Popravka ili zamjena ABS modula

Koko

Well-known member
gambler072 gambler072
To vec ne mogu sam izmjeriti, ali je napon akumulatora u mirovanju 11.88V, a punjenje pod upaljenim svjetlima 13.49V.
Jutros stanje isto, ne zakacen poajs lampica od ABS-a ne gori i probano ABS radi.:cool:
 

szahtila

Well-known member
gambler072 gambler072
To vec ne mogu sam izmjeriti, ali je napon akumulatora u mirovanju 11.88V, a punjenje pod upaljenim svjetlima 13.49V.
Jutros stanje isto, ne zakacen poajs lampica od ABS-a ne gori i probano ABS radi.:cool:
Ja bi dobro provjerio svu instalaciju vezanu uz pojas, da nisu negdje oštećene žice. Možda u sjedalu senzor za prisutnost osobe na tom sjedalu(vozač i suvozač)
 

gambler072

C5 enthusiast
Vrijednosti napona i u stanju mirovanja i prilikom rada motora su, koliko sam ja informisan, niske, i to je akumulator koji je za zamjenu. Na punjenju napon ne bi trebao ici ispod 13,8V a u stanju mirovanja ispod 12. Nisam siguran da ce novi akumulator rijesiti tvoj problem, ali imaj u vidu da bi trebao i njega rjesavati
 

Koko

Well-known member
Vrijednosti napona i u stanju mirovanja i prilikom rada motora su, koliko sam ja informisan, niske, i to je akumulator koji je za zamjenu. Na punjenju napon ne bi trebao ici ispod 13,8V a u stanju mirovanja ispod 12. Nisam siguran da ce novi akumulator rijesiti tvoj problem, ali imaj u vidu da bi trebao i njega rjesavati
Pa realno u stanju mirovanja dobar akumulator treba da drzi cca 12.3-4V, a punjenje od 13.49V sa upaljenim svjetlima i na ler gasu mislim da zadovoljava? Taj akumulator na januarskim minusima je pokretao motor iz prve tako da je realno upotrebljiv, ali znam da kompjuter zahtjeva neki konstatan ( 12+V ) napon da bi pravilno radio. Vidjecu jos sta ciniti posto sam se u medjuvremenu vec cuo sa dobrim drugarom iz Tuzle ( Mijatom Pavicem ) inace vlasnikom Auto kuce Pavic Citroen, pa mi je reako da dodjem da urade kompletnu dijagnostiku i rijese problem. U Tuzlu sam inace planirao ici krajem mjeseca, pa ako do tad nista ne rijesim ovdje u Bijeljini otici cu kod njih u servis. :cool:
 

szahtila

Well-known member
Pa realno u stanju mirovanja dobar akumulator treba da drzi cca 12.3-4V, a punjenje od 13.49V sa upaljenim svjetlima i na ler gasu mislim da zadovoljava? Taj akumulator na januarskim minusima je pokretao motor iz prve tako da je realno upotrebljiv, ali znam da kompjuter zahtjeva neki konstatan ( 12+V ) napon da bi pravilno radio. Vidjecu jos sta ciniti posto sam se u medjuvremenu vec cuo sa dobrim drugarom iz Tuzle ( Mijatom Pavicem ) inace vlasnikom Auto kuce Pavic Citroen, pa mi je reako da dodjem da urade kompletnu dijagnostiku i rijese problem. U Tuzlu sam inace planirao ici krajem mjeseca, pa ako do tad nista ne rijesim ovdje u Bijeljini otici cu kod njih u servis. :cool:
I obavezno javi tu na forum u čemu je bio problem
 

Koko

Well-known member
S szahtila
Naravno da cu javiti sta se desava i sta je bio uzrok kada se uspije otkloniti kvar. 👍
Danas i dalje situacija ista, pojas ne zakopcan ABS radi sto se vidi na fotki. Ova upaljena lampica od rucne kocnice je zbog parkiranja ispred firme prije gasenja motora, jer imam naviku uvijek malo zategnuti rucnu. Navika jaca od ljubavi. :D

 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Pa realno u stanju mirovanja dobar akumulator treba da drzi cca 12.3-4V, a punjenje od 13.49V sa upaljenim svjetlima i na ler gasu mislim da zadovoljava?
Dobar akumulator treba u stanju mirovanja da ima 12, 7 , a alternator ne bi smeo da puni ispod 14,00 sa upaljenim svetlima i muzikom . Ispravan alternator treba da puni, donj agranica 13,8 - 14,4 gornja .
gambler072 gambler072
To vec ne mogu sam izmjeriti, ali je napon akumulatora u mirovanju 11.88V, a punjenje pod upaljenim svjetlima 13.49V.
Jutros stanje isto, ne zakacen poajs lampica od ABS-a ne gori i probano ABS radi.:cool:
Ako je akumulator kako si napisao ODMAH ga napuni ! Punjenje je loše. Izmeri padove napona na plusu i masi, proveri da li su čisti stubići i kleme ne smeju da budu labave .
Zaboravih da napišem , izmeri punjenje direkt na alternatoru pa javi .
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Dobar akumulator treba u stanju mirovanja da ima 12, 7 , a alternator ne bi smeo da puni ispod 14,00 sa upaljenim svetlima i muzikom . Ispravan alternator treba da puni, donj agranica 13,8 - 14,4 gornja .

