misa
Active member
Danas sam zamenio pumpu za gorivo(nova),filter goriva i regulator pritiska na rail-u jer je pustao gorivo na liniji za vakum.
Auto nece da upali na benzinu ni hladan ni vruc.Ako ga upalim na plin i prebacim na benzin radi normalno i ide normalno,ali ako ga ugasim na benzinu i pokusam ponovo da upalim na benzinu...nece.
Na plinu upali na pola kljuca i kad prebacim na benzin sve je ok.
Inace auto ima klasican venturi plinski uredjaj.
Senzor temperature rashladne tecnosti za racunar ili nesto drugo?
Samo da podsetim da auto ima poseban senzor temperature rashladne tecnosti za kazaljku na instrument tabli(plavi),poseban senzor temperature za motorni racunar(zeleni) i poseban za klimu(braon)...ukupno 3 komada.
Treba jos da promenim creva za gorivo jer pusta ispod auta bas pored svelera.Na crevu ima jedna mala tackica kao da je najtanjom iglom bocnuto i tu pusta.
Znaci ili senzor temperature ili injektori...ali da su injektori ne bi radio ni posle prebacivanja sa plina na benzin.
Auto nece da upali na benzinu ni hladan ni vruc.Ako ga upalim na plin i prebacim na benzin radi normalno i ide normalno,ali ako ga ugasim na benzinu i pokusam ponovo da upalim na benzinu...nece.
Na plinu upali na pola kljuca i kad prebacim na benzin sve je ok.
Inace auto ima klasican venturi plinski uredjaj.
Senzor temperature rashladne tecnosti za racunar ili nesto drugo?
Samo da podsetim da auto ima poseban senzor temperature rashladne tecnosti za kazaljku na instrument tabli(plavi),poseban senzor temperature za motorni racunar(zeleni) i poseban za klimu(braon)...ukupno 3 komada.
Treba jos da promenim creva za gorivo jer pusta ispod auta bas pored svelera.Na crevu ima jedna mala tackica kao da je najtanjom iglom bocnuto i tu pusta.
Znaci ili senzor temperature ili injektori...ali da su injektori ne bi radio ni posle prebacivanja sa plina na benzin.