Problem: Skaču okretaji?

sax

New member
Nedavno promijenio motoric lera i bilo sve ok,radio ko sat
kad iskopcam motoric opet skacu
u cemu je problem,sta jos moze bit?
MAP kad iskopcam auto se ugasi sto bi trebalo bit ok
 

Dalibor

Dado Tornado
to je česta pojava na 1.4 motorima tog doba.
moja neka teorija je kako tada centralna računala nisu bila u visini zadatka ili s vremenom pošandrcaju, dok je moguće i kako injektor s vremenom više ne radi kako bi trebao.

kada mi se to događalo nisam išao da bi to popravljao nego sam stavio zadnji najjeftiniji protočni lonac i srednji neki neobičan s nekog forda, i dobio sam super zvuk i na leru, posebno kada bi motor počeo dizat okretaje.
na tehničkom me uvijek pustio.
treba iz svega izvuč neš pozitivno :D s vremenom počne falit takav rad motora.

ako baš želiš to složiti, probaj reprogramirat ili prelemit centralno računalo, a postoji i opcija komplet zamjene.
ili staviti drugu diznu/injektor. ali ni to ne garantira kako će se stvar riješiti.

a možda sam fulao ceo futbal, ne znam kakva je točno kod tebe situacija.
 

zgodny

New member
imam klimu
Ako ti se okretaji setaju +/-300 rpm jednako sa i bez ukljucene klime, ocito nije do prekidaca klime (gasi/pali klimu u raznim rezimima rada motora)...

Kreni onda od najjeftinijih dijelova za provjeriti;
izmjeri otpore namotaja na bobinama (morali bi biti identicni),
provjeri stanje svjecica (najbolje nove),
kablova svjecica (pocistiti eventualnu oksidaciju),
stanje lambda sonde (ak si preso 50kkm moguce da je postala troma),

(motoric lera si stavio novi, ako sam dobro shvatio pa to ne spominjem)

p.s. jos mi pada na pamet da ti mozda na grani (plasticna je zar ne?) ne vuce zrak negdje, to se tesko nadje ako je mali sprung, ali ces onda imati viska kisika na ekotestu (pod uvjetom da je ispuh zdrav)..
 

Dalibor

Dado Tornado
neki od provjera koje se mogu napraviti na 1.4:
1. tlak goriva
oko 2.5bara
2. injektori
16ohma otpor, dok se napajanje injektora provjerava s lampicom
3. senzor temp. motora
kada je motor hladan trebao bi biti oko 2,5kiloohma, ako je motor vruć oko 80°C je oko 300-400ohma, znači radi se o NTC otporniku
4. onaj što mjeri poziciju radilice (ili kako se to ono zove :confused:)
između desnog i srednjeg oko 350ohma, ako spojiš lijevi s nekim tada instrument pokaže: :eek:
5. lambada sonda
kada više od minute držiš na više od 2000okr./min i spojiš se na lambu, trebao bi imati izmjenjivi napon od 0.1-1V...

ima još stvari koje se mogu provjeriti, recimo oko računala, ali kompliciranije su i ne znam ovako dok nebi vidio gdje je što.
imaš i onaj neki ventil za povrat para goriva u rezervoar, ali gdje je i kako izvršiti provjeru ne znam.
 

incipius

New member
meni na saxu 1.0 isto skaču obrtaji, dok vozim pa maknem nogu s gasa onda mi zna trokirat, pa stisnem kuplung pa skaču po 300 obrta...nekad mi u vožnji zna (npr. vozim cestom u petoj brzini 80/km) najednom padnu obrtaji i počne trokirat...otpustim gas pa stisnem gas natrag i sve je ok....dali je kriva za to lambda sonda?
 

Dalibor

Dado Tornado
saxo 1.0 ima bosch monopoint ubrizgavanje goriva kojem je poznata boljka potenciometar položaja leptira.

ne može se samo zamjeniti nego se mjenja ono kučište (na koje se spajaju crijeva goriva) u kojem se još nalazi i leptir, senzor....

ja ti imam dijelova za 1.0, pošalji poruku ako će ti nešto trebati...
 

Mrèela

New member
meni na saxu 1.0 isto skaču obrtaji, dok vozim pa maknem nogu s gasa onda mi zna trokirat, pa stisnem kuplung pa skaču po 300 obrta...nekad mi u vožnji zna (npr. vozim cestom u petoj brzini 80/km) najednom padnu obrtaji i počne trokirat...otpustim gas pa stisnem gas natrag i sve je ok....dali je kriva za to lambda sonda?
Evo ovde možda ima nešto za tebe: http://www.francuskiautomobili.com/t9-senzori-u-motornim-vozilima#27224

saxo 1.0 ima bosch monopoint ubrizgavanje goriva kojem je poznata boljka potenciometar položaja leptira.

ne može se samo zamjeniti nego se mjenja ono kučište (na koje se spajaju crijeva goriva) u kojem se još nalazi i leptir, senzor....

ja ti imam dijelova za 1.0, pošalji poruku ako će ti nešto trebati...
Ide li tu neki vakum na taj karburator,on može praviti probleme,brat je imao na Fijesti 1,1 takav problem i slučajno sam otkrio kavar ,a bilo to crevo od vakuma.
 

incipius

New member
saxo 1.0 ima bosch monopoint ubrizgavanje goriva kojem je poznata boljka potenciometar položaja leptira.

ne može se samo zamjeniti nego se mjenja ono kučište (na koje se spajaju crijeva goriva) u kojem se još nalazi i leptir, senzor....

ja ti imam dijelova za 1.0, pošalji poruku ako će ti nešto trebati...
okej...hvala na savjetu...budem dal to ispitati,pa ako ću trebati mjenjati...čujemo se...:)

Ide li tu neki vakum na taj karburator,on može praviti probleme,brat je imao na Fijesti 1,1 takav problem i slučajno sam otkrio kavar ,a bilo to crevo od vakuma.
Pogledal budem i crijeva okolo...možda ona zezaju...
 

Dalibor

Dado Tornado
pogledaj tanko crijevo koje ide od onog plastičnog velikog dijela iznad ubrizgavanja i filtera goriva pa do usisne grane, nalazi se lijevo od onog kratkog debljeg crijeva kroz koje idu plinovi iz glave motora...
zna biti razlohano na toj plastici gdje se spaja to tanko crijevo
 
Na vrh