Prljava rashladna tekućina

Dujo

New member
Super drago mi je..
Nema veze 2,3 puta i 5 promjeniti tekucinu ako si postigao sto si zelio..
Posto sam u dalmaciji,ljudi vecinom ovdje cijelo vrijeme voze samo na "vodi" (mada proslu zimu svi prijatelji su mi dosli e kako i koliko antifriza ulit jer sam rodom iz bih pa znaju da imam iskustva sa tim), imala mi zena i tempa pa i ona isto samo vodu uvijek livala,malo radi plina vodu gubilo na sastavima (servis odradio to "traljavo") pa im se nije isplatilo livat antifriz,isto me iznervirala prljava voda pa sam napravio kao receno (necu reci koliko sam ja puta ispustao vodu :D :D :D ) dok nisam postigao sto sam zelio..
Sada si miran minimalno 3g.ako sistem gdjegod nep(r)opusti...;)
 

Kotalini

Member
Kotalini da li je tvoj saxo slučajno 1,1i, i ako je koliko je molim te stalo rashladne tekučine u sistem ,tvorničko uputstvo navodi 5,7 lit
Da. saxo 1.1. u uputstvima pise 5,7. ja sam stavio 5 (2 l antifriza i 3 l destilirane) moglo je stati jos.ali dobio savjet da ne punim do cepa, pa se toga i drzim.
 

Kotalini

Member
to mi se čini prerijetko za zimu, za neki lagani http://tamarashafitness.files.wordpress.com/2011/11/minus.png
nakon izmjene, naravno ide i mjerenje..koje u ovom slucaju kaze da ta mjesavina drzi do -25..sto je i vise nego dovoljno za moje podrucje:)

TNX kotalini na infu,sad se mogu orijentirati koliko da kupim i spravim:palac-gore:
raspitaj se malo kod iskusnijih forumasa..meni je nekoliko ljudi reklo da kupim vec gotovu mjesavinu..natocis koliko stane pa si miran..nemoras se zafrkavat s omjerima. ja sam imao nekakvu zalihu koncentrata, pa sam sam isao mjesat..vidi sam sta ti je isplativije
 

Dujo

New member
Dobar si ti "misung" napravio..Sa tim se neboj niti u Liku otici i prenociti.. :D :D
Dalibore 100% antifriz 1L na 1L vode je -40,ako je dodao 2L friza i 3L vode znaci cca.-27
a omjer 1L friza na 2L vode je cca.-20.
Tako pise na dekleracijama 100% antifriza,prema tomu nema :confused: :D :D
 

DJM

New member
nakon izmjene, naravno ide i mjerenje..koje u ovom slucaju kaze da ta mjesavina drzi do -25..sto je i vise nego dovoljno za moje podrucje:)



raspitaj se malo kod iskusnijih forumasa..meni je nekoliko ljudi reklo da kupim vec gotovu mjesavinu..natocis koliko stane pa si miran..nemoras se zafrkavat s omjerima. ja sam imao nekakvu zalihu koncentrata, pa sam sam isao mjesat..vidi sam sta ti je isplativije
Naravno kemijanje za one koji ne znaju pravi omjer i ono kako to uraditi je loš put ka uštedi, ali ako lijevaš G12+ ili long life G12 koji može biti 5 godina ili 60TKM u sustavu a još ako poštivaš proceduru i miješaš 60% G12 i 40% destilirane onda se ne trebaš brinuti i najvažnije od svega to se treba izmješati prije ulivanja u hladnjak jer se kod citroena koji nema odzračni kružni tok to teško može izmješati i za dulje vremena. :)
 

DJM

New member
Da. saxo 1.1. u uputstvima pise 5,7. ja sam stavio 5 (2 l antifriza i 3 l destilirane) moglo je stati jos.ali dobio savjet da ne punim do cepa, pa se toga i drzim.
Ja sam danas cijedio 2 sata i komprimiranim zrakom ispuhao iz radijatora kabine i pored svega toga tačno sam uspio usuti 4,1 lit u saxo 1,1i TU1JP 44KW
 

