Puni naponom od 11.6v

Fan

Member
Pozdrav,
ujutro upalim Picassa, puni samo 11.4 do 11.7 v.
U jednom trenutku tijekom vožnje se normaliziralo na 14.4v, ali već na prvom zaustavljaju opet na 11.6v i tako je ostalo.
Regler?
 

sir.Oliver

Well-known member
čime si mjerio ? digitalnim ili analognim voltmetrom ? ako predpostavimo da je merenje korektno , onda regler kao prvi u lancu ....
 

szahtila

Well-known member
Kako skinem alternator? Maknem zatezač i skinem dva vijka na strani remenice ili ima još?
Ja bi prije skidanja alternatora ili reglera prije probao zamijeniti akumulator,pogotovo ako ga možeš posuditi ili imaš još koji auto u kući.Mnogo jednostavnije,pogotovo s obzirom da postavljaš pitanje kako skinuti alternator
Ja bi prije skidanja alternatora ili reglera prije probao zamijeniti akumulator,pogotovo ako ga možeš posuditi ili imaš još koji auto u kući.Mnogo jednostavnije,pogotovo s obzirom da postavljaš pitanje kako skinuti alternator
A nakon toga bi provjerio četkice na alternatoru.
 

Mrki5

Well-known member
Može dok ima struje u akumulatoru.
Pozdrav,
ujutro upalim Picassa, puni samo 11.4 do 11.7 v.
U jednom trenutku tijekom vožnje se normaliziralo na 14.4v, ali već na prvom zaustavljaju opet na 11.6v i tako je ostalo.
Regler?
Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.
Kako skinem alternator? Maknem zatezač i skinem dva vijka na strani remenice ili ima još?
Morao bi da ima četiri šarafa .
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.

da li si ti normalan ??? to je alternator , na njemu mora biti opterećenje ... NESMIJE se pri upaljenom motoru odpajati akumulator . uništit će alternator ....
 

Mrki5

Well-known member
Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.

da li si ti normalan ??? to je alternator , na njemu mora biti opterećenje ... NESMIJE se pri upaljenom motoru odpajati akumulator . uništit će alternator ....
Ovako , pročitaj pažljivo šta sam ja napisao a onda komentariši ! Važi ?! Ti ćeš sigurno pomoći bolje čoveku?
 

Fan

Member
Skinuo regler, donji desni vijak nisam mogao skinuti pa je alternator ostao.
Poklopac reglera je stopljen na dijelu prema auspuhu. Četkice reglera su potrošene, ima manje od 1 mm da vire iz kućišta.
Alternator pun grafita, masti, ulja i svačega...
 

Mrki5

Well-known member
Skinuo regler, donji desni vijak nisam mogao skinuti pa je alternator ostao.
Poklopac reglera je stopljen na dijelu prema auspuhu. Četkice reglera su potrošene, ima manje od 1 mm da vire iz kućišta.
Alternator pun grafita, masti, ulja i svačega...
Onda sve skidaj, lepo operi ,zameni četkice ,pa testiraj pre nego vratiš. Znaš da otvoriš regler i zameniš četkice ? Mislim da je zaliven i da se na njemu ne menjaju ,ali se mogu zameniti. Mislim majstori neće da se bakću oko toga, a nema puno posla. 186508350_3896409830471741_3044843107862469994_n.jpg Evo kako sam ja to uradio . Kapu gore odsekao i provukao žice zalemio i ponovo je vratio i zavario lemilicom
186542985_3896408323805225_1499534272821771979_n.jpg Ovde sam odsekao kapu i izbušio da bih provukao žice od četkica .
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.

da li si ti normalan ??? to je alternator , na njemu mora biti opterećenje ... NESMIJE se pri upaljenom motoru odpajati akumulator . uništit će alternator ....
U pravu si sto posto. Akumulator se ne smije odspajati dok motor radi.
 

Fan

Member
Mrki, svaka čast, posao za deset!
Nisam mogao donji desni vijak nikako skinuti, nijednim ključem, pa sam alternator Dimmerom natopio i isprao.
 

szahtila

Well-known member
Evo kako sam ja moj sredio alternator.
Pogledajte privitak 5121
Pogledajte privitak 5122
Pogledajte privitak 5124
Pogledajte privitak 5126 Evo kakav je bio stator.

Pogledajte privitak 5128 :) Očišćen. Da više ne smaram.

Ma da četkica skoro da nema.
Odseci gornji deo izbuši rupe i nađi takve četkice da ne kupuješ regler. Pogledajte privitak 5130
Evo ti video da se uveriš da može da se to sredi.
Isti tvoj.
S obzirom da ovaj majstor nije obradio klizne prstenove na rotoru,kao i koliko nove četkice izlaze iz reglera,mogu mirne duše reći da je odradio posao više nego fušerski.O tome kako je zalemio četkice ne treba ni trošiti riječi,tu će se pojaviti hladan lem u vrlo kratkom roku.Kako će i kada nove četkice naleći na neobrađene klizne prstenove vjerojatno ne zna ni dragi bog
S obzirom da ovaj majstor nije obradio klizne prstenove na rotoru,kao i koliko nove četkice izlaze iz reglera,mogu mirne duše reći da je odradio posao više nego fušerski.O tome kako je zalemio četkice ne treba ni trošiti riječi,tu će se pojaviti hladan lem u vrlo kratkom roku.Kako će i kada nove četkice naleći na neobrađene klizne prstenove vjerojatno ne zna ni dragi bog
To bi trebalo odraditi otprilike ovako:
 

Mrki5

Well-known member
kada ga već budeš imao rasturen , poravnaj oba komutatora . dovoljno je na strugu ....

vidiš , netko to ne zna ....
Ko ti je pominjao akumulator ? Ko je pominjao kleme ? Rekoh , da se vidi da li ima pobudu da se taj konektor skine ? Da li je to isto kao i skidanje kleme sa akumulatora ? :)
Ljudi uče dok su živi.Mala dobronamjerna ispravka tebi:komutator imaju univerzalni el. motori.To je ono kad imaš lamele na rotoru po kojima klize četkice :Komutator (elektromotor) – Wikipedija
Ja sam zamenio kloektor kao i ležajeve. Zamenio sma i regler novim viber_slika_2021-06-20_12-54-38.jpg Orginal regler je skup, nije ispod 50€
viber_slika_2021-06-20_12-54-36.jpg Nov kolektor.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh