Problem s klimom

dsotinac

New member
Slučaj je ovakav, imam klimu koja inače nije upalita cca 15. puta. znači trebala bi valjat. stvar je u tome što dugo godina nije paljena, no ove vručine su me natjerale da ju ipak iskoristim. i stisnem dugme od klime i ne desi se ništa, niti se upali, jer rečeno mi je da ako nema plina, ona ce radit ali nece hladit. savjeti?
 

Mrèela

New member
Prvo pogledaj osigurač,filter klime ako je prljav neće da hladi,tako je kod mene bilo.
Tu treba komplet servis da se odradi.
Ako je do osigurača ili možda samog prekidača,onda to popravi promeni filter dezinfikuj tunele i trebalo bi da radi.
 

dadichi

New member
Kompresor klime se ne uključuje

Na mom Saxu sam primjetio da kad uključim klimu elektromagnet ne ukupla remenicu kompresora t.j. kompresor ostaje isključen.

Zanima me koji su uvjeti koji bi uzrokovali neuključivanje (neukuplavanje) kompresora?

Prekidač svjetli, pa je valjda ispravan, ventilacija je uključena (što bi isto bio jedan od uvjeta)...

Ako je plinski sustav klime prazan, jel ima kakva zaštita od uključivanja kompresora ili vrti bez obzira što je sutav prazan? (meni logično bi bilo da vrti i ako nema plina :thinking: )

Što još može biti od jednostavnijih greški koje se mogu lako provjeriti?

EDIT---------------------------------

[ame]https://youtu.be/B3CH6DbpRmM?t=150[/ame]

Jel netko zna gdje je na Saxu ova tlačna sklopka (pressure switch) iz ovog YT videa?

EDIT 2----------------------------

Na žičanom konektoru koji ulazi u kompresor (ja očekujem da je signal/napon koji ukuplava remenicu klime) kada je upaljen auto i uključena klima...nema napona. (vjerujem da je onda srtujni problem?!)

Gdje je onda na Saxu relej za klimu?
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
Kad u sistemu ima premalo plina, komprrsor se ne pali, isto tako kad ima previše plina, a kamoli kad ga uopšte nema, to je moje iskustvo..
Treča stvar je da je otišao kompresor..
 

dadichi

New member
@Krky

Ako kompresor ima zaštitu od velikog ili malog tlaka plina, mora imati tlačnu sklopku na plinskom rashladnom sustavu, a ja je nigdje ne vidim (gledao sam i slike cjelog polovnog sustava kojeg ljudi prodaju preko oglasa).

Sad najviše sumnjam u "struju", jer ne dobivam napon na dolaznim klemama (jedine dvije žice koje izlaze iz kompresora). Vjerujem da je to napajanje elektroventila/zavojnice koja "ukuplava" remenicu....ali nisam siguran jel to tako radi.
Kada bi bio siguran, zadao bih direktno 12 V na taj konektor i vidio jel bude ukuplalo remenicu, ali čekam potvrdu nekoga tko sigurno zna kako radi sistem "ukuplavanja remenice" kompresora, kako ne bih nešto spržio :whistling:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Moj savjet ti je napravit redovni najobičniji servis klime, i tam ti budu rekli sve.. sad ti budu krenule akcije.. i ja moram, meni sve super radi, al idem svaku drugu godinu da mi zamjeni ulje i provrti plin, pa ako treba doda koji gram.. 150kn do 200kn se kreče..
 

dadichi

New member
@Krky
Mislim da si bio u pravu za osjetilo pritiska plina (Pressure switch) iako ga nigdje ne vidim...on mora negdje postojati jer se prodaje...nekoliko primjera;

https://www.rexbo.eu/hella/pressure-switch-air-conditioner-6zl351028081

[ame]http://www.amazon.co.uk/Pressure-Switch-Air-Conditioning-Citroen-SAXO/dp/B00PAVX9Z2[/ame]


Nema druge nego prvo napuniti sistem....nego, akcije su već krenule. Na jednoj stranici (da je ne reklamiram) nude u ZG od 160-200 kn (naslov je "Auto klima - servis, punjenje i izmjena ulja u sistemu za 159kn!"...nadam se da nema skrivenih troškova.
 

charllie

Active member
Jao,jao heroji vi koji neznate,klimu treba ponekad i zimi palit ak nije automatska da se kompresor ne zapece ,toliko i ja znam.:surprised:
 

dadichi

New member
Napunio sistem sa plinom i klima radi.
Znači, potvrđeno je kako prazan sistem ne dozvoljava uključivanje kompresora (ukuplavanje remenice kompresora)...kao što je rekao Krky.

Dodatni problem je u tome što mi je sistem bio "skroz" prazan, pa postoji velika mogućnost da se novi plin izgubi za neko vrijeme. (ne znam ništa o prošlosti sistema, jer sam vlasnik auta pola godine)
Plin u sebi ima neku (florescentnu) boju, koja bi se trebala vidjeti pod UV lampom (sa naočalama).
 
Na vrh