Potrošnja na HDi dizel motorima

Edukacija

New member
Da, napiso je 12 l/100km. Ali je napisao i 23km (ja bih ispravio jedinicu na km/h jer se vjerovatno radi o prosječnoj brzini). Tako mala prosječna brzina (23km/h) znači da je mnogo stajao ili dugo vozio malom brzinom što znači da je vozio u niskom stupnju prijenosa. Što god bilo, rezultat je isti - povećana potrošnja.

Pored toga, ako čovjek vozi kratke relacije (kraće od 10km) onda se motor niti ne zgrije na radnu temperaturu a dok nije zagrijan sigurno troši i više goriva, naročito zimi.

Kada stavim ujutro motor u pogon i čekam suprugu koju minutu te ako prethodno resetiram BC, nakon što krenem i prijeđem 1km ili koliko je već potrebno da BC pokaže prosječnu potrošnju, prva vrijednost koja se prikaže je između 20 i 30 l/100km... Na žalost nisam upamtio kolika je pri tome prosječna brzina ali prvom proilikom ću i to provjeriti... te izmjeriti i vrijeme čekanja...
 

BlueOne

Member
Pošto ne vozim C5, a niti diesel zar ne bi ta potrošnja trebala biti max 10lit/100?
Da li ima netko tko vozi 2.2 HDI? koliko on troši? Manje?
 

putnik

New member
Kod mog C5 2.0 HDi 135 na gradskoj vožni ide 6,8l/100. Skoro je imao jednu malo dužu vožnju, u prvoj etapi uz nešto zastoja na auto cesti ima je potrošnju 5,9l/100, druga etapa otvorenija i svakako malo brže vožnje uzeo je 6,0l/100km.
kostenlos bilder hochladen
 

cepet

Member
2.2 Hdi je "klasa više" u odnosu na 2.0. Èini mi se da su u njih ugrađivana i balansirajuća vratila da bi se dobio mirniji i udobniji rad - toga nema na 2.0 motorima. Noviji 2.0 Hdi 16v (od 2004.) je i zbog toga podosta štedljiviji, ima i common rail druge generacije, motor je malo manji i lakši, uparen je sa boljim mjenjačima sa 6 brzina (2.2 Hdi je tek na kraju dobio ručni sa 6, a automatik je imao samo 4 brzine).
 

Fastrs

Member
Moj 2.2 hdi je trosio oko 8, nakon dpf off i malog remapa manje, oko 7.5. To je mix potrosnje neke otvorene i gradska. Sada je poceo malo vise pogotovo po zimi i nakon sta sam vratio orginal mapu. Taj motor nikako nije ekonomican, puno bolji izbor je 2.0hdi 100kw u faceliftu. Bolje ide i manje trosi te jeftinije odrzavanje i pouzdaniji.
 

visaluteju

Well-known member
Evo da se ja pohvalim sa svojim 1.6hdi 92KS, kombinovana (bar po BSI) sad zimi je na 5.2 a drzao sam je na oko 5 do zime. Ta kombinovana je 70% gradska voznja.
 

Fastrs

Member
2.2 hdi mk1 98kw. Mislio sam sa da je ovo nemoguce. Put od oko 600km otvorene ceste i autoceste. Prosjek po bc-u 5.2 na tocenju 5.55l/100km znaci bc i ne laze toliko. Voznja je bila lagana tu i tamo malo brze ali vecinom normalna jer su bili i neki radovi pa se sporije vozilo. Na autu je zamijnjen filter nafte, sva 4 reparirana injektora i novi maf senzor. Mislio sam da je to nemoguce postic sa 2.2 hdi starije generacije ali eto uvjerio sam se i sam. Grad takvom autu ne odgovara ni najmanje, ipak je stvoren za otvorenu cestu i autocestu.
 
Na vrh