Prvi auto C2 VTS

bricha

Member
da i mislio sam zamjeniti sve što si naveo jedino neznam što je ovo MoS2 za getribu tj samo tako tražim ili(ja sam u ovlaštenom servisu samo mislio zamjeniti sve standardno jedino svoje ulje uzet)? btw znam i dupli kuplung, međugas, heel-toe itd.

EDIT: ma mislio sam poseban razlog zašto je taj q9000 bolji od inea jel samo do debljine ulja ili?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ineo je tanko smeće od ulja za ''moderne'' motore gdje se gleda potrošnja i ekologija.
Nema plusa nikakvog.
Q9000 je bar jeftin, pa ga možeš mijenjati često. Makar išao bi putem koji cutac spominje... postoje i ozbiljna ulja, pogotovo ako se redovno stišće
 

Doomsday

U prolazu...
Nemoj uzimat Total Q9000 5W40...

Uzmi radije Shell Helix Ultra 5W40, dobar je kompromis, povoljno je, ima PSA certifikat, i radit će OK... Ne ono koje ima Diesel u imenu, jer ima i takvo...

Mijenjaj svako 10 t km ili manje, obzirom da nije skupo ulje, jer najbolje ulje je novo ulje...

Motor će ti biti zahvalan...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Ne treba ti to ako misliš jednom, dvaput ići na stazu, a ostatak vremena ga voziti kao daily.
Imat ćeš visok tlak, a nizak protok, to ti nije dobro.
Uzmi HX8 kako sam ti rekao i drži ga na maksimumu(ili debljinu nokta ispod) da ti pumpa ne povuče zrak.
 

bricha

Member
evo ovako prvi ajmo reć ozbiljniji problem imam sada znači bio sam na redovitoj pripremi auta za put i sada majstor u kojeg imam povjerenja mi je rekao da mi curi glava motora i da bi to trebalo izbrusiti i složiti, e sad ja sam čuo da motor jednom kada se otvori više nikad nije isti pa me zanima koja su vaša mišljenjai iskustva o tome i da li je neko radio takav zahvat?
Da li je štetno da nastavim voziti sad sa tim curenjem jer trenutno nisam u mogućnosti to platiti a znam da me u sljedećih 3 mj čeka sigurnih 5-10k km?
btw sve sam to i majstora pitao i on mi je rekao da bi trebalo bit ok al da po mogućnosti što prije to napravim.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
jednom kada se otvori više nikad nije isti pa me zanima koja su vaša mišljenjai iskustva o tome i da li je neko radio takav zahvat?
Nije isti. Ovisno o radovima, može biti bolji ili gori.
E sad, ako meho nije kompletni tutlek, biti će svakako u boljem stanju nego prije.
Ja sam si sam slagao glavu motora, bez ikakvog prethodnog iskustva ili obrazovanja, i evo sve šljaka već valjda dvije godine bez problema. Nije izgubio snagu, a nakon podešavanja ventila troši isto kao i kada je bio nov.

Samo gledaj da su komponente kvalitetne, dihtunzi Victor Reinz ili Elring. Kad je već glava dole, ja bi pregledao (i po potrebi sredio) usis, ispuh i ventile. Ima tu dihtungića, federića, sitnica za zamjeniti, a nisu skupe.
Obavezno novi šarafi glave, te kompletan razvod.

Računaj još na novu rashladnu, ulje i filtere. Svjećice isto, ako nisu friške.

Kada se sve pošteno presloži, obično je izdržljivije od tvorničkog. I vjerovatno si po pitanju motora miran jaaako dugo.

A vožnja takvog auta?
Možda ti izdrži i 10tkm. Mooožda. Možda samo zakuha pa reagiraš na vrijeme. Možda se desi i hydrolock pa ćeš tražiti novi motor.
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se sa Ivanom, ali bih malo detaljnije neke stvari.
Traži pravog majstora. Znači nekoga za koga se zna da je dobar i pedantan. Lako se može desiti da puknu vijci ispušne grane, glave ili usisne grane(poredano po vjerojatnosti) i tu trebaš nekoga tko to smatra normalnim procesom. Puno ih takve stvari krpa i tek onda bude špica.

Gledaj nove brtve svega što se rastavlja, novi razvod, čišćenje usisne grane, ispuha i pripremi 500-800€ više od očekivanog. Na starom autu koji je dugo stajao ideš rastaviti sve spojeve i sigurno će ih 50% biti za zamjenu, a opet, bilo bi pametno sve zamijeniti.

I nosi glavu na honanje, nove karike stavi, možeš i nove brtve ventila. Uglavnom imaš puno posla i ako ne misliš sve napraviti po P.S.-u kod dobrog majstora sa dijelovima visoke klase, bolje ostavi kako je jer nećeš ništa ni napraviti.
 

bricha

Member
ovlašteni servis je u igri uglavnom tamo sam do sada sve radio isto tako sam sa voditeljem servisa u solidnim odnosima te mi je on do sada sve nadgledao i dao savjete itd.
isto tako ovlašteni servis mi daje garanciju ako se ne varam te mislim da nebi trebalo biti brige u profesionalnost oni bi bar trebali imat znanje i iskustvo na takvim motorima.

da tako sam mislio i remen i pumpu vode, sve tekućine itd al tek sam mislio to tamo u 11mj napravit bas da bih mogao iskesirati sve.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako uzmeš dijelove sa nekim popustom i obaviš kod nekog privatnog mehaničara, lako moguće da ćeš prepoloviti cijenu.
 

bricha

Member
ma znam ja to ali iskreno oko takvih stvari baš i ne bih se igrao pogotovo jer nemam mehaničara od povjerenja pogtovo još kad vide ovako mlađe studente koji još uvijek pojma nemaju pa onda fušare ito žestoko(čak sam ja primjetio kod nekih frendova).
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I mnogi normalni neovlašteni servisi će ti dati garanciju na djelove i rad, ako preko njih uzimaš sve.
Ovlašteni je svakako najskuplja opcija. A o njihovoj stručnosti neću, dovoljno je žuči do sada proliveno :)

Možda je vrijeme da si nađeš servisera? :D

PS

Ako ćeš slučajno na ljetovanje na Kvarner, imam ti tu jednog pouzdanog neovlaštenog s garancijom. Možda čak i dva (jedan forumaš, Citroenaš, nikako da se pohvali sa servisom :) )
 
Na vrh