Problem sa trokiranjem i gašenjem u vožnji..

SPS

New member
dobar dan, koliko je dobar.
imam c8 2.2 hdi. probelm koji se počeo pokazivati unatrag 1,5 dana. u toku vožnje počne trokirati te kada se stisne kvačilo auto se ugasi. prilikom paljenja isti vergla normalno ali bez znakova da će upaliti. Nakon cca 20-ak minuta auto normalno upali. Sve radi normalno 15-ak dana i onda identična stvar. opet sve radi 10-ak dana i danas identična stvar. Bio svaki put kod mehaničara i ovaj ga spajao na komp međutim ne baca nikkakve greške a niti u pregledu povijesti grešaka nema ništa evidentirano. danas opet ista stvar.:mad:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èini mi se da imaš problem sa pritiskom goriva... I promijeni mehaničara.

Kolega Automatic trenutno ima taj motor, možda ti on više pomogne.
 

SPS

New member
a nemam pojma. evo danas već treći put. posudio sam ga bratiću na put i sad već treći put staje.

jedan mi govori da je otišao senzor na radilici ali mi nije jasno zašto ga komp ne očitava kao povijest greške

ti si iz opatije? meni je mehaničar sa Matulja
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Probaj u Citropolisu, Pulac 35a, hvale ga dosta... mada osobno nisam tamo bio. Mislim da bi pošten mehaničar to brzo morao riješit.
Senzor radilice isto odgovara simptomima, možda bi ga bilo dovoljno očistit. Ali mislim da bi za njega moralo javit grešku...
 
  • Sviđa mi se
Reactions: SPS

Automatic

New member
Senzor radilice bi morao bit prikazan na dijagnostici isto tako i EGR,jer tebi auto krepa znači bilo koji el.sklop koji je uzročio da auto crkne biti će zapamćen.Jedino senzor protoka zraka može bit neispravan a da auto ide i senzor pritiska goriva koji mogu bit neispravni tj .raditi ali krivo_Ovakav kvar većinom hoće napravit senzor radilice ili bregaste pa kad se ohladi auto zapali ali to se ponovi već drugi dan a ne za deset dana.Možda zeza kontakt na senzoru protoka goriva ili ti on stvara probleme.Pogledaj one vakume na klapnama na usisu i opčenito si prekontroliraj te vakume jer su moj auto bacali u safe mode ,a sad već mjesec dana radi bez greške.Èudno mi to trzanje ,može biti da se nabralo špene na senzor radilice pa ne očita ali i to bi komp morao vidjeti.Što se tiće tvog kvara auto ide ali kad stisneš kuplung krepa,znači počinju se gasiti cilindri pa najvjerojatnije radi na tri pa na dva i onda crkne (to bi objašnjavalo nestanak goriva na diznama),znači od pumpe u rezervaru koja može gubiti kontakt do senzora pritiska goriva.Èudno mi da dijagnostika ne pokaže prekid nekog dijela.Nažalost to trzanje može bit zbog puno stvari ali one najvažnije sam ti naveo.Probaj po redu kontakte tih dijelova da negdje ne gubi kontakt.Kad krepa kreni redom ako znaš gdje se nalazi koji sensor pa si prodrmaj,lakše je nači kvar kad auto crkne nego sad kad je isparavan
 
  • Sviđa mi se
Reactions: SPS

SPS

New member
Hvala na pomoći. Prenest ću ove inf mehaničaru, ali sinoć me zvao i upravo mi je spominjao senzor protoka zraka ali i kutiju sa osiguračima zajedno sa nekakvim sklopom. javim ako šta otkrijem
 

Automatic

New member
Neka provjeri i regulator pritiska nalazi se na istoj cijevi gdje i senzor pritiska goriva.KOd senzora hoće biti problem da kad daš kontakt javlja informaciju da je veliki pritisak pa auto neće upaliti ,a kod regulatora da propusti pritisak koji mora bit jako visok pa to izmotava komp i auto ne želi upaliti
 

SPS

New member
pozz ekipi. zaboravio sam javiti ali kvar sa uspjehom riješen. kutija sa osiguračima stavljena nova, i voziii. dalje bez problema.
 
Na vrh