Prva vožnja

markan1000

Well-known member
Najbolja stvar na svijetu za po gradu.
slažem se, to je savršeno za grad, pa i na C3 I je servo toliko laganiji u odnosu na C4 II da se zapitam ima li C4 uopće servo.

Za grad vrhunska stvar, makar bih ja da se još lakše okreće.
Istina, na otvorenoj cesti je to nezgodno, po staroj pogotovo,
Na C3 I što je brzina veća, servo je tvrđi, i to savršeno funkcionira. Na C3 III nije tako??
 

Cutac

Prèkaroš
Samo je razlika u tome što je C3 generalno mekan, a u Fiatu je to on/off dodatak.
Zato C3 ima progresivni servo, kao što je Markan naveo.

da se zapitam ima li C4 uopće servo.
Slažem se, volan u C4 je pretežak za po gradu.
Naravno, tu se može potegnuti onaj klasični "a kako su ljudi prije i nije im ništa bilo". Je, osim debele kože na dlanovima :)

Problem sa C3 III je što se trudi biti "ozbiljan", a to ne smije biti. Gradski auto ne smije biti tvrd, dobro izoliran od prometa(jer u gradu jako dobro dođe ako bolje čuješ aute, skutere, pješake, ...), mora imati maleni motor da se kotači mogu više smotati, prevjesi bi trebali biti jako maleni, kokpit i okvir vrata bi trebali biti što niži i što tanji da bolje vidiš...
A što rade, auto sa povelikim gepekom za okruženje, 4 metra duljine, 175 centimetara širine, visoku liniju prozora...

Ne znam zašto proizvođači svega moraju sve povećavati iz generacije u generaciju, umjesto da poboljšaju ono što imaju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na C3 I što je brzina veća, servo je tvrđi, i to savršeno funkcionira. Na C3 III nije tako??
Je, al je opet sveukupno mekši od C3 I za barem 50% po mojoj procjeni...
Znači prvi kontakt je bio na mom parkingu, gdje sam tisuće puta okrenuo svoj stari Citrać. Kad sam krenuo s ovim, šok. Skoro recimo kao kad motam po ledu sa starim... nikakvog otpora nema.
Krenem dalje cestom i feedback volana je i dalje slab. Možda je to napredak, a ja starim... ali meni se iskreno to ne sviđa.
 

pokra89

Well-known member
Meni je to ekstra. Isto kao C5 i sad GC4P. Kod c5 nema nikakve povratne informacije, svi fino, lijepo, lebdis, dok kod GC4P osjećaš svaki kamenčić ako preko njega prijeđeš
 

Dalibor

Dado Tornado
ovaj novi c3 iznutra bolje izgleda sa osnovnom opremom, bez touch screena i s ručnom klimom (sa slika može se kupiti za < 90.000 kn):


 

Mirage

Well-known member
Ma izgleda super i s touch ekranom ali ja bi ekran za navigaciju i radio gore a kontrole ventilacije mehaničke dolje
 
Na vrh