Pozdrav svima!Zanima me dali netko zna točan "put" u Diagbox-u za resetiranje nakon punjenja aditiva u posudu!Obavio sam jedan dio preko uputstava na internetu,ali mi traži još nešto.....,i nemogu se nikako snači oko toga!P.S-i kako sa sigurnošču znati koji je ECU u autu,kad ponudi hrpu opcija?HVALA!
Po drugi puta sam išao resetirati,poništiti ili što god,da je aditiv dosipan!Greška mi se bila vratila,pa mislim da je to zato što nisam odradio i dio sa pumpom(ili se NADAM)!Procedura bi u Diagbox-u trebala biti takva,da se pokrene Repair....i pusti ga da odradi test(koji se iz nekog razloga kod mene ne pokreče....pod Repair)!Uđe prvo u stavku ENGINE ECU,PACK REPAIR,REPLACEMENT PARTS,PA FILLING ADDITIVE........,a ona nazad u glavni izbornik Repair-a.....,pa ADDITIV PUMP,PACK REPAIR,REPLACEMENT PARTS,ADDITIVE FILLING.....
Osim što mi REPAIR izbornik ne odrađuje u startu TEST,isto tako mi je u Diagbox-u uvijek "ECU NOT RECOGNIZED",tj.ne prepoznaje kompjutersku jedinicu!I onda mi uvijek ponudi hrpu ECU-a,da biram......,i nikad neznam točno koji je,pa idem redom!Neke ne prepoznaje,u nekima nema nekih opcija,itd.....
AKO netko možda zna kako da sa sigurnošču utvrdim koji je model ECU-a,zašto ga automatski ne prepoznaje,i dali postoji još neki ADDITIV resset u Diagbox-u,molio bih da mi javi.....
Izbaci mi U1218 Intersystem CAN,P1490 Particle Filter i P242F Particle Filter greške,i u zadnje dvije vidim da je prošlo 3696 KM od zadnje regeneracije!Dali je to previše!Bojim se da je možda davno nestalo aditiva,i da se uzalud trudio da odradi regeneraciju......,i da se DPF filter začepio!Pa da ga možda trebam probati dati na čišćenje.Kad su greške aktualne,bude znak motora na tabli,i auto kao da slabije ubrzava,i javlja Engine Fault!Jel to posljedica toga što misli da fali aditiva,ili?Do sada je samo javljao na ploči trokut sa uskličnikom,i poruka "MOGUČE ZAČEPLJENJE FILTERA ČESTICA,POGLEDAJTE PRIRUČNIK"!U spremniku se nije činilo da ima aditiva prije sipanja,bar znatna količina!
Po drugi puta sam išao resetirati,poništiti ili što god,da je aditiv dosipan!Greška mi se bila vratila,pa mislim da je to zato što nisam odradio i dio sa pumpom(ili se NADAM)!Procedura bi u Diagbox-u trebala biti takva,da se pokrene Repair....i pusti ga da odradi test(koji se iz nekog razloga kod mene ne pokreče....pod Repair)!Uđe prvo u stavku ENGINE ECU,PACK REPAIR,REPLACEMENT PARTS,PA FILLING ADDITIVE........,a ona nazad u glavni izbornik Repair-a.....,pa ADDITIV PUMP,PACK REPAIR,REPLACEMENT PARTS,ADDITIVE FILLING.....
Osim što mi REPAIR izbornik ne odrađuje u startu TEST,isto tako mi je u Diagbox-u uvijek "ECU NOT RECOGNIZED",tj.ne prepoznaje kompjutersku jedinicu!I onda mi uvijek ponudi hrpu ECU-a,da biram......,i nikad neznam točno koji je,pa idem redom!Neke ne prepoznaje,u nekima nema nekih opcija,itd.....
AKO netko možda zna kako da sa sigurnošču utvrdim koji je model ECU-a,zašto ga automatski ne prepoznaje,i dali postoji još neki ADDITIV resset u Diagbox-u,molio bih da mi javi.....
Izbaci mi U1218 Intersystem CAN,P1490 Particle Filter i P242F Particle Filter greške,i u zadnje dvije vidim da je prošlo 3696 KM od zadnje regeneracije!Dali je to previše!Bojim se da je možda davno nestalo aditiva,i da se uzalud trudio da odradi regeneraciju......,i da se DPF filter začepio!Pa da ga možda trebam probati dati na čišćenje.Kad su greške aktualne,bude znak motora na tabli,i auto kao da slabije ubrzava,i javlja Engine Fault!Jel to posljedica toga što misli da fali aditiva,ili?Do sada je samo javljao na ploči trokut sa uskličnikom,i poruka "MOGUČE ZAČEPLJENJE FILTERA ČESTICA,POGLEDAJTE PRIRUČNIK"!U spremniku se nije činilo da ima aditiva prije sipanja,bar znatna količina!
Prilozi
-
272,8 KB Pregleda: 0
-
86,7 KB Pregleda: 0
-
78 KB Pregleda: 0
-
88,2 KB Pregleda: 0
-
138,9 KB Pregleda: 0
-
137,8 KB Pregleda: 0
-
142 KB Pregleda: 0
-
168,1 KB Pregleda: 0
-
123,9 KB Pregleda: 0
Posljednje uređivanje: