Potrgao sam čep ekspanzione posude

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Damaj

Active member
Kojih vibracija,pa ne trese se kiler i čep koji su na karoseriji.
Deda nisi pratio radi se o čepu i ekspanzionoj posudi a ne o čepu i kileru.

Damaj, uz dužno poštovanje, ali ovo ti je dosta smiješno. Kažeš pročitao na forumu da čep treba "momački stisnuti" pa onda ti momački stisneš, a čep pukne pa se onda pitaš što je s jamstvom na čep?!
Kao što kaže La Marche, nema se što dirati taj čep. Evo ja ga nisam dotaknuo još od vremena kada sam vozio stojadina, a to je bilo jako davno.
Ako misliš da ti auto gubi rashladnu tekućinu odeš na servis.
Kada bi čovjek na svom autu primjenio sve što pročita po forumima brzo bi od auta napravio staru krntiju.
Inače, kao što je čuo Tanaja tako sam čuo i ja od šefa ovlaštenog servisa: s novim C4 nema posla. Naravno da uvijek postoje iznimke ali one samo potvrđuju pravila. :)
Kao prvo prijavio sam gubitak antifriza u servisu što su oni i potvrdili te nadolili. Kao drugo savjet servisa je bio bolje dotegnuti čep. Kao treće nisu mi jasni tipovi koji sada tvrde da se nema šta dizati hauba, pa po pravilu i naputku tvornice ti stoji da si dužan provjeravati vizuelno nivoe tekućina i ulja. Baš me zanima koji to krelac na novim autima ne prati te nivoe, takvima bih odmah ukinuo jamstvo jer je to nebriga za auto.

Evo ja ga nisam dotaknuo još od vremena kada sam vozio stojadina, a to je bilo jako davno.
Naajjači su mi ovi tipovi što se baziraju na iskustvima Stojadina, ranih 70-tih i 80-tih godina. Današnji materijali i auti su se toliko promijenili da je to sada nebo i zemlja. Kao primjer navodim kako si nekada mogao kočione pločice tjerati do istrošenosti, a danas ih sa novim diskovima moraš mijenjati jer se rade bez azbesta te se nakon određene kilometraže zamore. I ovi čepovi se danas rade definitivno od lošijih i jeftinijih materijala kao i sve drugo, tako da mi uopće nije jasno kako uspoređivati današnji kvalitet s onim iz ranih 70-tih ili 80-tih godina. Dečki neke je momke (sada didake) pregazilo vrijeme!

I na kraju još da dam primjedbu moderatorima - kako vozim C4 II i radi se o iskustvu sa C4 II, ne vidim kako to ova tema sa puknutim čepom ne potpada pod iskustva C4 II tako da se mora premještati u drugu temu. Pa onda tamo ne pripada ni problem sa letvama volana, nosačem motora itd.
 

Dalibor

Dado Tornado
Poruka Moderatora:
čitavi podforum C4 II su iskustva, a kako bi ova tema pokrenula raspravu koja bi još više relativizirala temu Općenita iskustva sa C4 II koja već sada broji tisuće postova, dobila je zasebnu temu u koju se može pisati o čepovima, vibracijama i antifrizima, dok tema Općenita iskustva ostaje tema o OPÆENITIM iskustvima sa C4 II kao što su iskustva vožnje, servisa i općenito posjedovanja tog vozila
 

deda

New member
Pa kad ste tak pametni kaj vas onda stalno jebu ti vaši auti,ja sa svojima nisam imao ni nemam problema,bilo privatnim,bilo od firme.
 

Ciki vts

New member
Deda nisi pratio radi se o čepu i ekspanzionoj posudi a ne o čepu i kileru.



Kao prvo prijavio sam gubitak antifriza u servisu što su oni i potvrdili te nadolili. Kao drugo savjet servisa je bio bolje dotegnuti čep. Kao treće nisu mi jasni tipovi koji sada tvrde da se nema šta dizati hauba, pa po pravilu i naputku tvornice ti stoji da si dužan provjeravati vizuelno nivoe tekućina i ulja. Baš me zanima koji to krelac na novim autima ne prati te nivoe, takvima bih odmah ukinuo jamstvo jer je to nebriga za auto.



