Problem sa ručnom

malomorg3n

New member
Pozdrav svima
Evo i mene nazad,normalno da sam se vratio kad imam problem, ali zar to nije tako u životu.....:whistling:
Neko vrijeme primjetio sam da mi je ručna "labavija" i dao sam auto kod mehaničara da mi sredi...normalno da nije.....malo WD-a, 300 kn i to je to .Problem je bio u tome da se polugica ručne nije skroz vraćala(desna), i pomalo mi izjedala disk i pločice, dok mi se nije upalio "STOP" i breaking system failure i dok nisam otkrio da je disk napukao.....e sad, da li netko ima ideju gdje je najisplativije kupiti dijelove. I kako riješiti problem te polugice koja se zagljavljuje, da li mijenjati cijela kliješta ili se to može rastaviti i promijeniti samo dio?
Unaprijed hvala
Auto je C5 II, 2.0 HDI,godište 2005, XXXXXXXXX76611086
 
Posljednje uređivanje:

mali

New member
Zapekla se ručna kočnica

Na C5, 2.0 HDi, iz 2002. godine, zapekla se ručna kočnica na lijevom kotaču. Što mi je činiti?
 

topolino

Member
Re: Zapekla se ručna kočnica

vjerovatno ti se sajla zapekla u vodilici,ako nisi vičan tom poslu bolje idi u servis jer je vodilicu dost :cenzura::cenzura::cenzura:eno promijeniti,nije komplicirano ali je zavučeno.
 

Profiler07

Well-known member
isti sam problem imao ljetos i mislio sam da je do klijesta medjutim ispostavilo se da su crijeva od sajle bila problem odnosno i sajla jer nije vracala kociona klijesta kad pustis rucnu!u servisu sam radio i bilo je 180€ sajla sa vodilicama i ruke naravno
 

AX-ja

èudo jedno
Re: Zapekla se ručna kočnica

Na C5, 2.0 HDi, iz 2002. godine, zapekla se ručna kočnica na lijevom kotaču. Što mi je činiti?
treba skinuti sajlu s celjusti,razraditi celjust (mehanizam od rucne koji blokira pa ne vraca ) i promjeniti sajlu koja je 90% uzrok toga..

skini dole i pogledaj..
 

Profiler07

Well-known member
sajla je 100% problem odnosno oni kanali kroz koje ona prolazi...ishaba se ona guma na zavrsetcima pa onda sajla propada i tako ne vraca celjust
 

Konrad

New member
imas buzir na sajli koji se nemoze mijenjati a imas i metalne vodilice koje vode sajle kroz karoseriju u kabinu...prvi put ih je malo zeznuto zamijenit ali drugi put kad skuzis di je sta vec ide lagano...

Koliko su sajle i vodilice?
jedna vodilica je 200 kuna
jedna sajla je 330 kuna
tj sve skupa sajle i vodilice cca 1000 kuna

 

mridikul

New member
Evo da se i ja javim sa problemom s ručnom.
Vraćam se danas iz Slovenije, kad ono nešto mi velika potrošnja , stanem na benzinsku izađem iz auta, nešto smrdi. Malo se prošećem oko auta i vidim lagano se dimi s prednjeg desnog kotača. Naime očito sajla zapela jer se nije otkočila čeljust, a ručna uredno spuštena. Otkopčah sajlu s čeljusti, lupio čekićem polugicu da se otkoči i sretno stigao u Zagreb. Posljedice ću sutra proučavat, al nešto mi govori da sam poprilično spalio pločice... :whistling:
 

mridikul

New member
I zaboravih napisat C5 I, 2.0hdi, 2002.god

Kolika je potrošnja sa zategnutom ručnom? ;)
Pa na 90-100 je 15 litara, među ubrzanja ono druga, treća, četvrta sve uredno preko 20 litara :angel:

p.s. vidim skup sport zamjena vodilica i sajli, se mogu dijelovi di drugdje nabavit ili samo u ovlaštenom?
 

Profiler07

Well-known member
samo ne uzimati polovne dijelove!ja sam se zezno jer sam prije godinu dana dao na polovne sajle i vodilice 70€ i kroz godinu mi se pokvarilo i onda uradio u ovlastenom servisu
 

malomorg3n

New member
Pozdrav svima
Nešto sam bio u poslu pa i nisam imao nešto vremena....pa da se vratim na moju ručnu....
promjenio sam diskove,pakne, komplet gumica u klještima..ali opet nakon nekog vremena vratio se isti problem...mnogi od vas krive sajlu, ali kad otpustim sajlu(skinem je sa klještiju) i dalje je klip zablokiran, moram onu ručicu za koju se kači sajla dobro pomicati naprijed nazad dok se ne odglavi
 

Profiler07

Well-known member
sajla i vodilica se mijenjaju zajedno i treba uvijek nove uzimati!klijesta ako blokiraju u 99% slucajeva je doslo do istrosenosti sajle na vodilici i onda prilikom spustanja rucne sajla se samo olabavi ali ne vrati kociona klijesta
 

Lakii

Well-known member
Pozdrav svima
Nešto sam bio u poslu pa i nisam imao nešto vremena....pa da se vratim na moju ručnu....
promjenio sam diskove,pakne, komplet gumica u klještima..ali opet nakon nekog vremena vratio se isti problem...mnogi od vas krive sajlu, ali kad otpustim sajlu(skinem je sa klještiju) i dalje je klip zablokiran, moram onu ručicu za koju se kači sajla dobro pomicati naprijed nazad dok se ne odglavi
Ako je ovako, tebi je zaglavio mehanizam rucne kocnice u klijestima.
Ako je konstrukcija ista kao i na prijasnjim modelima, unutra su celicne tanjuraste opruge i osovinica koje mogu oksidirati.
Probaj naspricati odvijac (ne WD jer je preslab) na mjesto gdje osovinica poluge rucne ulazi u tijelo kocice i probaj razraditi polugu rucne.
Iako, to je mozda samo privremeno rjesenje jer je ocito brtvica koja sprjecava da voda ne prolazi pored poluge otisla.

Ako ti ne pomogne, trebalo bi rastaviti klijesta ali ne se ne moze napraviti kao na starijim modelima na kojima je ta poluga bila zasticena velikom gumenom brtvom. Tebi ulazi direktno u kuciste tako da bi morao uci s "prednje strane", znaci izvaditi kocioni cilindar. Neznam koliko se to isplati i dali je moguce nabaviti brtvu cilindra i onu brtvicu na osovinici. Mozda je lakse negdje nabaviti nova (polovna) klijesta...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh