Problemi 2,2 HDi, gubitak snage, obilan dim, bučan rad

Mrèela

New member
Sutra idem opet kod majstora ujutro pa ću napisati što je bilo.
@Mrčela, nisam mislio na škripu guma, ali eto, neka bolje kreće :)...čak sam bio i gasio esp kako bih dobio učinak da mi auto bolje kreće, da ne budem zadnji :)

Danas sam malo sam gledao vakume, ali mi se sve čini da je u redu, ali sutra ću mu spomenuti da pogleda sve. Hvala na savjetu :)

Dalibore hvala na savjetu, budem i to sutra odmah pogledao, pa vjerujem pošto pada kiše zadnjih par dana ovdje u zagrebu, da bi mogao i zateći nešto vlage.

Tec, auto ide dobro, kažem vozio ga neki dan 190km/h samo da vidim dokuda će dogurati, od treće brzine pa nadalje kad se već "zaletio" ide dobro, jer po gradu ne trebam toliko "ekstremno" ubrzavati.
Jedino je problem kad s 0 krećem, čujem da turbina počne puniti, ali auto tek nakon 1-2sec krene od trenutka kad ja čujem da je turbina počela vrtjeti.
Za ovu dijafragmu sam gledao i otvara zaklopke kad se stisne gas.
Hvala na savjetu :D

Nego, na koliko bi mu turbina trebala početi puniti?
Ja koliko sam skužio po svome, tamo negdje oko 1900rpm osjetim da auto krene vući, do tada ne.

Sutra javim što je bilo kada dođem doma od mehaničara.
Jbg esp je nešto drugo,od asr.
Ako si gasio esp onda ti auto ide ko zmaj!:D
:D Nisam bukvalno mislio na škripanje guma,a turbina radi čim dodaš gas.
Jbg može biti da ima problema sa egr ventilom,fap filterom uz sve dosada navedeno.:cool:

imas sliku te zice?

iako ona nema veze kad ga voda zaljeva po kontaktima pa ga shebe
Nemam,a žica je unutra sa senzorom protoka vazduha.
Jesi mislio na konektor ili baš unutra u crevu gde je smešten protokomer?:confused:

Sutra idem opet kod majstora ujutro pa ću napisati što je bilo.
@Mrčela, nisam mislio na škripu guma, ali eto, neka bolje kreće :)...čak sam bio i gasio esp kako bih dobio učinak da mi auto bolje kreće, da ne budem zadnji :)

Danas sam malo sam gledao vakume, ali mi se sve čini da je u redu, ali sutra ću mu spomenuti da pogleda sve. Hvala na savjetu :)

Dalibore hvala na savjetu, budem i to sutra odmah pogledao, pa vjerujem pošto pada kiše zadnjih par dana ovdje u zagrebu, da bi mogao i zateći nešto vlage.

Tec, auto ide dobro, kažem vozio ga neki dan 190km/h samo da vidim dokuda će dogurati, od treće brzine pa nadalje kad se već "zaletio" ide dobro, jer po gradu ne trebam toliko "ekstremno" ubrzavati.
Jedino je problem kad s 0 krećem, čujem da turbina počne puniti, ali auto tek nakon 1-2sec krene od trenutka kad ja čujem da je turbina počela vrtjeti.
Za ovu dijafragmu sam gledao i otvara zaklopke kad se stisne gas.
Hvala na savjetu :D

Nego, na koliko bi mu turbina trebala početi puniti?
Ja koliko sam skužio po svome, tamo negdje oko 1900rpm osjetim da auto krene vući, do tada ne.

Sutra javim što je bilo kada dođem doma od mehaničara.
Ovde imaš sve o turbinama.http://www.turboservis.rs/?troubleshooting
 

matia03

New member
Danas je konstatirano da je motor malo zaštopan, i da ide slabije od 1000 do 2000rpm dok turbina ne otvori, i to je to.

Rečeno mi je da je preskupo ići tražiti gdje je greška, jer auto ne pokazuje nigdje nikakvu grešku.

Lud sam :whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
taj je auto imao tvorničku konstrukcijsku grešku o kojoj sam iznad pisao, i objasnio ti kako da je ukloniš
 

Mrèela

New member
Danas je konstatirano da je motor malo zaštopan, i da ide slabije od 1000 do 2000rpm dok turbina ne otvori, i to je to.

Rečeno mi je da je preskupo ići tražiti gdje je greška, jer auto ne pokazuje nigdje nikakvu grešku.

Lud sam :whistling:
To nisu nikakvi majstori,on mora da zna da ispita turbinu i u čemu je problem.
Jel kad daš gas do kraja ide kazaljka do 5000obr.,ako ne fap filter je zaštopan.
Treba pregledati rad turbine,EGR ventil,FAP filter,filter vazduha. Probaj da skineš konektor sa protokomera pa probaj ,ako ima razlike onda je do njega,to možeš i sam napraviti,ako treba očistiti skini one dve šelne i skini protokomer i videćeš čeličnu mrežu unutra ima žica za spaljivanje prljavštine s senzorom popršći to dobro kontakt sprejom i ne diraj ničim po senzoru brzo će se osušiti sve vrati kako si i skinuo i probaj.
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Posljednje uređivanje:

matia03

New member
Ispričavam se što me nije bilo neko vrijeme, uglavnom problem je riješen :)

Pregledavao sam vakume i iapk primjetio da je jedno crijevo bilo malo precvikano, ugl odrezao taj komadić i nabio ga natrag, osjeti se da auto ide puno bolje.

Još ću jedan dan skinuti dpf i oprati, pa samo po gasu onda :)
 

Mrèela

New member
Ispričavam se što me nije bilo neko vrijeme, uglavnom problem je riješen :)

Pregledavao sam vakume i iapk primjetio da je jedno crijevo bilo malo precvikano, ugl odrezao taj komadić i nabio ga natrag, osjeti se da auto ide puno bolje.

Još ću jedan dan skinuti dpf i oprati, pa samo po gasu onda :)
Sve sam ti to naveo u prvom postu,a ja nisam nikakav majstor,poznajem po nešto u vezi auta.Moj ti je savet da ukloniš saće iz FAP filtera i normalno da ti dobar elektroničar to odradi ,ukloni iz kopijutera.
Ja sam tako uradio,mnogo jeftinija varijanta nego se z.........i sa tim filterom.
E da,Kolega iz Mladenova je u pravu kada kaže da nećeš nešto bito boboljšati sa čišćenjem.:D Bito da makina sad ide k'o zmaj!:D:whistling:

Kolega na C5 2,2 HDi ne treba brusilica sve se to može uraditi bez sečenja ce:cool::whistling:vi.
 

matia03

New member
Evo mene opet. Auto ide ko lud. Ali opet imam dva pitanja :)

Pedala gasa mi je dosta tvrda u usporedbi sa drugim autima, podmazao sam dolje onaj feder što ju vraća, ali nema razlike. Možda nešto drugo? Ili tako treba biti?

I drugo pitanje, kako znati da je mi se svjetla automatski pale?
Tj primjećujem da se upale, svijetli desetak minuta i onda se ugase, i tako manje više se dešava. Nekad usred bijelog dana se upale i ugase.
Vidim ovu tipku auto, i stišćem ju, ali neznam kad je ta funkcija uključena, a kada nije?

Hvala :)
 

Mrèela

New member
Evo mene opet. Auto ide ko lud. Ali opet imam dva pitanja :)

Pedala gasa mi je dosta tvrda u usporedbi sa drugim autima, podmazao sam dolje onaj feder što ju vraća, ali nema razlike. Možda nešto drugo? Ili tako treba biti?

I drugo pitanje, kako znati da je mi se svjetla automatski pale?
Tj primjećujem da se upale, svijetli desetak minuta i onda se ugase, i tako manje više se dešava. Nekad usred bijelog dana se upale i ugase.
Vidim ovu tipku auto, i stišćem ju, ali neznam kad je ta funkcija uključena, a kada nije?

Hvala :)
Ako su podešena na dnevna ,onda se pale uvek kada startuješ motor,a za naveče normalno okreneš na ablenderu ,da bi imao svetlo na instrument tabli,a kada naveče gasiš vraćaš u položaj automatski. Za pedalu ne znam ,možda tako treba.:D E,da na ablenderu podešavaš ništa nećeš postići ako ono dugme na vrhu stišćeš,na ablenderu vrati ga u krajni položaj auto i onda upli auto i vidi ako svetli imaš uključena dnavna svetla ,ako ne onda neka ti majstor to uključe par minuta posla,s kompijuterom.
 

matia03

New member
Probao, ali ništa se ne dešava. Danas sam primjetio da je po sunčanom vremenu upalio svjetla, pa ugasio nakon deset minuta. Ušao sam u jednu garažu i onda je uaplio svjetla, ali odmah i ugasio nakon cca 10 sekundi.

Ma nena veze, nije mi problem sam paliti...ali guzica se počela navikavati na c5 :)

Podmazao sam sajlu kod papučice gasa, tak oda sam i taj problem eliminirao, sada je puno bolje.
 

Mrèela

New member
Probao, ali ništa se ne dešava. Danas sam primjetio da je po sunčanom vremenu upalio svjetla, pa ugasio nakon deset minuta. Ušao sam u jednu garažu i onda je uaplio svjetla, ali odmah i ugasio nakon cca 10 sekundi.

Ma nena veze, nije mi problem sam paliti...ali guzica se počela navikavati na c5 :)

Podmazao sam sajlu kod papučice gasa, tak oda sam i taj problem eliminirao, sada je puno bolje.
To nije dobro ,svetla moraš popraviti,a onda i neka ti uključe dnevna.Moraš majstoru!:cool:

To nije dobro ,svetla moraš popraviti,a onda i neka ti uključe dnevna.Moraš majstoru!:cool:
Setih se ,neka ti provere taj senzor koji pali automatski svetla,jer on raaguje kada pada jaka kiša i brisači brzo rade,a i na mrak,tada se pale sama svetla.
Neka ti pregledaju kompijuterom za dijagnostiku,jer to ne radi kako treba kod tebe.I neka ti uključe dnevna svetla,a i objasniće ti kako da rukuješ sa svetlima. Probaj obrisati taj senzor,pa vidi jel 'se pale ili gase na 10 minuta.Senzor ti je iznad displejaprema šoferšajbni tačno na sredini,crne je boje .Mada ne verujem da je do toga,dijagnostika ili auto električar .
 

matia03

New member
Neću ni ići do električara radi toga, nije mi problem sam upaliti svjetla. To sam radio na starom toledu sam, jelte :) samo se guzica ulijenila :D

A brisači rade super, tj nemam zamjerki na automatski rad.
 

Mrèela

New member
Ja sam ti rekao za svetla da se automatski pale kada,pada jako kiša i pada mrak,to je tako podešeno,a i piše u uputstvu.Ti si rekao da ti se svetla sama pale i gase,a to nije normalno.
Samo sam se zabrinu za tebe,ako po noći isključi svetla , ti u jarak!:D
 

matia03

New member
Imam uputstva, ali evo, iskreno samo piše da auto ima tu opciju, niti kako se pali niti ništa drugo. Zato sam tu i pitao. Iskreno, nisam baš zadovoljan uputstvima, sve je nekako objašnjeno bezveze.

Ali mi smo se krivo shvatili, kad ručno upalim svjetla, onda svjetle skroz dok ih sam ne ugasim, samo kada su mi svjetla ugašena ( 0 ), onda auto nekad ih upali, pa ugasi, pa je vjerojatno senzor prdnuo, pa ne raspoznaje dobro.


Ali kad sam već počeo sa uputstvima da odmah pitam kako funkcioniraju neke stvari potšo tamo nije nigdje objašnjeno.

Hydroactive? Pretopstavljam da je moj 3+ pošto ima sport tipku. Gledao sam video na youtubu i skužio sam više manje, ali nigdje ne piše što sport radi. koliko sam skužio "zateže" ovjes.
Kada ga upalim, dali mi treba na boardu c. pisati da sam upalio? Jer kad stisnem sport, samo mi tipka svjetli. Ali ništa ne primjećujem iskreno.

Naravno u uputstvima piše da imam tipku sport, i to je to više manje.


Druga stvar, onaj check control na boardu? Dal njega isto uključujem i kako. Ili on trenutno sve provjerava, pa mi izbaci ako ima grešku kakvu?
Probah sve stiskati kad sam na toj opciji, ali isto ništa.

Evo raspisao sam se, pa sam zahvalan na svakom odgovoru :)
 

Vedran

New member
Sport ne svijetli na instrument tabli, samo na gumbicu, tako da je to u redu. Na instrument tabli svijetli s kod automatika kad je u tom programu. Inace, osim ovjesa, sport otvrdne i volan i auto je stvarno drukciji za vozit, iako ja to bas rijeeeeetko koristim jer mi nekak c5 u ideji nije za to i bas mu pase gnjecavi i labavi volan:grin:
Check control se odabere na rucici brisaca i potvrdi pritiskom ok ( mislim da je dugo drzanje istog gumba) i onda pokaze eventualne greske
 

R C5

New member
...ak se dobro sjećam nekakvih te(k)stova u modu sport se isključuje treća kugla odnosno dvije od ukupno šest, navodno on i u auto modu prati kaj ti radiš s gasom, volanom, kočnicama, silama u zavoju... pa po potrebi regulira kao da si u sportu. Nisam to baš primjetio, pa kad želim barem koliko toliko znat di sam, prebacim na sport ;-)
 
Na vrh