Problemi sa "spremnikom energije"

Milosh

Test
Čuo sam priču da je neki frajer zgrnuo solidnu lovu na tome da je u kućnoj radinosti modificirao senzor za otvorenu haubi za Volvo.
Navodno start stop ne radi kada je hauba otvorena, što je čak i logično (ipak je to Šveđanin). S obzirom da start stop iritira većinu ljudi, to je bio "bezbolan" način da ga se trajno isključi.
Taj "senzor" za haubu je obični taster, može ga hakovati bilo ko. I nije to problem, ali onda imaš upozorenje da je hauba otvorena, i pištanje zbog toga.

Za Volvo inače postoji jedan mali uređaj koji se ostavi stalno uštekan u OBD port (za dijagnostiku) i onda ECU pamti status SS tastera. Ako ugasiš SS, on ostaje ugašen dok ga ne upališ.
 

Mirage

Well-known member
Zar nije svima ss onemogućen kada vuku prikolicu tko ima kuku ima onaj emulatora prikolice isto jedno od rješenja.
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Eto nešto naučiš svaki dan, auto sam kupio(kuku sam dobio u vrečici), sad mi je jasnije zašto SS ne radi. Ali mi je stalno uključena kontrola proklizavanja, da to nema veze? Nisam ništa pitao u servisu, jer bi tak i tak volio da je SS trajno ugašen. Ako je ugasim, maltene odmah se uključi, nakon par minuta.
Nego, dogodilo mi se par puta, dok je auto pokazivao iznad 35, da ga ne mogu odmah upalit. Ušteda se uključi odmah.
 

ironmladen

Member
Donator foruma
Dečki, ima li netko informaciju na koliko '%' kapaciteta je 'poželjno' mijenjati akumulator? Meni je trenutno na 75% (tako kaže ona FAP aplikacija) i uredno pali, ali S&S ne radi već neko vrijeme.
 

Milosh

Test
Ako ćemo tako nagađati, ja bih ti predložio da ga mijenjaš za dvije godine...

Početkom jeseni izmjeri napon ujutro prije paljenja i otiđi do autoelektričara da ti izmjeri startnu struju, pa ćeš na osnovu toga vidjeti. Pusti to šta aplikacija kaže, aku se ne ocjenjuje aplikacijom. Ako je dovoljno jak da ti pali normalno tokom cijele zimet, nema veze što ti SS ne radi. A s obzirom koliko su Citroeni osjetljivi što se tiče akumulatora, lako je moguće da ti taj SS bude jedini simptom, a drugo sve bude normalno.

Nisi napisao koliko je star aku.
 

ironmladen

Member
Donator foruma
Ako ćemo tako nagađati, ja bih ti predložio da ga mijenjaš za dvije godine...

Početkom jeseni izmjeri napon ujutro prije paljenja i otiđi do autoelektričara da ti izmjeri startnu struju, pa ćeš na osnovu toga vidjeti. Pusti to šta aplikacija kaže, aku se ne ocjenjuje aplikacijom. Ako je dovoljno jak da ti pali normalno tokom cijele zimet, nema veze što ti SS ne radi. A s obzirom koliko su Citroeni osjetljivi što se tiče akumulatora, lako je moguće da ti taj SS bude jedini simptom, a drugo sve bude normalno.

Nisi napisao koliko je star aku.
Auto je 01/2018, uvezen 03/2022, akumulator je Bosch, nisam siguran je li original ili zamjenski (ne znam može li se negdje provjeriti datum proizvodnje), ali indikativno mi je da je plastika koja ga drži slomljena (trenutno je drže dvije vezice), pa pretpostavljam da ga je netko nestručan već mijenjao (ili pokušao mijenjati).

1684828165878.png
 

ironmladen

Member
Donator foruma
20230620_155839.jpg

Evo updejt vezano za aku: Bosch je spreman za zamjenu (SOH 37%). Ne bih se usudio s njim na ljetovanje. Od EFB-ova je najjeftinija bila Varta N70 u Ciak-u (140 €). Isti aku na idealo.de je 103 €, ali samo za dostavu u DE. Otkud tolika razlika u cijeni?

Nakon zamjene, jel treba ikakvo reinicijaliziranje baterije? Parametri su isti (70 Ah, 760 A). Hvala, poz.
 

ironmladen

Member
Donator foruma
Ja bih ti ipak preporučio da kupiš AGM akumulator jer je on išao kao prva ugradnja.
Ja nakon zamene nisam ništa imao oko reinicijalizacije sistema.
Na vozačevim vratima mi piše 760 EN EF A, plus čitam da je EFB bolji za vruća podneblja, a AGM za hladnija (ovaj trenutni je isto EFB). Vrijeme će pokazati koliko će ova Varta izdržati (s trenutnim Bosch-om ne bih riskirao nadolazeće vrućine).
 
Na vrh