Pre svega....ono na vrhu poklopca motora gde pise FRAD....to NIKAKO ne treba da bude tu i to uopste nije za taj auto.Tu ti fali jedan deo.
Idemo dalje...
Nema ti komutator veze sa tim sto auto nece da vergla.Kad je komutator neispravan auto nece da upali i moze da vergla do beskonacnosti...tako da los komutator ne sprecava auto da vergla.
Pre ce da bude da brava zeza ili alnaser.
Jel auto ima automatski menjac ili manuelni?Ako je automatski onda je nesto drugo u pitanju.
Skini taj plavi ventil i probaj da dunes i uvuces vazduh kroz njega.Ako vazduh prolazi a on nije zakacen na konektor-neispravan je.
S druge strane...kad je zakacen i konektor i vakuum linija,otkaci crevo koje ide iz njega ali prema tanku(pre ovog crnog nepovratnog ventila).Ako nema vakuuma kad motor radi isto znaci da je crka

n mora biti otvoren kad auto radi i istog trenutka kad ugasis auto on mora da zatvori.
Treca solucija ti je da iscupas dzek sa njega i da iscupas vakuum liniju prema usisu i da je zatvoris da motor ne vuce fals vazduh i probaj onda kako pali.Ako je do njega trebalo bi da pali bez problema.
Daj sliku celog motornog prostora...ovo je samo jedna polovina.