Pozdrav svima!
Novi sam tu i nisam uspio izguglat svoj problem. Probao sam i nekim ljudima objasniti što se događa, većina me nije shvatila što uopće želim reći.
Uglavnom, kada auto stoji 2 3 dana i krenem ga voziti - getriba se ponaša uredno. Specifičnije, kada pustim gas, okretaju padnu kao da je u leru, dok ponovo nedam gas kada se uredno dignu, auto normalno nastavi, itd. Sve skupa radi predivno i glatko.
Međutim, nakon par minuta vožnje, ispod 10 minuta, okretaji više ne padaju na puštanje gasa već brzina ostane aktivna, kao kod manualca ili u sport modeu (iako nije).
Šalta uredno, bez cukanja, sve je u savršenom redu ostalo, ali je uvijek brzina aktivna, koja god bila, nikada ne pusti okretaje više.
Zatim, kad stojim i pustim kočnicu, treba mu 2-3s da zapravo krene, kao da misli da je na uzbrdici i drži mi hill assist ili nešto, ne znam.
Guglao sam i našao da ovo kada padnu okretaji je zapravo kada okretni pretvarač (torque converter, nisam vješt s hrvatskim nazivima) "pusti". Jel to točno ili nije, ne znam, samo kažem što sam uspio pronaći.
Volio bih kad bi se nešto moglo napraviti da se ponaša cijelo vrijeme tako kao na početku kad je hladan, da getriba radi "opušteno", da padnu okretaji kad pustim gas, itd.
Hvala na čitanju i unaprijed na pomoći!
Novi sam tu i nisam uspio izguglat svoj problem. Probao sam i nekim ljudima objasniti što se događa, većina me nije shvatila što uopće želim reći.
Uglavnom, kada auto stoji 2 3 dana i krenem ga voziti - getriba se ponaša uredno. Specifičnije, kada pustim gas, okretaju padnu kao da je u leru, dok ponovo nedam gas kada se uredno dignu, auto normalno nastavi, itd. Sve skupa radi predivno i glatko.
Međutim, nakon par minuta vožnje, ispod 10 minuta, okretaji više ne padaju na puštanje gasa već brzina ostane aktivna, kao kod manualca ili u sport modeu (iako nije).
Šalta uredno, bez cukanja, sve je u savršenom redu ostalo, ali je uvijek brzina aktivna, koja god bila, nikada ne pusti okretaje više.
Zatim, kad stojim i pustim kočnicu, treba mu 2-3s da zapravo krene, kao da misli da je na uzbrdici i drži mi hill assist ili nešto, ne znam.
Guglao sam i našao da ovo kada padnu okretaji je zapravo kada okretni pretvarač (torque converter, nisam vješt s hrvatskim nazivima) "pusti". Jel to točno ili nije, ne znam, samo kažem što sam uspio pronaći.
Volio bih kad bi se nešto moglo napraviti da se ponaša cijelo vrijeme tako kao na početku kad je hladan, da getriba radi "opušteno", da padnu okretaji kad pustim gas, itd.
Hvala na čitanju i unaprijed na pomoći!