Naajjači su mi ovi tipovi što se baziraju na iskustvima Stojadina, ranih 70-tih i 80-tih godina. Današnji materijali i auti su se toliko promijenili da je to sada nebo i zemlja. Kao primjer navodim kako si nekada mogao kočione pločice tjerati do istrošenosti, a danas ih sa novim diskovima moraš mijenjati jer se rade bez azbesta te se nakon određene kilometraže zamore. I ovi čepovi se danas rade definitivno od lošijih i jeftinijih materijala kao i sve drugo, tako da mi uopće nije jasno kako uspoređivati današnji kvalitet s onim iz ranih 70-tih ili 80-tih godina. Dečki neke je momke (sada didake) pregazilo vrijeme!

I na kraju još da dam primjedbu moderatorima - kako vozim C4 II i radi se o iskustvu sa C4 II, ne vidim kako to ova tema sa puknutim čepom ne potpada pod iskustva C4 II tako da se mora premještati u drugu temu. Pa onda tamo ne pripada ni problem sa letvama volana, nosačem motora itd.
Nemoj se uopce zivcirati i osvrtati na pojedine postove. :palac-gore:
Samo je dovoljno pogledati tko ih pise i sve ti je jasnije..
 

Nono

Èlan
E moj Damaj! U ovoj benignoj raspravi o nekakvom čepu u toplo ljetno poslijepodne, a koja nema nikakve veze s bilo čijom osobnošću (i normalno da nema), ti nađeš za shodno da me proglasiš nekakvim tipom koji bazira iskustva na stojadinima (!) i nekim, kako kažeš, krelcem koji navodno kaže da ne treba dizati haubu. Ako nisam u pravu u vezi s tim čepom, onda nisam jer nisi sve odmah naveo (da si bio na servisu) ili nisam jer nepažljivo čitam. Svejedno to nije nikakav razlog da razgovor spuštaš na nivo uvreda. Nije po pravilima foruma, ako ništa drugo.
P.S. Imaš krive zaključke jer ne čitaš pažljivije. Ajd bok.

Nemoj se uopce zivcirati i osvrtati na pojedine postove.
Samo je dovoljno pogledati tko ih pise i sve ti je jasnije..
A mi se kao poznamo?!
 

deda

New member
Jeli se auti rade da ga može vozit svako,rade se,pa kako se onda voze ti ljudi,a njih ima daleko više nego nekih stručnjaka mehaničara ili onih koji se takvim smatraju.A ti ljudi ni neznaju kako se otvara hauba,a kamoli da zna što treba provjeravat i gledat.Pogotovu na današnjim autima,koji ćeš vrag vidjet dali nije u redu kada otvoriš haubu,a i da vidš kak ćeš to i ćime odklonit?Prošla su vremena kada si sa dva ključa,čekićem i kombinirkama mogel nekaj sklepat,nema toga više i zato zaboravi onaj prostor ispred šoferšajbe,ćim nekaj ne štima,ima hrpa senzora,instrumenata,sondi i ostalih drangulija koje te na to upozoravaju i ljepo pravac servis ili tko ti ga već održava.A onaj koji ga sam održava i zna znanje,ne postavlja ovakva glupa pitanja po forumima.
 

Damaj

Active member
A ti ljudi ni neznaju kako se otvara hauba,a kamoli da zna što treba provjeravat i gledat.Pogotovu na današnjim autima,koji ćeš vrag vidjet dali nije u redu kada otvoriš haubu,a i da vidš kak ćeš to i ćime odklonit?
Deda ako netko vozi auto i ne zna gdje treba pogledati nivo ulja, rashladne tekućine, nivo ulja za kočnice taj tada ni ne treba sjedati za volan sve dok ne pročita uputstvo vozila i ne treba od ovih dnevnih provjera nivoa praviti španko selo. Pa šta ti to tvrdiš da bi vozač trebao tjerati auto u servis da mu provjere nivo antifriza ili ulja!!!???
Svašta!

Nono ovo "krelac" nije upućeno tebi nego se odnosi na pametnjakoviće koji tvrde da se ne treba provjeravati nivoe. Kažu sve će putno računalo pokazati, a mnogi ne znaju da smo morali update-irati softver jer je putno računalo pogrešno javljalo nizak nivo ulja. Toliko o pouzdanosti i ne dizanju haube. Osim toga treba pročitati uputstva novih auta iz čega je vidljivo da ti je itekako potrebno dizati haube i provjeravati nivoe zbog jamstva ali i dugotrajnosti motora.
 

