Punjenje spremnika aditiva - molim pomoć

rakonja

Pirotehnièar!
Pozdrav svima!Zanima me dali netko zna točan "put" u Diagbox-u za resetiranje nakon punjenja aditiva u posudu!Obavio sam jedan dio preko uputstava na internetu,ali mi traži još nešto.....,i nemogu se nikako snači oko toga!P.S-i kako sa sigurnošču znati koji je ECU u autu,kad ponudi hrpu opcija?HVALA!
Po drugi puta sam išao resetirati,poništiti ili što god,da je aditiv dosipan!Greška mi se bila vratila,pa mislim da je to zato što nisam odradio i dio sa pumpom(ili se NADAM)!Procedura bi u Diagbox-u trebala biti takva,da se pokrene Repair....i pusti ga da odradi test(koji se iz nekog razloga kod mene ne pokreče....pod Repair)!Uđe prvo u stavku ENGINE ECU,PACK REPAIR,REPLACEMENT PARTS,PA FILLING ADDITIVE........,a ona nazad u glavni izbornik Repair-a.....,pa ADDITIV PUMP,PACK REPAIR,REPLACEMENT PARTS,ADDITIVE FILLING.....

Osim što mi REPAIR izbornik ne odrađuje u startu TEST,isto tako mi je u Diagbox-u uvijek "ECU NOT RECOGNIZED",tj.ne prepoznaje kompjutersku jedinicu!I onda mi uvijek ponudi hrpu ECU-a,da biram......,i nikad neznam točno koji je,pa idem redom!Neke ne prepoznaje,u nekima nema nekih opcija,itd.....

AKO netko možda zna kako da sa sigurnošču utvrdim koji je model ECU-a,zašto ga automatski ne prepoznaje,i dali postoji još neki ADDITIV resset u Diagbox-u,molio bih da mi javi.....

Izbaci mi U1218 Intersystem CAN,P1490 Particle Filter i P242F Particle Filter greške,i u zadnje dvije vidim da je prošlo 3696 KM od zadnje regeneracije!Dali je to previše!Bojim se da je možda davno nestalo aditiva,i da se uzalud trudio da odradi regeneraciju......,i da se DPF filter začepio!Pa da ga možda trebam probati dati na čišćenje.Kad su greške aktualne,bude znak motora na tabli,i auto kao da slabije ubrzava,i javlja Engine Fault!Jel to posljedica toga što misli da fali aditiva,ili?Do sada je samo javljao na ploči trokut sa uskličnikom,i poruka "MOGUČE ZAČEPLJENJE FILTERA ČESTICA,POGLEDAJTE PRIRUČNIK"!U spremniku se nije činilo da ima aditiva prije sipanja,bar znatna količina!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Koji je to auto?
Ključ je u bravi?
Ja nekidan nisam mogao poništiti greške jer mi je ključ bio u džepu (keyless start).

Inače, procedura koju opisuješ mi se čini točnom (u subotu sam to sebi radio)…
No, teško je napamet reći 100% jer ima dosta tih koraka naprijed-nazad…

Pogledaj u Diagboxu postotak začepljenja kao i onu razliku tlaka ispred i iza DPFa pa ćeš znati koliko je zaštopan.
A 3696 km od zadnje regeneracije je stvarno previše. Lako moguće da je full zaštopan i da ga treba skinuti i očistiti (kemija pa zatim voda pod visokim tlakom i onda sušenje)…
 

rakonja

Pirotehnièar!
BERLINGO 2012 1.6Ehdi 68Kw/92hp......,da ključ je u bravi!Izgleda da mi ne prepoznaje ECU,jer sam jednom radio softversku nadogradnju,ali kontam da negdje piše(sutra ču probati sa Diagbox v9)!Da sam siguran da je prava opcija izabrana!Sutra provjerim stanje DPF-a,ali kontam da ide na čišćenje....!Razlika tlaka se radi sa upaljenim motorom,ili......,i neznam točno gdje.....
BERLINGO 2012 1.6Ehdi 68Kw/92hp......,da ključ je u bravi!Izgleda da mi ne prepoznaje ECU,jer sam jednom radio softversku nadogradnju,ali kontam da negdje piše(sutra ču probati sa Diagbox v9)!Da sam siguran da je prava opcija izabrana!Sutra provjerim stanje DPF-a,ali kontam da ide na čišćenje....!Razlika tlaka se radi sa upaljenim motorom,ili......,i neznam točno gdje.....

Evo upravo našao,sjetio se da imam radne naloge o ažuriranju softvera ECU i GEARBOX.......,tako da sad sa sigurnošču znam koji su modeli!
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
BERLINGO 2012 1.6Ehdi 68Kw/92hp......,da ključ je u bravi!Izgleda da mi ne prepoznaje ECU,jer sam jednom radio softversku nadogradnju,ali kontam da negdje piše(sutra ču probati sa Diagbox v9)!Da sam siguran da je prava opcija izabrana!Sutra provjerim stanje DPF-a,ali kontam da ide na čišćenje....!Razlika tlaka se radi sa upaljenim motorom,ili......,i neznam točno gdje.....
Da. Probaj s novijim DiagBoxom. To da ne vidi neki Ecu je obično do toga…
Diferencijalni tlak DPFa (s upaljenim motorom) vidiš pod “Standardni parametri/Podaci o sustavu ispuha 2”
 

Prilozi

rakonja

Pirotehnièar!
Da. Probaj s novijim DiagBoxom. To da ne vidi neki Ecu je obično do toga…
Diferencijalni tlak DPFa (s upaljenim motorom) vidiš pod “Standardni parametri/Podaci o sustavu ispuha 2”
HVALA!I dali nakon pranja DPF-a treba nešto odraditi, tipa kao promjenjen DPF, ili ga samp vratiti, i auto sam shvati da je protok sad uredu.
 

