Problem sa rashladnom tekućinom

mrki77

New member
Pozdrav svima. vapim za savjetom, pomagajte.
ukratko: prije par mjeseci naglo auto pocelo gubiti rashladnu tekucinu. pratili ispitivali i na kraju skontali da izbacuje na cep. Opipali crijeva i skontali da nabija pritisak. neki "nazovi" majstor nesto prespajo uzeo mi bezveze 75 km i nista. kod drugog majstora skinemo glavu motora zamjenimo dihtung ispitamo vratimo sve kako treba i nenabija pritisak ali i dalje pomalo gubi tecnost. doduse kad odvrnem cep dok je auto hladan izbaci malo vode. ali malo pomalo i moram dosipati. e neki su mi govorili o dva stepena zavrtanja cepa. ja zavrnem do kraja. ako ima neko slicnih iskustava pomozite . hvala
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: problem sa rashladnom tekucinom

ne znam hoće li ti pomoći ali ako slini na čep, može biti i do čepa.
čepovi kilera su stvari koje imaju svoje karakteristike, odnosno moraju držati do određenih pritisaka, npr. do 1,5 bar, i onda ako je čep pri kraju moguće da probija na čepu.
 

Lakii

Well-known member
Ako su crijeva sva ispravna, auto ti moze gubiti tekucinu na samom kileru, malom kileru i ekspanzionoj posudi.
Naravno, uz uvijet da ne probija na brtvi glave...

Nego, do koje razine ti sipas tekucinu u posudu? Do vrha posude ili do one oznake na posudi?
 

Mrèela

New member
Ako su crijeva sva ispravna, auto ti moze gubiti tekucinu na samom kileru, malom kileru i ekspanzionoj posudi.
Naravno, uz uvijet da ne probija na brtvi glave...

Nego, do koje razine ti sipas tekucinu u posudu? Do vrha posude ili do one oznake na posudi?
Laki, možda čovek puni posudu do čepa?
Ovo sve stoji što si ti naveo.:hm:

Pozdrav svima. vapim za savjetom, pomagajte.
ukratko: prije par mjeseci naglo auto pocelo gubiti rashladnu tekucinu. pratili ispitivali i na kraju skontali da izbacuje na cep. Opipali crijeva i skontali da nabija pritisak. neki "nazovi" majstor nesto prespajo uzeo mi bezveze 75 km i nista. kod drugog majstora skinemo glavu motora zamjenimo dihtung ispitamo vratimo sve kako treba i nenabija pritisak ali i dalje pomalo gubi tecnost. doduse kad odvrnem cep dok je auto hladan izbaci malo vode. ali malo pomalo i moram dosipati. e neki su mi govorili o dva stepena zavrtanja cepa. ja zavrnem do kraja. ako ima neko slicnih iskustava pomozite . hvala
Šta je on tu mogao da prespoji?
A,za pare te dobro odro! Idi kod njega neka to dovede u ispravno stanje ili da vrati pare!!!
Druž,kakav je taj što je menjao dihtung glave,pa on bi isto trebao da sve to reši-rešio:confused:
 
Na vrh