Ponekad gubi citavu rashladnu tekućinu

MirkoP

New member
Pozdrav ekipa!

Javljam se sa problem da mi C4 VTi 2011. godište gubi rashladnu tekućinu ponekad. Kad kazem da gubi, onda mislim da mi citava posuda ostane bez tekucine odjednom. Bude mokro oko posude i šire, sto znaci da izbija na čepu. Da stvar bude zanimljivija, mogu napraviti 600km nekad bez da ce i kap izgubit, neki dan napravio samo 10km i kad ono nema nista vode.

Vozio auto i kod ovlastenog servisa, nabili pritisak, nigdje ne pusta, ne znaju sto je. Nema emulzije.
Od stvari sto smo mijenjali:
- brtva glave sredjivana
- stavljali original ekspanzionu posudu
- grijac kabine(jer nije grijao)

Ako itko ima ideju sto bi moglo biti, iznimno bih bio zahvalan jer i sam ovlasteni servis nema ideju. Ostaje jos mijenjati sam hladnjak, ma da nisam siguran bi li to upce rijesilo problem.
 

Cutac

Prèkaroš
Jesi kupio novi čep, i to iz ovlaštenog?

Mislim ak ti curi na čep, probaj sa novim original čepom, ali radi nečega diže tlak. Prati temperaturu rashladne kako možeš(obd čitač na bluetooth ili wifi i aplikacija ili direkt s diagboxa) pa vidi jel sve uredno.

Možda ti je loše crijevo na dnu ekspanzione koje ide do kilera. Kažem, ako je mokro oko ekspanzione, zamijeni sve u tom prostoru pa vidi.

EDIT: ne drži mi vodu da na čep izgubi pol litre, litru vode u 10 kilometara. Ne stigne taj motor ni prokuhati 6, 7 litara vode u 10 kilometara, kamo li izbaciti ju na čep
 

MirkoP

New member
Jesi kupio novi čep, i to iz ovlaštenog?

Da da, u ovlaštenom i novi čep promijenili.

ne drži mi vodu da na čep izgubi pol litre, litru vode u 10 kilometara.

Prekjučer gledali vodu, sve je bilo okej, napravili 10km u dva dana i pogledali danas vodu, kad ono - nema ništa.
Danas kad smo usipali rashladnu tekućinu, upalili smo auto, stavili da radi u leru 5minuta sa povremenim dodavanjem gasa i odjednom voda padala do pola razine i onda krenula voda kao da vrije..nakon što smo pustili gas, onda prestalo..
Koliko se to puta desilo od ovih radova?
2-3 puta. Nije mi jasno zašto ne gubi konstantno, nego povremeno ju izbaci. Da je do bloka motora i sl. kontam da bi morao stalno gubiti..
Zaboravih reći da smo i vodenu pumpu isto mijenjali..
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
napravili 10km u dva dana
Ee, u tom grmu leži zeko, očito po malo curi.

Danas kad smo usipali rashladnu tekućinu, upalili smo auto, stavili da radi u leru 5minuta sa povremenim dodavanjem gasa i odjednom voda padala do pola razine i onda krenula voda kao da vrije..nakon što smo pustili gas, onda prestalo..
A u ovom grmu leži zeko kapitalac, nije ti brtva glave složena kak treba.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda bi mjerenje plinova u posudi pomoglo.
U rashladnu se također može ubaciti uv boja pa tražiti curenje pod lampom
Danas kad smo usipali rashladnu tekućinu, upalili smo auto, stavili da radi u leru 5minuta sa povremenim dodavanjem gasa i odjednom voda padala do pola razine i onda krenula voda kao da vrije..nakon što smo pustili gas, onda prestalo..
Zatvorena rashladna posuda tokom svega toga?
 
Posljednje uređivanje:

MirkoP

New member
Zatvorena rashladna posuda tokom svega toga?
Tako je, cijelo vrijeme posuda je bila zatvorena. Ne kuzim to za UV boju i cemu generalno, kad znam da mi izbija na cepu rashladne posude.

A kako mogu vidjeti/provjeriti plinove u posudi? Ako sam dobro razumio, ako bi bilo plinova u njoj, znaci da brtva glave ne valja?
 

Damaj

Active member
Predlažem ti da čep stegneš izuzetno jako, meni je to pomoglo jer sam imao sličan problem. A čep sam povremeno opet dotezao.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
kad znam da mi izbija na cepu rashladne posude.
Ako si siguran u to, onda mora postojati znatan pritisak. Kao što kolega Cutac kaže, sve usmjeruje na dihtung.
Mjerač plinova bi svaki mehaničar trebao imati, a povećana količina co2 je znak da ispušni plinovi bježe u rashladni sistem
A zašto je nekada sve u redu, neznam... možda dihtung propušta samo u određenim uvjetima. Ima tu puno sila i varijabli
 

MirkoP

New member
Ne znam, ali ako ti baca mjehuriće, nema šta drugo biti, doslovno ništa drugo.
Hvala puno na odgovorima, puno znace!
Htio bih samo jos cuti, po vasim procjenama, koliko moguce da izbaci vodu jer hladnjak nije ispravan. Npr, bilo je da smo mijenjali grijac kabine jer je neobjasnjivo bio zastopan i auto nije grijao. E sad me zanima, ukoliko je hladnjak zastopan iz nekog razloga, da voda ne cirkulira dobro, dize se temperatura i da zbob toga izbaciva? Koliko je to to realno po vama?
 