Ako je akumulator kako si napisao ODMAH ga napuni ! Punjenje je loše. Izmeri padove napona na plusu i masi, proveri da li su čisti stubići i kleme ne smeju da budu labave .
Zaboravih da napišem , izmeri punjenje direkt na alternatoru pa javi .
Sve stoji što si napisao za punjenje, ali ja ipak j tipujem na ožičenje ili što ti kažeš neki stubići mase
 

Koko

Well-known member
Danas je ipak brod zvani ABS Modul potonuo?!
Nakon 10 dana rada bez zakacenog pojasa danas u povratku sa posla ponovo se upalila lampica ABS-a sto nagovjestava definitivnu zamjenu Modula. Moj zakljucak je da se prolikom podizanja spoljnje temperature ( ova proljecna juce i danas ) nesto je u elektronici izgubilo spoj ili kao bi elektronicari rekli "ladan lem" i da valja ipak tarziti drugi zamjenski Modul, posto se ova elektronika na starom modelu C3 ne moze odvojiti od pumpe i popravljati. :(
 

Koko

Well-known member
The game is not over?!
Preko vikenda auto nije vozeno i ponovo ABS radi kad se pojas ne zakaci?????????????????????????????????????????:unsure:
 

Koko

Well-known member
ivan222 ivan222
Najvjerovatnije cu ici 26.02. u Tuzlu, pa cu otici do Citroenovog servisa da mi auto prikljuce na njihovu-fabricku dijagnostiku i vide sta se desava sa kompjuterom ili vec cim sto upravlja ABS modulom? :unsure:
 

Koko

Well-known member
Dodje i taj 26.02. tekuce godine i odo u Tuzlu do Citroenovog servisa da vidim sta ce strucnjaci reci u vezi mog ABS modula, a kako oni kazu "ABS bloka"?
Sa drugarom Mijatom vlasnikom servisa se dogovori u koje vrijeme da dodjem dan prije i tako bi. U servisu sam bio u na dijagnostici u 09h. Moram da napomenem da sam mozda napravio gresku, jel sam zakacio pojas prije dolaska u Servis i samim tim iskljucio ABS funkciju da se tacno utvrdi uzrok kvara. Medjutim poslije svega sam svatio da sam napravio gresku i trebao doci sa ABS modulom u funkciji, a zasto? Pa upravo zato sto su u servisu ustanovili ono sto mi je rekao i moj majstor Mladjo u Bijeljini da ne radi ABS modul-blok. Kad sam ima objasnio da ABS modul radi kada se pojas ne zakacinje, samo su konstatovali da je gresla u modulu i da to sa pojasom parvi neku zbrku u kompjuteru, bez ikakve ideje sta dalje raditi Valjda bi to zakljucilo i dijete u I razredu osnovne skole, jer sad djeca rasutraju na kompovima i mobitelima. :D U glavnom platih dijagnostiku i vratih se sa svim onim sto je konstatovao majstor Mladjo samo za dzaba, a koj ime je bar uputio da porazim dobrog auto elektricara. :cool:
Vratim se iz Tuzle u subotu bez ABS-a, a jutros ne zakacim pojas kad sam posao na posao i imam ABS u funkciji.:D





 

szahtila

Well-known member
Dodje i taj 26.02. tekuce godine i odo u Tuzlu do Citroenovog servisa da vidim sta ce strucnjaci reci u vezi mog ABS modula, a kako oni kazu "ABS bloka"?
Sa drugarom Mijatom vlasnikom servisa se dogovori u koje vrijeme da dodjem dan prije i tako bi. U servisu sam bio u na dijagnostici u 09h. Moram da napomenem da sam mozda napravio gresku, jel sam zakacio pojas prije dolaska u Servis i samim tim iskljucio ABS funkciju da se tacno utvrdi uzrok kvara. Medjutim poslije svega sam svatio da sam napravio gresku i trebao doci sa ABS modulom u funkciji, a zasto? Pa upravo zato sto su u servisu ustanovili ono sto mi je rekao i moj majstor Mladjo u Bijeljini da ne radi ABS modul-blok. Kad sam ima objasnio da ABS modul radi kada se pojas ne zakacinje, samo su konstatovali da je gresla u modulu i da to sa pojasom parvi neku zbrku u kompjuteru, bez ikakve ideje sta dalje raditi Valjda bi to zakljucilo i dijete u I razredu osnovne skole, jer sad djeca rasutraju na kompovima i mobitelima. :D U glavnom platih dijagnostiku i vratih se sa svim onim sto je konstatovao majstor Mladjo samo za dzaba, a koj ime je bar uputio da porazim dobrog auto elektricara. :cool:
Vratim se iz Tuzle u subotu bez ABS-a, a jutros ne zakacim pojas kad sam posao na posao i imam ABS u funkciji.:D





Žalosno, ali to je ovlašteni servis. Ja bi na tvom mjestu isključio kabel koji ide do kopče pojasa i vozio tako neko vrijeme. Ako se greška ne vrati, definitivno ima veze za sig. pojasom, tj. signalizacijom korištenja pojasa. Ako se vrati, promijenio bi taj abs blok
 
Na vrh