MacSlavko

Well-known member
HVALA!I dali nakon pranja DPF-a treba nešto odraditi, tipa kao promjenjen DPF, ili ga samp vratiti, i auto sam shvati da je protok sad uredu.
Kod pranja ne treba ništa softverski unositi. BSI očita parametre i sve radi normalno.
Samo ga treba dobro namočiti u spec. kemikaliji i zatim još bolje (sat-dva) ispirati pod visokim tlakom. I onda ga potpuno osušiti npr. u pećnici (ostavi mali otvor da izlazi para) na temperaturi do 50C ili nekom dobrom puhalicom…
Kod zamjene mu tek treba reći da je gore novi DPF.

Suvišno je napomenuti da je to jako prljav (ali katkad nužan) zahvat!
😎
 

rakonja

Pirotehnièar!
Kod pranja ne treba ništa softverski unositi. BSI očita parametre i sve radi normalno.
Samo ga treba dobro namočiti u spec. kemikaliji i zatim još bolje (sat-dva) ispirati pod visokim tlakom. I onda ga potpuno osušiti npr. u pećnici (ostavi mali otvor da izlazi para) na temperaturi do 50C ili nekom dobrom puhalicom…
Kod zamjene mu tek treba reći da je gore novi DPF.

Suvišno je napomenuti da je to jako prljav (ali katkad nužan) zahvat!
😎
Nosim ga u DPF EXPERT OSIJEK

https://www.facebook.com/ExpertDPFservis
 

rakonja

Pirotehnièar!
Trenutna situacija,ujutro sam očitao parametre u ispuhu sa Diagbox-om v9,i pokazuje da je stanje DPF filtera 23 posto zapunjenosti,što je potvrdilo i spajanje na Bosch dijagnostiku!Uglavnom čim se malo ugrije motor na radnu temperaturu,greške se vrate(Rizik za začepljenje filtera,i Greška motora),i auto odmah slabije vuče!I konstantno puše ventilator,čim se malo ugrije,možda pokušava napraviti regeneraciju......,ali se bojim voziti ga u ovom stanju,da ne napravim veču štetu!Nakon gašenja uvijek puše još cca 10 min!Jedina zanimljivost je da je Diagbox 7 pokazivao oko 3600 km od zadnje regeneracije,a Diagbox v9 pokazuje 260 KM,i prepoznaje ECU motora(ali mjenjača ne,on je isto ažuriran)!Bosch pokazuje cca 5-6 h od zadnje regeneracije,kontam radnih sati motora!Uglavnom na Bosch dijagnostici se sve preglednije vidi,i isto tako greške koje pokazuje odmah piše njihovo značenje!Tako te dvije standardne P1490 i P242F odmah navodi da je Filter začepljen,i da je prevelika razlika u tlakovima!S obzirom da piše da je DPF na 23 posto,što nije uopče puno,a da je prijatelj koji radi u servisu imao iste probleme sa tlakovima na Audiju,riješili smo da probamo riješiti na isti način,tj.promjenom senzora tlaka!Njemu je to bilo.Sutra bi trebao stiči,pa ga montiramo.Ako sve bude u redu,super......,ako se problem unatoč promjeni vrati......,skidamo i vračamo novi senzor,i skidamo DPF i nosimo na čišćenje!P.S-MacSlavko.......nemam u postavkama Standardne Parametre/Podaci o stanju ispuha 2 za prikaz Diferencijalnog tlaka!Pod Računalo motora..........
 

Prilozi

rakonja

Pirotehnièar!
A fizičko uklanjanje?

To je zadnja opcija, a i sistem dobro radi,ovo je prvi problem!Ipak je to 10g,mora nešto otiči nekad
Odlično!
A korisno je i kad stranka zna nešto o postupku…
Javi kako je prošlo!
EVO "PROŠLO".........senzor tlaka ipak nije bio,kao što su i rekli da na Citroenu ne odlaze baš često!Diferencijalni tlak je i dalje bio preko 60!Skinuli za 5 minuta FAP filter,odnio na čišćenje(800 KN)........ i postavili ga!Resetirali su preko Bosch dijagnostike,tj.kao da je stavljen novi.....,i radi sve savršeno!Tlak oko "1"!Razvukao ga jedno 20 KM 110 km/h......sve 5!Čak mi se čini da i manje trza,štuca i slično motor!I zvuk je čistiji!Očigledno ga je to gušilo!Ono što su dijagnostike pokazale da je zapunjenost 23 posto,kao što je netko rekao nije očigledno pouzdano!Sad je doslovno kao novi!Uglavnom hvala svima na pomoči,savjetima i sudjelovanju u "problemu"!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh