Prvih 150000km, C4 by "brezC4"

brezC4

New member
nisam već ostavio neki post...ima 100 godina :)

ali palo još jedno produljenje registracije, a u međuvremenu rađene su neke stvari:
- zupčasti (set sa svim potrebnim španerima i sl)
- semering radilice
- brtva na karteru ulja
- leteći ležajevi
- ulje i filter
- lanac pumpe ulja (to je bio zez stoljeća hehe)
- pa još jednom ulje i filter
- seleni na stražnjem mostu
- stražnji amortizeri
- prednji stabilizatori
- cijev protoka zraka kod turbine

i sad sam na 190.000km ;)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Èovek, pa de si ti? :D
Znači trošile su se pare, zbog čega si leteče mijenjal?
Dobro ga dereš sa km :D ja budem na 210tkm ovih dana, možda danas ak odem u SL :cool:
Kaj te natijeralo na takav zahvat? I koliko te para to sve izašlo?
Zar ti nije bil veliki servis na 100 - 120tkm?
 

brezC4

New member
pa evo... lutam pustopoljinama hehe

potrošili su se leteći. kad sam mijenjao semering na radilici, bacili smo oko i na leteće pa se vidilo da su za zamjenu. mogli su još možda koji 10-15tkm, ali kad se već radilo, reko napravimo i taj dio.

zadnji amortizeri su dali svoje, seleni na stražnjem mostu su se raspali. isto i stabilizatori na prednjem kraju su imali lufta.

lanac pumpe sam se zeznio ko nikad. išli smo ga skinut da vidimo u kakvom je stanju i više ga nismo mogli vratiti jer se razvuko. najgluplje utrošenih 2000kn :)

na cijevi zraka kod turbine su popucali nosači pa mi je ispadala i onda se još i raspala po sredini tako da je bila za zamjenu.

zupčasti sam radio jer je vizualno bio nekako sumnjiv i jedan španer je počeo nešto cviliti. a odradio je nešto više od 90.000km.

e i kompresor klime sam zamijenio.

cijenik:

- zupčasti sa svim svojim dijelovima, semering radilice i brtva kartera 5.500kn
- leteći ležajevi - 1.000kn
- kompresor klime (novi u trgovini košta oko 9.000kn, ovo je novi na crnjaka za 2.500) + punjenje plinom i sve to - 2.800kn
- lanac pumpe ulja - 2.200kn
- ulje+ filter, stražnji seleni, stražnji amoritezeri, prednji stabilizatori i cijev zraka (nema zamjenski, mora ići original i čini mi se da je negdje oko 2.000kn) - 6.000kn

eto :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Uuuuuu dobro te je oderalo :surprised:
2009g je, 7g stara kola, nije to ni tak star auto, ajde bar ga sad teraj bar do 300tkm bez nekih ulaganja osim malog servisa, da ti se vrate te pare kaj si uložil..
Na mom je odrađen veliki servis prije same kupnje 2012g na 95tkm sad imam 210tkm..
Neznam, ne vidim još potrebe radit veliki servis, bar još 2g - 3g do kojih 270tkm - 300tkm, ako ostane kod mene :cool::D
 

brezC4

New member
nema džabe ni u stare babe :)

a gle, jednostavno je to tako. recimo stražnji amortizeri i seleni su bili originalni iz tvornice, a po našim cestama dobro su i izdržali.

ovo ostalo je plastika i guma koja se troši i kad-tad ćeš ih mijenjati. a ja baš uživam kad imam auto tip-top ;)

morat ću ove godine promjeniti nosače motora, ispucali su i nisu baš više onakvi kakvi bu trebali biti.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da, nosače sam i ja mijenjal, onoga na podu i onaj kod zupčastog, na 170tkm..
Zadnje amortizere nedavno na 200tkm al ovijes, naprijed i otraga je sve tvorničko od 2004g i 210tkm osim stabilizatora koje mijenjam svakih godinu i pol..
I imaj u obziru da sam zadnjih 2 i pol godine na 205/40/17..
 

brezC4

New member
ovjes najgore prolazi na gradskim prometnicama. te ležeći policajci, te kanalizacijski poklopci potonuli po 10cm u asfalt i sl.
onda dođeš na autocestu A3 i misliš milina i onda umalo odvališ kotače tamo na onom potezu kod babine grede :)
 

brezC4

New member
e tako...obavljen još jedan tehnički pregled :)

u godinu dana slijedeće je odrađeno:
- prednji diskovi i pločice
- homokinetički zglobovi (zajedno sa poluosovinama, ne ide drukčije)
- nosač motora (desni sa strane remena)
- desna kugla
- izmjene ulja i filtera ulja, filtera zraka, kabine
- ljetne i zimske gume

i sad je izvrtio 208.000km ;)
 

brezC4

New member
nastavno na tempomat: ide do 252km/h :) - znanstvena metoda pokazala :cool:


i anualno izvješće nakon tehničkog pregleda o tome što se radilo:
217.000km - izmjena ulja i filtera, izmjena kočionih obloga, izmjena filtera kabine

227.000km - izmjena ulja i filtera, izmjena filtera goriva, izmjena filtera zraka, izmjena filtera kabine

i tehnički je prošao bez ikakvih problema ;)
 
Na vrh