Prometne, štete, procjene i zabava s osiguranjima

Franz

Well-known member
Čitam na jednom portalu kako su pohvatali neke klince sinoć u ZG u naturpijanim autima zbog stvaranja buke i remećenja javnog mira... OK. To kužim. Još pišu "bijesni auti", a ono grobovi od 20+ godina koje vozi jednako toliko stara ekipa, ali i to kužim. :) Ono što mi nije jasno, zašto je ovakav jedan mod ilegalan na cesti? Kaj se tu dobije, kaj se tu gubi na sigurnosti da je ilegalan? Nijer retoričko pitanje, ozbiljno pitam, jer pojma nemam, a zanima me. Ako neko ima minutu dvije za napisat...

mod.jpg

Zašto je volan sporan ? Jer nama airbag?

mod2.jpg

Tu isto ne kužim kaj je preinaka koja je sporna?

mod3.jpg
 

sir.Oliver

Well-known member
pravila EU . Brisel sve diktira . vidjet ćete što vas sve čeka .... EU je obična zaje***cija . sve mora po njihovom . u EU norma euro 6/2 a u USA i ostalom svijetu ? EU forsira elektrifikaciju vozila ( navodno ekološki čista .... navodno .... jer nitko ne uzima u obzir skladištenje i likvidaciju baterija .... a to ekološki nije tako čisto . o proizvodnji niti spomena .... ta je tek prljava ) zato sam ja još uvijek pristaša SUS motora . ne mora benzin ili nafta ... može LPG , CNG ili vodonik .....
u EU ne možeš staviti felne koje se tebi svidjaju , ako date dimenzije ne odobrava proizvodjač . ne govoreći o spojlerima , krilima , sijalicama , svjetlima ...... sve mora imati homologizaciju u EU ..... bez obzira što bi time ( ugradnjom ) poboljšao bezbednost i funkcionalnost vozila . ne može ,jer Brisel nije dozvolio .....
 

Cutac

Prèkaroš
Joj ajde...

Ilegalno je jer svatko može kupiti što hoće, staviti na auto i onda s time izaći u promet među ljude. Nije isto jel uzmeš Bilstein B14 ili neki kineski šrot koji je po licenci nekog šrota kojeg su razvila tri tipa sa 0 iskustva. I kad uzmeš B14 i budeš jedan od onih lumena koji misle da tvrđi auto bolje leži pa ga zagewindaju u pod i stave rebound na najbrže opet imaš death trap koji skače okolo.

I to vrijedi za sve dijelove.

Znači generalno nije problem u modifikaciji kao takvoj nego u kvaliteti dijelova i ugradnje.
 

sir.Oliver

Well-known member
Znači generalno nije problem u modifikaciji kao takvoj nego u kvaliteti dijelova i ugradnje.

super .... samo još jedna napomena .... dobijaš li , uz kupljeni dio ( bilo prodavnica ili eschop ) i certifikat ? a jesi li siguran da dio koji kupuješ je original , da nije neka kineska kopija ? imaš li sigurnost da dio odgovara onome što stoji u homologizaciji ? imaš li sigurnost da prodavac nije traženi dio kupio u kini ili od kineza ? nemaš ..... tako da kvaliteta dijelova je priča za sebe ...... nema toga koga Yugosloveni nisu zajebali .... jedino sebe su sjebali do panja
 

Cutac

Prèkaroš
Naravno da u ništa u životu ne možeš biti siguran, osim u smrt, ali ako uzimaš dio renomiranog proizvođača iz renomirane trgovine onda si ipak sigurniji nego kad uzimaš nešto sa aliexpressa.
 

Franz

Well-known member
I kad uzmeš B14 i budeš jedan od onih lumena koji misle da tvrđi auto bolje leži pa ga zagewindaju u pod i stave rebound na najbrže opet imaš death trap koji skače okolo.
OK , nekako sam se i nadao tvojem odgovoru. ;) Kužim. Hvala!
 

sir.Oliver

Well-known member
Naravno da u ništa u životu ne možeš biti siguran, osim u smrt, ali ako uzimaš dio renomiranog proizvođača iz renomirane trgovine onda si ipak sigurniji nego kad uzimaš nešto sa aliexpressa.
izvini , ali .... to renomiranog je danas relativno abstraktni pojam .... uzimao sam ležajeve zadnjeg točka za feliciju u prodavnici SKF .... sam sam birao koji ću uzeti sa police , (pošto mi je vlasnik prodavnice prijatelj ).... sam sam ih montirao ( eliminirana greška montaže ) .... i nakon cca 6000 km mi se raspao prednji ležai i otpao točak . sreća moja , brzina cca 30 - 40 km te je šteta bila minimalna .... prema fakturi od veleprodaje svi ležajevi original SKF .... kontrolom u veleprodaji se otkrilo da polovina ležajeva na zalihama nije bila SKF original , već kopija ..... i kome sada verovati ??? nikome i ničemu . više ni certifikati nemaju ama baš nikakvu vrednost ( današnje tehnologije omogućuju krivotvorenje čak i holograma na pakovanju i graviranja na samom ležaju . vizualno nije moguće otkriti falsifikat ......
 

Cutac

Prèkaroš
Zar ne ulaziš sada u statistički irelevantne podatke? To što je tebi prodana kopija SKF ležaja govori o trgovini, a ne o SKF-u.
Plus što ja ne govorim da ako uzmeš "marku" da ćeš dobiti nešto savršeno, nego da je veća šansa da sjebeš nešto ako uzimaš neke lijeve dijelove ili iz lijeve trgovine.

Jel, ako uzmeš RDesign felge veće su šanse da ćeš požaliti nego ako uzmeš OZ.
OK , nekako sam se i nadao tvojem odgovoru.
Awww 🥰
 
Na vrh