Problem s naponom: kućište PGA 6500JE

Darac

New member
Da li je netko možda imao do sada problem s ovim?

O čemu se radi: prije par tjedana, kada je malo zahladilo, otključam auto preko daljinskog ključa. Auto se otključa, ali retrovizori ostanu sklopljeni. Pokušam dati kontakt i jave mi se upozorenja da je problem s naponom i auto ne želi upaliti. Frend koji je mehaničar je malo pogledao da li ima problema kod akumulatora i nakon malo čačkanja, pri novom davanju kontakta, retrovizori se otvore i upalim auto.
Èim sam došao na servis, lik na šalteru, prije nego je uopće pogledao auto, pita me da li su mi se retrovizori otvorili kod otključavanja i kad sam rekao da nisu kaže da zna o čemu se radi, da je čest problem, da treba promijeniti kućište PGA i to košta ukupno 1860 kn. S obzirom da sam išao na put, a oni dio nemaju, nego ga moraju naručiti, rekao sam da ću se javiti po povratku s puta. Kaže on da ako se problem opet pojavi da lagano šakom tupnem :)wtf:) po kućištu (na zaokruženi dio na slici).
U međuvremenu auto normalno pali i problem se više nije pojavljivao. Jer je vrijeme opet bilo toplo.
Kako su noći malo zahladile, ponekad ujutro opet bude isti problem. S obzirom da se dešava isključivo kod niže temperature (ispod nekih 15-ak stupnjeva) očito se ne radi o tome da je nešto potrgano, nego vjerojatno vlaga stvara problem kod nekog kontakta.
S obzirom da u Citroenu prema standardima ne traže kvar na tom dijelu nego ga se mora automatski kompletno zamijeniti zanima me da li je netko već imao taj problem?
Malo mi je debilno lupkati po relativno novom autu, ali ako moram mijenjati ionako cijeli dio onda mi se ne daje 2000 kn dok lupkanje funkcionira, barem dok full ne padnu temperature. :grin:

 

La Marche

Iskreni optimist
Isti problem (šteta što nisi napisao točno kakva poruka piše) imao sam dok je auto bio nov i zamijenjeno je u garanciji isti dan.
Nikad se više nije ništa slično ponovilo nakon promjene, a to je već pune tri godine.
A nakon te promjene se prestala pojavljivati i ona nekad spominjana poruka da provjeriš kratko svjetlo (check deeped beam ili nešto slično).
Problem je taj što meni auto nije htio ni slučajno upaliti dok se to nije zamijenilo.
Istina, nisam znao da kuckanje pomaže kao na Ladi Nivi, pa se nisam u tome okušao.

Možda bolje da riskiraš tih 2000 i promijeniš, da ne bi otkazala metoda popravka lupkanjem... kako to već ide... baš kad ti auto najviše treba?
 

Darac

New member
Radi se očito o nekakvom gubitku kontakta. Pretpostavljam da im nije po standardima da se mora promijeniti cjeli dio, lemilica u rukama pravog električara bi rješila problem u roku par minuta. Ali jbg danas proizvođači u ovoj klasi vozila žive od dijelova, a ne prodaje auta.
Inače, poruke su bile različite svaki put kad bi ponovno dao kontakt. Pisalo bi ili "Battery charge fault" ili "Eletrical circuit fault" ili "Engine fault"... Kao da ni on sam ne zna šta bi javio.
A i meni je "lada Niva koncept popravka" debilan i definitivno ću s dolaskom jeseni to morati rješiti. Za sada, s ovim visokim temperaturama, sve radi kako treba. ;)
 

Joka

New member
I meni je zamijenjeno u garanciji. Nisam imao nikakvih problema, nego je išao službeni dopis od Citroena da se dođe u servis na zamjenu, prije dvije godine.
 

Joka

New member
Mislim da bi ovlašteni servis trebao izaći u susret, jer kad unese šasiju u program može vidjeti da je vozilo od tog i tog datuma u kampanji za zamjenu tog dijela.
 

Damaj

Active member
Kao prvo servis s tim nema veze nego oni šalju upit za sve Citroen Hrvatska.Ako istekne jamstvo a potrebna je zamjena, eventualno će ti predložiti (CH ako ih to sam zatražiš) da podijelite troškove. Meni pod jamstvom nisu zamijenili nekakav ventil ulja kod senzora za ulje, a sada kada mi je počelo na tom mjestu kapati ulje saznao sam da su servisi masovno mijenjali te ventile pod jamstvom, što vlasnici vozila nisu niti znali. Uputio sam žalbu CH zbog toga jer mi to nije promijenjeno pod jamstvom. Prvo su mi tražili da skeniram servisnu knjižicu, pa kad sam to učinio pronašli su da nakon jamstvenog roka nemam pečat sa servisa već 2 godine ili 33000 km, što su oni protumačili kao da ga nisam servisirao auto u te dvije godine i naravno zbog toga ne mogu sudjelovati u troškovima zamijene toga ventila i ostalih dijelova koji se uz to mijenjaju (samo dijelovi 1800 kn). Dakle meni su napomenuli da bi oni samo sudjelovali u troškovima, a ne i besplatno promijenili.
 
Na vrh