deda

New member
Gle,sve što kažeš je slažem se,ali vidi ovo,kako netko tko nezna kako je recimo taj čep bio stegnut dok ga je skidao uopće zna kolki mu nivo antifriza mora bit,kad steže poslije taj isti čep tak dugo dok ga ne potrga,čep koji ima graničnik,i koja to sila mora biti da ga tjeraš dalje tako dugo dok ne pukne,e za takve ljude je upravo to i rečeno s moje strane,da takvi nemaju kaj otvarati haubu,nego da idu kod mehaničara i ako si njegova stalna mušterija sve će ti provjerit i sigurno ti neće niš naplatit i biće mu drago da vodiš računa o autu i dolaziš knjemu pa makar se nema kaj radit.A sad ona druga strana: zašto je gubio antifriz ili ulje, nešto drugo, to takav vozač nikada neće skužit,a ni ne treba i svakako treba otić u servis da se vidi zašto nešto fali ,jer nije bitno kaj fali,nego zašto fali.Nikada se neka tekućina ne gubi sama od sebe bez veze,tako da je to alarm za obavezno posjećivanje servisa.Meni samo nije još jedno jasno,kak netko može preko foruma uopće pitat zašto nešto i gdje nešto curi,zašto meni nekaj negdje lupa,zašto auto trokira i slićne stvari,zar to nije pokazatelj koliko se taj koji to pita uopće kuži u išta ,kaj da mu uopće netko ulaže trud objašnjavajući nešto.
 

Ciki vts

New member
Poruka Moderatora:
nemojte o privatnim i poslovnim detaljima članova foruma, nije rasprava o tome


A sto se tice cepa, poznato je da je lose izveden i auto od kolege nije jedini kojemu je zbog cepa curila tekucina.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Meni samo nije još jedno jasno,kak netko može preko foruma uopće pitat zašto nešto i gdje nešto curi,zašto meni nekaj negdje lupa,zašto auto trokira i slićne stvari
Je, pa neg gde budemo postavljali pitanja?!? :wtf: Na facebuuk? :shock:
 

La Marche

Iskreni optimist
Korisnik automobila mora kontrolirati određene stvari na autu, između ostalog i razine tekućina. To je u nekim dijelovima održavanja koji se tiču sigurnosti prometa i zakonska obaveza. Za te kontrole ne treba tehničko predznanje veće od onog potrebnog za zamijeniti običnu žarulju (doma, u mnogim autima je to već obrt), a dodatno je sve označeno bojama i objašnjeno u uputstvima.

Ako u tome iskrsne neki problem, serviser će objasniti što i kako s tim da radim. Ipak bih se zapitao zašto ja moram dolijevati u tu posudu, a drugi ne moraju, pa bih tražio da mi otklone uzrok problema. Ako to ne napravim, lijevat ću povremeno sam.

Ako nešto pri tome sam zeznem (a vjerojatno hoću) probat ću istjerati besplatnu zamjenu tog dijela. Sumnjam da ću uspjeti - ipak sam ja to strgao, pa ću kupiti taj čep i neću se ljutiti (u prvi tren zapravo i hoću, ali onda ću se smiriti) i neću reći da je auto sranje i da serviser nema pojma, nego da sam ja malo zeznuo stvar, prvo jer nisam natjerao servis da mi riješi problem, a drugo što sam radi toga strgao čep. I onda ću tražiti da mi to sve srede i voziti se sretno s tim autom dok ga ne odlučim prodati. A onda ću reći budućem kupcu da je auto najbolji na svijetu.
 

Damaj

Active member
Ma vidim ja da je rasprava krenula toliko nasiroko da necemo skoro zavrsiti. Pitanje s pocetka teme je bilo da li je ikome cep ekspanzione posude pukao. Ako nije nikome uredu za sve postoji prvi put. A ova danja razglabanja kako, zasto i sta je u domeni vozaca su stvarno nepotrebna. Nisu mi potrebni savjeti oko najjednostavnijih i obvezujucih radnji za vozaca. Hvala svima na interesu i iskazanom znanju.
 

deda

New member
Pa moramo razglabat,što je u tome loše?Da ne komentiramo ništa,možda je tako bolje i držimo fige u đepu?
 

Nono

Èlan
Glede i u svezi čepa još samo ovo:
Razglabati treba jer je ovo forum koji tome služi.
Ali isto tako treba krenuti s pozitivnim stavom pa ako je netko npr. izvalio kakvu glupost iz neznanja, okrenuti to na :)
Tko kreće s negativnim stavom, bilo prema Citroenu bilo prema drugim sudionicima u raspravi, kvari atmosferu.
Toliko ja o čepu.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh