Tu smo da se ponazemo.Ako ne znaš da te greške pročitaš, teško ćeš rešiti kvar. https://www.google.com/search?q=p0488+citroen+c5&client=firefox-b-d&sxsrf=AJOqlzV4SfbuVz1SCEhyWAbxamJUyY--wQ:1676401663285&ei=_9vrY-j5EO2awPAPup-ZmA4&ved=0ahUKEwio9Y_t2pX9AhVtDRAIHbpPBuMQ4dUDCA4&uact=5&oq=p0488+citroen+c5&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzIHCAAQgAQQEzILCAAQFhAeEPEEEBM6CggAEEcQ1gQQsAM6BwgAELADEEM6BQgAEIAEOgcIABAeEPEEOggIABCABBDLAToJCAAQFhAeEPEEOgkIABAeEA0Q8QRKBAhBGABKBAhGGABQ1ghY2CZgvi1oAXABeACAAd4BiAH5DJIBBjAuMTAuMZgBAKABAcgBCsABAQ&sclient=gws-wiz-serp https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=p1498+citroen+c5
Može da bude problem u el. ventilu ako je klapna na vakum . Skini crevo od vakuma koje ide na klpanu i blokiraj , probaj, ako nema problema onda je el ventil. Da li si ispitao vakum i vakum ventil na klapni ?Tu smo da se ponazemo.
Klapna je ociscena i na prvi pogled funkcionise dobro. Da li moze biti problem u vakumu?
Naravno, tome forum i sluzi. Samo se potrudi da odmah sve napišeš (i šta se dešava ali i šta si radio). Čovjek troši svoje vrijeme da ti ukaže na problem a ti to već znaš i pokušao si ga riješiti..Tu smo da se ponazemo.
Da, i mene to zanima, i kako se povezuje (obični ELM ili neki specijalni interfejs)?Mene zanima koja je to dijagnostika?
,Može da bude problem u el. ventilu, ako je klapna na vakum . Skini crevo od vakuma koje ide na klpanu i blokiraj , probaj, ako nema problema, onda je el ventil. Da li si ispitao vakum i vakum ventil na klapni ?Obeležio sam creva, na slici se vide el. ventili . Skini jedno crevo sa klapne i blokiraj vakum - trebalo bi da radi motor kao sat!
Najverovatnije ne radi jedan el. ventil , pusti vakum i ne otvori kada se optereti motor, pa dolazi do prepunjavanja turbine i zato ne vuče .
Javim sutra koja je dijagnostika. Posudjena je od komsije pa ne znam.Mene zanima koja je to dijagnostika?
Nisam ispitivao vakum, ni vakum ventil. Samo sam skidao klapnu i ocistio iako nije bila puno zaprljana. Probacu sutra da skinem crijeva sa vakuma i da blokiram.Može da bude problem u el. ventilu ako je klapna na vakum . Skini crevo od vakuma koje ide na klpanu i blokiraj , probaj, ako nema problema onda je el ventil. Da li si ispitao vakum i vakum ventil na klapni ? Obeležio sma creva a na slici se vide el ventili . Skini jedno crevo sa klapne i blokiraj vakum , trebalo bi da radi motor kao sat.
Najverovatnije ne radi jedan el. ventil pusti vakum i ne zatvori kada se optereti motor pa dolazi do prepunjavanja turbine, pa zato ne vuče .
Samo skini crevo i blokiraj vakum, ako tako radi 99% je el ventil. Nema problema ako vakuma nema, već ako el. ventil propusti kada treba da zatvori /prekine vakum ka klapni.Nisam ispitivao vakum, ni vakum ventil. Samo sam skidao klapnu i ocistio iako nije bila puno zaprljana. Probacu sutra da skinem crijeva sa vakuma i da blokiram.
Jedno glupo pitanjeSamo skini crevo i blokiraj vakum, ako tako radi 99% je el ventil. Nema problema ako vakuma nema, već ako el. ventil propusti kada treba da zatvori /prekine vakum ka klapni.
Baš tako . Imaš dve klapne ?Jedno glupo pitanje
Pod blokiranjem mislis da skinem cjevcicu sa ventila i da je zacepim? Nemam bas nekog iskustva.