Puhanje svuda

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pa ako ne naidje na otpor on vrti u nedogled, u smislu. Dam kontakt u autu ili samo otkljucam. Cujem motoric da vrti, klapna dodje u gornji polozaj. Motoric proklizava jer je plastika pukla. Motoric onda ide u suprotnom pravcu neko vreme dok ne dodje do dole. E sad, to je bilo sa suvozacevom stranom. Vozačeva gde je bas jako puklo, bi prvo preskakala klapna, cuje se kako padne pa krene da dize iz početka. I ostane onda u gornjem, hladnom polozaju. Zato problem nisam uočio dok nije dosla zima, pa kad je duvalo od napolje unutra hladno, jedva živ ostao
 

szahtila

Well-known member
Ok, za krajnje položaje, ali kako stane u sredini ako tamo nema otpora?
Zapravo je stvar prilično jednostavna sa električnog gledišta.Za pokretanje klapni se koriste koračni motori.Ecu klime kod pokretanja auta postavlja klapne u početni,tj.krajni položaj da bi ih nakon toga postavio u položaj koji je zadan.Ecu "zna" za koliko impulsa mora okrenuti motor da bi klapnu doveo iz jednog u drugi zadani položaj i to je to.Teoretski položaja može biti koliko je najmanji korak motora,ako motor ima npr. 100 koraka za jedan puni okretaj ,toliko može biti i položaja.Ovdje ,od strane 99 imate opis rada automatske klime na C5,isto ili slično je vjerojatno i za druge Citroene
 

Fan

Member
Kada su svjetla na automatski namještena, ventilator radi jednom brzinom. Kad svjetla ugasim i sklopku stavim u drugi položaj, ventilator se smanji za jedan. Normalno?
 

Cutac

Prèkaroš
Lol, nije.
Auto klima koristi senzor za svjetlo stalno, uz onaj na kokpitu, ručica žmigavaca ne bi smjela utjecati.
 

Fan

Member
Gdje da tražim grešku?
Nisam mislio da se brzina mijenja kada dam žmigavac, kad ručku pomaknem, već kad okrenem ručku, stavim na položaj za poziciju ili ugasim svjetla.
 

Fan

Member
Danas montirao drugi modul i opet motor klapni ne vrti kad podesim puhanje. Ivrti kad dam kontakt i stane. Modul je ispravan, sa drugog auta, motor ispravan. Šta dalje?
 

Mrki5

Well-known member
Modul ispravan. A žice... gdje, koja?
Svaku žicu od motorića do modula proveriti da nije u prekidu . Ili samo žicu ako znaš koja je . Motorić ima dva + i samim tim dve žice za napred i nazad . Unimeru u ruke i podesiti na pištalicu pa pregledati da nisu u prekidu. Ne sećam se da li si pokretao dijagnostikom taj motorić?
 
Na vrh