Forumaši pozdrav!
Pošto naravno nisam uspio skontat o cem se radi a vise neznam koga bi pitao.
Radi se o Xsari 2002 1.4 52kw
znači situacija je ovakva:
PALJENJE UJUTRO:
- kulturno sjednem u auto, dodam kontakt, čujem pumpu goriva,čekam da nabije tlak i počnem palit auto.. iii .. auto se upali radi 2 sekunde i ugasi se... ??? ... i tako jedno 4-5 puta i onda auto -boze pomozi- radi
- skroz dok motor ne ugrije nemogu nigdje krenut jer neprima gas.. čim dotaknem gas motor se zaguši i nemos nikud. Kad se auto ugrije ide donekle normalno. Malo kad mu iznenada dodam pun gas onda se malo zaguši al kao da to probije pa ajde vozi se
RAD NA 3 CILINDRA
- vozim se normalno i auto odjednom počne trest i radit na 3 cilinda.. Nisam bas toliki tudum i razumijem se donekle i znam da one imaju problema sa bobinom. Spojim ga na dijagnostiku i izbaci mi : bobina, svječice,injektori ili žice. Kupim NOVU BOBINU i opet isto.. kupim NOVE SVJEÈICE i opet isto, odem očistiti i provjeriti injektore u bosch servis i oni su IZVRSNI, raspletem sve žice i apsolutno ništa nije u kratkom spoju. Da skratim
- izgubim živce i odfuram auto kod jednog majstora koji bas popravlja citroene i kao PUKLA MI USISNA GRANA. Kupim polovnu i njemu odnesem i on sastavi i kao auto radi. Ja dodjem kuc i na staroj usisnoj ja nevidim nigdje pukotinu.. Vratim staru usisnu i auto opet radi normalno.. dakle kako me lik zavaljo, sta mu je oslo nemam pojma al ajde posto vise nisam imao problema nema veze jbg.
Odem na put i opet mi se desi isto sranje al je ovaj put bila kriva bobina koju sam vec bio kupio i nosio skroz u autu..
e sad..
NAJGORA STVAR
Auto mi opet pocne radit na 3 cilinda i ECU izbacuje opet onu famoznu gresku da je bobina,svjecice itd ali kad se auto ohladi i kad ga opet upalim sve OKE i opet se par dana vozim i u pol voznje nicim uvjetovano izbaci gresku i auto pocne kasljat.
Ja više nisam pametan..
Šta sam promijenio i provjerio
-Zamjenio sam filter goriva i provjerio dal pumpa daje dobar tlak -> DAJE
-Pregledao sam zupčasti remen (dal je nekim slučajem preskočio)-> NIJE
-Stavio sam novu bobinu
-Nove svječice
-Nove 2 lambde sonde
-Ventile sam preštelovao
-Izmjerio kompresiju- Super je
Ja bih molio nekoga tko je iskusniji,tko je mozda vec prozivljavao nesta slicno da mi udjeli koji koristan savjet jer dodje mi da bacim cijeli auto u staro zeljezo.
Pošto naravno nisam uspio skontat o cem se radi a vise neznam koga bi pitao.
Radi se o Xsari 2002 1.4 52kw
znači situacija je ovakva:
PALJENJE UJUTRO:
- kulturno sjednem u auto, dodam kontakt, čujem pumpu goriva,čekam da nabije tlak i počnem palit auto.. iii .. auto se upali radi 2 sekunde i ugasi se... ??? ... i tako jedno 4-5 puta i onda auto -boze pomozi- radi
- skroz dok motor ne ugrije nemogu nigdje krenut jer neprima gas.. čim dotaknem gas motor se zaguši i nemos nikud. Kad se auto ugrije ide donekle normalno. Malo kad mu iznenada dodam pun gas onda se malo zaguši al kao da to probije pa ajde vozi se
RAD NA 3 CILINDRA
- vozim se normalno i auto odjednom počne trest i radit na 3 cilinda.. Nisam bas toliki tudum i razumijem se donekle i znam da one imaju problema sa bobinom. Spojim ga na dijagnostiku i izbaci mi : bobina, svječice,injektori ili žice. Kupim NOVU BOBINU i opet isto.. kupim NOVE SVJEÈICE i opet isto, odem očistiti i provjeriti injektore u bosch servis i oni su IZVRSNI, raspletem sve žice i apsolutno ništa nije u kratkom spoju. Da skratim
- izgubim živce i odfuram auto kod jednog majstora koji bas popravlja citroene i kao PUKLA MI USISNA GRANA. Kupim polovnu i njemu odnesem i on sastavi i kao auto radi. Ja dodjem kuc i na staroj usisnoj ja nevidim nigdje pukotinu.. Vratim staru usisnu i auto opet radi normalno.. dakle kako me lik zavaljo, sta mu je oslo nemam pojma al ajde posto vise nisam imao problema nema veze jbg.
Odem na put i opet mi se desi isto sranje al je ovaj put bila kriva bobina koju sam vec bio kupio i nosio skroz u autu..
e sad..
NAJGORA STVAR
Auto mi opet pocne radit na 3 cilinda i ECU izbacuje opet onu famoznu gresku da je bobina,svjecice itd ali kad se auto ohladi i kad ga opet upalim sve OKE i opet se par dana vozim i u pol voznje nicim uvjetovano izbaci gresku i auto pocne kasljat.
Ja više nisam pametan..
Šta sam promijenio i provjerio
-Zamjenio sam filter goriva i provjerio dal pumpa daje dobar tlak -> DAJE
-Pregledao sam zupčasti remen (dal je nekim slučajem preskočio)-> NIJE
-Stavio sam novu bobinu
-Nove svječice
-Nove 2 lambde sonde
-Ventile sam preštelovao
-Izmjerio kompresiju- Super je
Ja bih molio nekoga tko je iskusniji,tko je mozda vec prozivljavao nesta slicno da mi udjeli koji koristan savjet jer dodje mi da bacim cijeli auto u staro zeljezo.