Cutac

Prèkaroš
To je valjana teorija, ali ne može taj VTi prokuhati toliko vode da ju izbaci u 10 kilometara. Ti u normalnoj vožnji koristiš 20-ak% kapaciteta rashladnog sustava, hladnjak bi ti morao biti skoro cijeli zaštopan da u normalnoj vožnji prokuhaš. A i prije kuhanja bi dobio lampicu temperature, a i da napraviš 600 km praktički bez hladnjaka, glava bi ti bila krvnički pofrkana i auto bi dimio, štucao, sve što može.

Zamijeni čep jer je jeftin, vidi da je dobro odzračen sustav, probaj, ako i dalje baca, vidi crijevo na dnu ekspanzione kakvo je, provjeri jel crijevo za zrak(tanko, na vrhu eksp., drži ga kvačica) dobro dihta.
Ali ako baca mjehuriće na leru, nema šta biti osim glave. To je jedini način da zrak dođe u rashladni sistem. U rashladnom sistemu ti je pretlak i da bi zrak ušao, mora dolaziti iz područja još višeg tlaka, a to ti je cilindar. Ali onda bi ti trebala biti masna rashladna, iako to ne možeš vidjeti kad ti sva iscuri.
 

dendo

Member
Pozdrav ekipa!

Javljam se sa problem da mi C4 VTi 2011. godište gubi rashladnu tekućinu ponekad. Kad kazem da gubi, onda mislim da mi citava posuda ostane bez tekucine odjednom. Bude mokro oko posude i šire, sto znaci da izbija na čepu. Da stvar bude zanimljivija, mogu napraviti 600km nekad bez da ce i kap izgubit, neki dan napravio samo 10km i kad ono nema nista vode.

Vozio auto i kod ovlastenog servisa, nabili pritisak, nigdje ne pusta, ne znaju sto je. Nema emulzije.
Od stvari sto smo mijenjali:
- brtva glave sredjivana
- stavljali original ekspanzionu posudu
- grijac kabine(jer nije grijao)

Ako itko ima ideju sto bi moglo biti, iznimno bih bio zahvalan jer i sam ovlasteni servis nema ideju. Ostaje jos mijenjati sam hladnjak, ma da nisam siguran bi li to upce rijesilo problem.
Imam vti 2011. godište, isti problem, odvezao u ovlašteni, ja nisam nigdje mogao naći gdje gubi antifriz, na kraju promjenili hladnjak ulja...poslije toga ništa ne gubi...
 

MirkoP

New member
Imam vti 2011. godište, isti problem, odvezao u ovlašteni, ja nisam nigdje mogao naći gdje gubi antifriz, na kraju promjenili hladnjak ulja...poslije toga ništa ne gubi...
Zanimljivo. Ali mislim da nije to slucaj kod mene jer bude mokro oko rashladne posude sto znaci da izbija na cepu.
Samo da javim da mi se opet situacija ponovila. Napravio 400ak km u jednom danu prije nekih 12 dana, nista nije izgubio vode. Prije tjedan dana napravio 7km i nestalo vode. Odvezao kod majstora. Majstor kaze da je brtva glave, mora bi konstantno gubit vodu, a ne nedefirano(svakih par tjedana u prosjeku).
 
Posljednje uređivanje:

dendo

Member
Zanimljivo. Ali mislim da nije to slucaj kod mene jer bude mokro oko rashladne posude sto znaci da izbija na cepu.
Samo da javim da mi se opet situacija ponovila. Napravio 400ak km u jednom danu prije nekih 12 dana, nista nije izgubio vode. Prije tjedan dana napravio 7km i nestalo vode. Odvezao kod majstora. Majstor kaze da je brtva glave, mora bi konstantno gubit vodu, a ne nedefirano(svakih par tjedana u prosjeku).
Moguće da je brtva glave, nabija pritisak i izbacuje na posudu....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Već smo se zvrtili oko glave, ali piše da majstor veli da mora konstantno izbijati.
Neznam. Ako majstori neznaju, ja bi držao kanister vode u gepeku i čekao druge znakove da se pojave (zamućenje rashladne, majoneza na čepu...)
Makar bi i ono mjerenje plinova već napravio
 

Dalibor

Dado Tornado
Bude mokro oko posude i šire
ne drži mi vodu da na čep izgubi pol litre, litru vode u 10 kilometara.
to koliko će izbaciti ovisi i o zagrijavanju motora, je li 10 ili 600 km nije presudno.
kada se motor odzračuje podiže se razina u posudi, a moguće da je to i kod tebe sada slučaj. odzračuje se da bi se podizanje izbjeglo.
najbolje krenuti ispravno odzračivati, pa tijekom cca 30 min pratiti što se događa s razinom.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Al nemre antifriz bubljati radi ničega osim brtve glave.
Na kileru ulja bi zamiješao ulje i vodu, ne bi puštao zrak, bilo di da curi, ne bi uvlačio zrak jer je u sustavu pretlak, ...
Antifriz može bubljati kad ga odzračuješ, ali i da ga nisi odzračio, već bi se sam nakon toliko vremena. Jedino da negdje pušta i uvlači zrak kad se hladi, ali tome služi čep.

A ovom motoru je dosta 40 kilometara da se odzrači sam do kraja, ako je ostalo zraka negdje.
 
Na vrh