći uzorak, pa je i precizniji podatak... isto stoji 7l na stranici.
 

szahtila

Well-known member
Mali je uzorak za C3 i jedan ekstremniji podatak dosta povuče prosjek na svoju stranu, pa nije baš najbolji primjer.
Ali ako ručno zbrojiš ostale prosjeke i izbaciš tog sa 3.2, dobije se prosjek 4.44l/100... bratski 208 sa istim motorom je na 4.54l.
Tako da vjerujem da se normalnom vožnjom da uhvatiti taj prosjek od 4,5l.

Dobra stvar je što možeš i malo više ući u detalje, pa se vidi da ovaj 'ekstremni' C3 hdi nema uopće gradske vožnje... pa ako vozi laganini po otvorenim cestama i njegovo bi moglo biti realno, koliko god hebe prosjek.

Na starom C3 sa benzincem sam i ja imao po podravskoj magistrali prosjek oko 5... ali pošto se ne vozim isključivo tuda, realno je bio na 7l.
Za staru generaciju C3 je puno veći uzorak, pa je i precizniji podatak... isto stoji 7l na stranici.
Kad sam tek kupio ovaj auto probao sam par puta voziti krajnje štedljivo, relacija Labin-Pula(sa cca 220 m/nv do praktično razine mora, dakle nizbrdica cca 45 km). Ni jednom nisam uspio spustiti prosječnu potrošnju ispod 3.3.U povratku bi to redovito bilo oko 4.2-4.4. Ne mogu zamisliti kako bi trebao voziti da mi cijeli tank ili više bude prosjek ispod 4litre a pogotovo 3.2 ili onaj što je na prvom mjestu sa 3.1 litrom (doduše ima napomena da su mu gume napumpane na 4.2 bara)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
...ili kako tek vozi službeni Citroen kada bace službenu vangradsku potrošnju od 3.0
 

gambler072

C5 enthusiast
Pozdrav svima, sorry sto nacinjem staru temu. Ima li neko iskustva iz prve ruke sa 1.6 Puretech 180 motorima? Za oko mi je zapao jedan 508 2020 god. sa predjenih ca 81tkm. Postoje li vec informacije o izdrljivosti tih motora, eventualnim manama kao sto je npr. bilo sa 1.6 THP, kvalitetom turba, potrosnji ulja i sl? Uparen je sa EAT8 za koji sam za sada cuo samo rijeci hvale.
Imao sam priliku 10ak dana voziti 3008 hybrid 225 koji je uparen sa istim ovim Puretech 180 motorom, i ono sto me iznenadilo je da je na prvo paljenje, pogotovo ako je vani hladnije, poprilicno glasan. Uz to, u tih prvih 15ak sekundi mi nema normalan zvuk benzinskog motora na povecanim obrtajima vec poprilicno metalni zvuk, kao da mu treba nesto vise vremena da pumpa nagura ulje kroz motor. Auto ima svega 21tkm, uredno mijenjanje ulja na 10tkm i odrzavanje u ovlastenom. Po mojoj logici, ako je zaista tu problem sa podmazivanjem, ne moze se ocekivati od tog motora puno nakon 150tkm. EAT8 je stvarno dobar, mijenjanje brzina se skoro i ne primjeti, kickdown ima poprilicno dobar odziv. Potrosnja je poprilicno abnormalna, kratke gradske relacije board pokazuje 12-13, ali to pripisujem cinjenici da je hybrid tezak kao ingot i da 3008 nije savrsenstvo aerodinamike. Po specs 508 trosi oko 8l u gradu, rekao bih da je to realnih 10 sto je ok za 1.6B limuzinu sa 180KS.
Sve info su dobrodosle :)
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Pozdrav svima, sorry sto nacinjem staru temu. Ima li neko iskustva iz prve ruke sa 1.6 Puretech 180 motorima? Za oko mi je zapao jedan 508 2020 god. sa predjenih ca 81tkm. Postoje li vec informacije o izdrljivosti tih motora, eventualnim manama kao sto je npr. bilo sa 1.6 THP, kvalitetom turba, potrosnji ulja i sl? Uparen je sa EAT8 za koji sam za sada cuo samo rijeci hvale.
Imao sam priliku 10ak dana voziti 3008 hybrid 225 koji je uparen sa istim ovim Puretech 180 motorom, i ono sto me iznenadilo je da je na prvo paljenje, pogotovo ako je vani hladnije, poprilicno glasan. Uz to, u tih prvih 15ak sekundi mi nema normalan zvuk benzinskog motora na povecanim obrtajima vec poprilicno metalni zvuk, kao da mu treba nesto vise vremena da pumpa nagura ulje kroz motor. Auto ima svega 21tkm, uredno mijenjanje ulja na 10tkm i odrzavanje u ovlastenom. Po mojoj logici, ako je zaista tu problem sa podmazivanjem, ne moze se ocekivati od tog motora puno nakon 150tkm. EAT8 je stvarno dobar, mijenjanje brzina se skoro i ne primjeti, kickdown ima poprilicno dobar odziv. Potrosnja je poprilicno abnormalna, kratke gradske relacije board pokazuje 12-13, ali to pripisujem cinjenici da je hybrid tezak kao ingot i da 3008 nije savrsenstvo aerodinamike. Po specs 508 trosi oko 8l u gradu, rekao bih da je to realnih 10 sto je ok za 1.6B limuzinu sa 180KS.
Sve info su dobrodosle :)
1.6 Puretech 180 je sličan 1.6 THP 208 (zadnji PSA THP motor ) lanac je potrošna roba, potrošnja ulje (PCV), karbonizacija ventila.
Ukoliko se uredno održava može preživjeti puno više od 150tkm
 
Na vrh