C5 Problem sa podizanjem posle pranja motora

Mrèela

New member
on mene upozorava na ulje u motoru,jamislim da je to zbog polozaja motora u kojem se nalazi jer je sad skroz naget,
Stavi auto u ravan položaj i proveri sa šipkom stanje ulju,ne nije normalno da ako je auto nagnut da pali lampicu ulja.Znači auto na ravan položaj sačekaj 15 minuta dase slegne ulje u katater i onda izmeri.Ovako može biti i uljna pumpa ili senzor .
 

dares

New member
Stavi auto u ravan položaj i proveri sa šipkom stanje ulju,ne nije normalno da ako je auto nagnut da pali lampicu ulja.Znači auto na ravan položaj sačekaj 15 minuta dase slegne ulje u katater i onda izmeri.Ovako može biti i uljna pumpa ili senzor .
evo ovako,zadnji kraj sam podigao auto dizalicom i onda malo sacekao i izmjerio sipkom nivo ulja,nivo ulja je dobar.
Nije mi palio lampicu ulja nego na displeju pise TOP UP ENGINE OIL cini mi se tako
 

dares

New member
Dopuniti motorno ulje.
Kad mu izravnam prednji i zadnji kraj onda nivo ulja bude normalan,da li ipak treba dosuti da li je opasno voziti.Jer ako bih dosuo ulje na normalu dok je zadnji kraj spusten onda kad se izravna ulje bi bilo daleko preko maximuma.
 

dares

New member
pretpostavljam da bi lexia trebala pokazati u cemu je problem,ako je do korektora onda sigurno mora pokazati.

Moze li biti da je u prednji korektor dospjela voda(jer je bila pod pritiskom) pa da je on poslao pogresnu informaciju i onda sve zaglupilo.I prednji ostao dignut a zadnj legao.Ima li korektor mogucnost otvaranja da se eventualno ocisti ili osusi.

Onda je dobro,ne treba dosipati ulja.
a dok je onako nagnut i dok mu biljezi nizak nivo ulja da li uljna pumpa moze uredno da podmazuje?
 

Mrèela

New member
Moze li biti da je u prednji korektor dospjela voda
Možda je mlaz vode pomerio tu polugu ,o kojoj je bilo priče. A za ulje ,predpostavljam da tako ne bi trebao da voziš. Možda se javi neko ko to dobro poznaje.

Možda ti iskočila štangica sa korektora visine ,ili došla voda u kontakt,korektor ili senzor ti je prikopčan na tarzionku.Naziv ti je za istu stvar.
Ovo što automatik navodi je vrlo moguće.Jbg ja stvarno ne znam,pročitao sam opet prvi post i kažeš:Danas sam oprao motor i sve je radilo normalno da bih nakon sat vremena podigao auto na 2 stepen visine (40km/h) i kad sam ga spustio skroz na najnizi nivo,spustio se samo zadnji kraj a prednji ostao na visini 2.
Pumpu uopste ne cujem.
Kad upalim auto on mi na displeju izbaci sliku auta i strelicu,kao da je u normalnom modu visine.Medjutim,kad pokusam da ga dignem ili spustim samo mi pokaze na displeju auto prekrizen. --- E sada, jedino automatikova teorija je realna ili taj prekidač kod menjača,mada ne vidim razlog jer bi on radio ili ne.
 

dares

New member
Možda je mlaz vode pomerio tu polugu ,o kojoj je bilo priče. A za ulje ,predpostavljam da tako ne bi trebao da voziš. Možda se javi neko ko to dobro poznaje.



Ovo što automatik navodi je vrlo moguće.Jbg ja stvarno ne znam,pročitao sam opet prvi post i kažeš:Danas sam oprao motor i sve je radilo normalno da bih nakon sat vremena podigao auto na 2 stepen visine (40km/h) i kad sam ga spustio skroz na najnizi nivo,spustio se samo zadnji kraj a prednji ostao na visini 2.
Pumpu uopste ne cujem.
Kad upalim auto on mi na displeju izbaci sliku auta i strelicu,kao da je u normalnom modu visine.Medjutim,kad pokusam da ga dignem ili spustim samo mi pokaze na displeju auto prekrizen. --- E sada, jedino automatikova teorija je realna ili taj prekidač kod menjača,mada ne vidim razlog jer bi on radio ili ne.
Da se nadodam na prvi post da bude sto jasnije,zadnji kraj nije sisao na normalnu visinu za voznju vec na onu najnizu gdje nema pritiska nikako.A kad ga upalim na displeju pokaze auto i strelicu (kao da je cio auto u normalnoj visini)

i jos jedno usputno pitanje za vas,prijatelji.
kad vec budem u radionici i na dizalici,da usput provjerim i ulje u mjenjacu.Gdje ima pokazivac nivoa ulja,prosli put sam gledao,ali nisam uspjeo nigdje skuziti onaj saraf ili neku foru.
 

Mrèela

New member
.Gdje ima pokazivac nivoa ulja,prosli put sam gledao,ali nisam uspjeo nigdje skuziti onaj saraf ili neku foru.
Ja mislim da ko tebe ima šaraf na bočnoj je strani ,desno prema motoru,poloosovini u tom nivou ,odvrneš ga i pogledaš,ako nema dosipa se dok ne počne izlazit van. Evo menjač :
 

dares

New member
Ja mislim da ko tebe ima šaraf na bočnoj je strani ,desno prema motoru,poloosovini u tom nivou ,odvrneš ga i pogledaš,ako nema dosipa se dok ne počne izlazit van.
sa prednje strane ili sa zadnje,kako izgleda,je li pristupacan?
 

dares

New member
Pozdrav svima,problem je rijesen.Zamjenjena je pumpa hidraulike sa pripadajucom elektronikom.Voda je dospjela u elektroniku i tu je nesto stradalo.Pokusano je susenje ciscenje ali bezuspjesno.I na kraju je zamjenjen kompletan sklop.
Hvala vam svima na podrsci,na savjetima.Mnogo hvala forumasima:
AUTOMATIC,MRCELA,AX-ja....
 

dares

New member
Nasao sam vise pumpi,raspon cijena je bio od 100-200 eura.
Ja sam svoju platio 150 eura jer je covjek koji je prodaje bio u tom gradu gdje je i servis,tako da je on i odnio njima i oni postavili,u slucaju ne odgovaranja dijela on bi otisao po njega i nikom nista.Tako da je to u kkonacnici tu negdje jer nisam morao ganjati brze poste.
 
Na vrh