Dujo

New member
Ja sam danas cijedio 2 sata i komprimiranim zrakom ispuhao iz radijatora kabine i pored svega toga tačno sam uspio usuti 4,1 lit u saxo 1,1i TU1JP 44KW
Jesi dobro zagrijao motor nakon sto si usuo "tekucinu",trebalo bi zagrijati na radnu temperaturu da otvori termostat. Bilo bi dobro i da duze radi ili provozat malo ali da ima radnu temperaturu na kojoj ce cesto termostat otovriti pa da to sve se dobro izmjesa/slegne te ozraciti sistem ako ima na hladnjaku,ulazu hladnjaka kabine ozracivace (kao npr.P-306 1.6 kojeg imam)..
Jesi siguran da ti je iz bloka sva tekucina izasla/ispustena?
Mogao bi i to razlog biti ako nije stalo tekucine koliko proizvodjac propisuje..
Neki motori imaju na bloku saraf/vidu/vijak gdje se ispusta tekucina.
Jos jedna stvar mi ide na pamet da nije ti mijenjan hladnjak/kiler i stavljen neki manji ili zacepljen taj pa manje stane..
 

DJM

New member
Jesi dobro zagrijao motor nakon sto si usuo "tekucinu",trebalo bi zagrijati na radnu temperaturu da otvori termostat. Bilo bi dobro i da duze radi ili provozat malo ali da ima radnu temperaturu na kojoj ce cesto termostat otovriti pa da to sve se dobro izmjesa/slegne te ozraciti sistem ako ima na hladnjaku,ulazu hladnjaka kabine ozracivace (kao npr.P-306 1.6 kojeg imam)..
Jesi siguran da ti je iz bloka sva tekucina izasla/ispustena?
Mogao bi i to razlog biti ako nije stalo tekucine koliko proizvodjac propisuje..
Neki motori imaju na bloku saraf/vidu/vijak gdje se ispusta tekucina.
Jos jedna stvar mi ide na pamet da nije ti mijenjan hladnjak/kiler i stavljen neki manji ili zacepljen taj pa manje stane..
Sve uradio kako je i trebalo ugrijao motor to jest cijeli je hladnjak bio vreo što znači da je termostat otvorio pun tok vode i onda odmah ispustio svu vodu prilikom ispuštanja vode odšarafio 3 odzrake ,jednu na malom kileru na ulasku crijeva u kabinu i još ga tu izduvao komprimiranim zrakom da sve izađe iz tog dijela sistema , odavio šaraf na kučištu termostata da izađe i sva voda ako je ostala prije termostata i na kraju odavio i treći šaraf na vrhu hladnjaka i ispoštovoao cijelu proceduru odzračivanja tako za sve tri odzrake ,znači činjenica da je u bloku ostalo sigurno 1,5 litara tekućine koji nisam mogao istjerati van ,a taj šaraf za ispuštanje iz bloka nisam nigdje vidio niti uspio naći na mom bloku TU1JP.
 

Dujo

New member
Nisam siguran da PSA motori imaju taj vijak na bloku..
Ako hladnjak nije "manji" onda je tekucina ostala u bloku..
Mada provjeri za par dana ili par voznji dali nivo tekucine "opada"..
 

DJM

New member
nije manji hladnjak,već normalan ,ako nije i veći jer ima klimu i 2 ventilatora ispred, nije zaprljan skoro cista tecnost je izašla iz njega i auto je prešao tek 88TKM, a danas sam već poslije 50-ak kilometara voženje kad se već ohladio uspio uliti još 3 deci do max nivoa i to je to ukupno bi činilo 4,4 lit, ostatak je u bloku ostao i neda se istjerati mada nije ni šteta jer sam dvije vode prije ulivanja novog protjerao kroz hladnjak vožnjom.
 

Dujo

New member
Shvacam..Ne znam dali si auto kupio novi,dali je netko mijenjao,mi smo na kamionima znali promijeniti hladnjak i po par litara razlike bi bilo,na auto moze koji decilitar manje biti jer npr.zamjenske (kineske hladnjake prave sa sa manje kanalica,vise razmaka i istodobno manje tekucine staje..Ako ti je antifriz na gradaciji koju si zelio,nivo tekucna na nivou normale sve ostalo nebitno (koliko je stalo)..
 
Na vrh